,

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Canulas 19.03.2018
    Ok - najpierf techniczne, bo tekst takiego kalibrum, że aż mi się tych technicznych nie chce. Po prostu - nie wypada.

    Po pierwsze - kropki za cudzysłów.
    Po drugie: "To jest twoje osiągnięcie: kupa makulatury i matka w grobie " - tu brak kropki

    Duperele.


    No ok. Mam yz głowy głuppty.

    Co do treści:

    No kurde, wstrzeliłeś (tak, mam zamiar się zwracać do Ciebie dalej w formie męskeij) się tematycznie dobrze. W sensie... Odbieram tekst w pewien sposób prywatnie.

    Tekst od strony emocjonalnej jest dla mnie tak dobry, że aż nieocenialny (oczywiście ocenię) - zapis, jak to, u Ciebie. Chaotyczny i na modłe pasty, ale to nieistotne, ponieważ aspekt emocjonalny jest nieocenialny.

    Piękny tekst.
    Wyjebałeś mnie ze skarpet.

    Znów.
  • refluks 21.03.2018
    Canulas Lękam się czy ja cię kiedyś nie zabiję swymi dziiełami.
    A co do zapisu, to tak pisałam, zanim pasty wymyślili.
    Wszystkie.
  • Canulas 19.03.2018
    Błędy to autokorekta albo ja. Wszystko jedno. - Kapitalny tekst.
  • Brawo! Miło powitać następny tekst.
  • Justyska 19.03.2018
    Priorytety, nigdy nie wiadomo, kiedy dokonujemy poprawnego wyboru, o ile w ogóle takie istnieją. Jesteśmy tylko ludźmi. Świetnie ujęte. Pozdrawiam :)
  • refluks 21.03.2018
    Justyska z wyborami jest tak, że o ich słuszności czy nie dowiadujemy sie po czasie, którego sie nie cofnie.
  • Pasja 19.03.2018
    Czy wiemy, potrafimy, czy chcemy i umiemy cokolwiek dokonać w danej chwili, kiedy ocieramy się o śmierć bliskiej nam osoby.
    Mocne, że aż boli.
    Ukłony dla Autorki
  • refluks 21.03.2018
    pasja wiesz, juz po pogrzebie mamy miałam sen.
    śniło mi się, że umarła.
    przebudziłam się, ale jeszcze byłam na granicy snu i jawy i z ulga pomyślałam, że to tylko sen.
    ale zaraz uświadomiłam sobie, że nie.
    z czasem już mniej, ale na początku zadawałam sobie często pytanie co mogłam zrobić.dużo mogłam, jak kazdy Polak mądry po szkodzie.
  • Aisak 19.03.2018
    pogubiłam się.
    Czy to jest wiersz? Bo w formie wiersza.
    A nie miała być proza?
    Rany, już chyba nie nadążam.

    Jakiś nowy konkurs? A temat? Dobrzy ludzie, help.
  • Wrzuć link na Forum!
  • Felicjanna 20.03.2018
    Fajna forma, chwilami dowcipna i gorzka. Dobry tekst i prawdziwy, bo tak już mamy, że "gdyby".
    Udało mi się, choć z trudem, dać sobie spokój z gdybaniem. Wszystkiego się nie da ogarnąć.
    Pozdrówka
  • Aisak 20.03.2018
    Ty to potrafisz...
    W obyczajówkach jesteś NIEZASTĄPIONY!
    Gdyby deszcz potrafił zmyć nasze winy, lub ich poczucie, to zabrakłoby miejsca w niebie.

    Wiesz, że morświny są pod ochroną?
    To chyba dlatego tak cię nazwałam.
    Czy można cię spotkać gdzieś na półce?
    Ale nie spożywczej.
    Ok. To idę.
  • Zaciekawiony 20.03.2018
    Bardzo prawdziwy i bardzo przewidywalny tekst. Gdybym mógł byłoby 4,5/5, ale dam 5.
  • maga 20.03.2018
    Dobra! Kupuje to! Tym razem nie pożałuję piątki.
    Fajna praca, bluzeczki, szpileczki i delegacie. Zagoniona tak jak reszta, więc wszystko zmierza w dobrą stronę.
    Przesłanie dobre. Styl też ok :)
  • Elorence 20.03.2018
    Bardzo ciekawa forma.
    Na końcu zauważalny smutek.
    Człowiek cały czas za czymś goni i nie zauważa, jak życie przelatuje mu przez palce, a czasu cofnąć się nie da.

    "Zamykam za sobą drzwi.
    Znowu pada deszcz."

    Niby proste dwa zdania, a mówią bardzo wiele.
    Piąteczka i pozdrawiam :)
  • Anonim 21.03.2018
    Tekst trafił do mnie i we mnie ! Nie wiem co lepsze, forma czy treść ;-) W każdym razie, oba elementy świetnie ze sobą "współpracują". Pozdrawiam, piąteczka !
  • KarolaKorman 21.03.2018
    A tu czasu cofnąć się nie da :(
    Zostawiłam 5 i pozdrawiam :)
  • Bożena Joanna 22.03.2018
    Ciekawa forma, która pasuje do tematu. Wspaniale obrazuje tempo naszego życia. Wyzwania w pracy, pogoń za karierą i nie zawsze w porę spostrzegamy, że nasi bliscy nas bardzo potrzebują. Traktuję ten tekst jako ostrzeżenie przed pogonią za karierą. Warto żyć wolniej i być bardziej otwartym na potrzeby bliskich. Pozdrowienia!
  • MarBe 25.03.2018
    Stale gonimy za mało wartościowymi rzeczami, lecz zapominamy o najważniejszych.
    Pozdrawiam i w tym przypadku skromna piątka za temat jest niewystarczająca.
  • Zapraszamy do ponownego zastosowania na Forum.
  • Zapraszamy do ponownego zagłosowania na Forum.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania