.

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 21

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (119)

  • Pasja 30.12.2017
    Bardzo dziękuję za ocenę tchórzu. Odsłoń przyłbicę
  • Felicjanna 30.12.2017
    Moim zdaniem, za dużo wulgaryzmów ze strony narratora. Zatraca się przez to obraz rzeczywistej tragedii.
    Lubię Cię, Pasjo, ale obawiam się, że wyszło niesmacznie. 4 za temat
  • Pasja 30.12.2017
    Felicjanna, ale to jest faje, że masz swoje spostrzeżenia. Też się dziwię tym niesmakiem, bo nie jest to w moim stylu. Prawie nie mam tekstów z różowym paskiem. Ten jest taki. Ukłony:))
  • Felicjanna 30.12.2017
    pasja -:)))
  • refluks 30.12.2017
    Milicjant prącie wyciągał przestępcy do badania?
    Tego nie robi pielęgniarka?
    Z ciekawości pytam.
    Co do zarzutu Felicjanny - skurwysyństwo to skurwysyństwo.
  • Pasja 30.12.2017
    Zdziwienie na pierwszy rzut. Że jesteś w moich progach. Czasy kiedyś, a czasy dzisiaj różnią się. Zatrzymany ma większe prawa niż skrzywdzony. I to on nieraz wyznacza żądania. Ten myk akurat nie jest najważniejszy. A co do skurwysyństwa masz rację.
    Ukłony
  • refluks 30.12.2017
    pasja Nie jest najważniejszy. Spytałem z ciekawości.
    Jedyna sprawiedliwość takich zwyrodnialców spotyka w celi.
    Paradoksalnie karę wymierzają przestępcy.
  • Pasja 30.12.2017
    refluks prawda, jeśli chodzi o krzywdę dzieci to tacy skazani są traktowani przez towarzyszy w sposób wyjątkowy. I dobrze. Dzięki
  • riggs 30.12.2017
    Pewnie wiadomo kto. Wstrząsający tekst, ale takie są realia .Bardziej wrażliwym osobom tekst może być jak uderzenie gromu z jasnego nieba, może być wulgarne lub niesmaczne, ale tak się niestety dzieje na świecie. Zwyrole śmieją się sprawiedliwości prosto w twarz.
    Tą historię trzeba przyjąć na klatę i ja przyjmuję, 5
  • Pasja 30.12.2017
    Dzięki za przyjęcie na klatę tego tekstu w takiej wersji. Ukłony
  • Aisak 30.12.2017
    tekst mi się nie podoba.
    zbyt szczegółowy, jakby ktoś czerpał z tego przyjemność...
    KAŻDY PIERDOLONY PSYCHOL, KTÓRY KRZYWDZI DZIECKO POWINIEN ZDECHNĄĆ W MĘCZARNIACH.
  • Pasja 30.12.2017
    Zapewniam, że żadnej nie czerpię przyjemności. Bo to ja nie ktoś napisał. A pomyślę nad tym, być może za bardzo drastycznie. Dziękuję i ukłony
  • riggs 30.12.2017
    Aisak - to znaczy, że tekst odniósł skutek. Nie wszystko co nas porusza jest słodkie. Nie podoba Ci się, ale wrażenie zrobił piorunujące.
  • Aisak 31.12.2017
    riggsiu, skutek?

    nie trzeba opisywać każdego szczegółu, by wstrząsnąć czytelnikiem.

    ktoś opisuje 5-letnie, skrzywdzone, pokaleczone dziecko, to obrzydliwe.
  • Aisak 31.12.2017
    i chore.
    trzeba być nsprawdę chorym człowiekiem.
  • Pasja 31.12.2017
    Aisak jestem jak na razie zdrowa i na umyśle i w ogóle. Czy tekst naprawdę jest, aż tak bezwzględny, że zarzucasz mi bezduszność? Nie chciałam, żeby to tak było odebrane. Gorsze rzeczy tutaj i gdzieś indziej czytałam. Jeżeli cię uraziłam w jakiś sposób to przepraszam. Ale to nie było moim zamysłem i jeszcze raz zapewniam cię, że nie jestem chora na umyśle. Pozdrawiam
  • Aisak 31.12.2017
    spójrz, co napisałam:
    -to jest chore
    -trzeba być naprawdę chorym człowiekiem (żeby to napisać)
    widzisz różnicę?

    to właśnie miałam na myśli pisząc o Twoim tekście.
    opisywanie rozerwanych narządów 5-letniej dziewczynki jest bardzo wulgarne, nieludzkie, niemoralne, i nie powinno znaleźć się w tekście na portalu literackim dla amatorów.

    pewnie Większość będzie zdziwiona moim oburzeniem, i postuka się w czoło, ale chciałabym zwrócić uwagę, że NIE WIADOMO KTO CZYTA TEKST:
    kobieta skrzywdzona w dzieciństwie?
    rodzic skrzywdzonego dziecka?
    a może jakiś zwyrodnialec?

    nie jestem przeciwna TAKIM tekstom, jestem przeciwna szczegółowym opisom intymności dzieci.

    pasją, nie uważam Cię za osobę chorą, tylko został przedobrzony obraz okrucieństwa.
    można go wyciąć, opisując bez takich dogłębnych szczegółów.
  • Aisak 31.12.2017
    i to nie jest kupoburza.
    to jest tylko moje małe zdanie na poszczególny temat.


    that's all.
  • Aisak 31.12.2017
    za każdym razem, jak ktoś ma zarzut wycofujesz tekst, wystarczy go trochę dopracować, powycinać, dokleić, przemalować, i będzie super.


    tekst jest do poprawy, a nie do całkowitego pogrzebania go w koszu.
    ej, pasją,
    nie śpij!
    poprawiaj i wklejaj!
  • Pasja 31.12.2017
    Aisak wcale tak nie jest. Ale jak tak mówisz?
  • Pasja 31.12.2017
    Aisak Wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku!
  • Aisak 31.12.2017
    pasją, i Tobie dziecko drogie :]
    #happy_new_year_2018
  • Karawan 30.12.2017
    Za mało i za wiele. Za wiele emocji przebija z tekstu za mało dociera do mnie, czytającego. Rozumiem przesłanie, ale...schowaj tekst i wróć do niego za jakiś czas gdy ochłoniesz. Schowałbym szczegóły fachowe (część), brak mi kontrastu dla tego co opisujesz (by było bardzie dobitnie i dramatycznie) jest tylko cień w zachowaniu sprawcy, ale przecież byli inni ludzie, ich reakcje,... sorry tak się jakoś rozpisałem. Pięć i ukłony.
  • Pasja 30.12.2017
    Może zbyt dużo emocji i wyłuszczenia pewnych rzeczy. Za szybko wrzuciłam i może to mój błąd. Jestem trochę w innym miejscu i muszę się zebrać w sobie. Dobrze, że dajesz wskazówki.
    Ukłony :))
  • Violet 30.12.2017
    To, że nie powiemy o okrucieństwie i zwyrodnialcach, to nie znaczy, że go nie ma. Tekst jest mocny i dla tego tak boli. Nic bardziej nie przeraża niż prawda. Świat to nie tylko błękitne niebo, śpiewające ptaszki i możliwość opieprzenia kasjerki w markecie dla poprawienia sobie humoru. Świat to gwałty, morderstwa i skryte łzy kasjerki na której ktoś się wyżył. Płacz jest wtedy, gdy okazuje się, ze nieszczęścia, o których ktoś mówił, lub napisano w prasie, dotykają nas samych i spotkać mogą każdego z nas lub naszą bliską osobę. Dziwimy się że nas jednak też to dotyczy, a nie tylko innych. I wołamy wtedy o pomstę i chcemy się poskarżyć przed całym światem. My ludzie potrzebujemy spokoju i kochamy dobro, ale musimy też mierzyć się ze złem, któremu jesteśmy winni.
    Za tekst tak prawdziwy , że aż boli 5.
    Pozdrawiam
  • Pasja 31.12.2017
    Świat jest okrutny i czasem niesprawiedliwy. Wszyscy jesteśmy winni w pewnym stopniu co się dzieje wokół nas. Nieraz możemy pomóc, a nieraz nie chcemy lub nie możemy. Dziękuję i ukłony
  • marok 30.12.2017
    Jestem po prostu zdruzgotany. Muszę się pozbierać bo poczułem ten ból. Dla mnie 5
  • Pasja 31.12.2017
    Ten ból jest zawsze umiejscowiony gdzieś w środku. Zawsze tak jest, kiedy coś nas walnie. Ukłony
  • riggs 30.12.2017
    Mam kolegę - policjanta - 16 lat służby, z tego 9 w kryminalnej ( rok zwolnienia w międzyczasie na zryty beret ). To co on opowiada, to uwierzcie, że tekst Pasji to pikuś.
  • Pasja 31.12.2017
    Ludzie, którzy na co dzień stykają się śmiercią i okrucieństwem mogą dużo opowiedzieć. Dziękuję
  • riggs 31.12.2017
    Niech Aisak przeczyta chociażby "Malowanego ptaka", albo obejrzy "Dom zły"... Nie popieram wycofania tekstu. Zaznaczyłaś, że jest pow. 18 lat i nie napisałaś nic, czego nie ma w rzeczywistości - tylko, że my tą rzeczywistość odrzucamy.
    Odniosę się do jeszcze jednego przykładu - starsze teksty Adama T. Też można by uznać go za zwyrola, a jest to człowiek o wielu talentach, bardzo inteligentny i całkowicie normalny. Ludzie, po co ten hejt? Świat to nie bajka, tu nie ma Supermanów i Batmanów. Pozdrawiam i myślę, że tekst powinnaś wrzucić ponownie.
  • Pasja 31.12.2017
    Riggs dzięki i wszystkiego dobrego!
  • Aisak 31.12.2017
    niech riggsiu, idzie obejrzeć koziołka matołka.
  • riggs 31.12.2017
    Pierdołka, jak Ci Kochanie psycha siada, to nie jedź po tych co życie znają ciut lepiej niż Ty. Pozdro
  • Adam T 31.12.2017
    Oglądam z synkiem (6 lat) Koziołka Matołka, Bolka i Lolka, Reksia, Smurfy, Boba Budowniczego, ostatnio nawet Wilka i Zająca.

    Wszystkiego dobrego w nowym roku dla "matołko-bolko i lolko-reksio-smurfo-bobo-wilko i zjąco-lubów".
  • Violet 31.12.2017
    Adam T uwielbiam Wilka i Zająca jeszcze z czasów moich i dzieci moich też. Ponadczasowa bajka! Chyba dziś ściągnę i zasiądę :)
  • Pasja 31.12.2017
    Adam T ponoć niektóre te bajki są zabronione. Bo mają zły wpływ na dzieci Ukłony. :))
  • Adam T 31.12.2017
    Zabronione? Bzdura. Dla lękliwych zalecam Dolinę Muminków.
    Właśnie oglądamy sobie Różową Panterę, a potem potomek wyraził chęć na Asterixa.

    Dość tego off-topu. Widzę tekst, spieszę poczytać.
  • Violet 31.12.2017
    Pasja przywróć tekst. Życie to nie jest bajka. Trzeba się mierzyć ze wszystkim, co człowiek czyni!
  • Pasja 31.12.2017
    Violet ja czasami myślę, że nie nadaję się już do pewnych sytuacji. Zbyt się przejmuję. Może to rzeczywiście choroba. :))
  • Violet 31.12.2017
    pasja za mocno. Nie przejmuj się i rób swoje. :)
  • Pasja 31.12.2017
    Violet :))
  • betti 31.12.2017
    Tekst był mocny jak jasna cholera, ale czy inne teksty o zbrodniach są delikatniejsze, kiedy czyta się je, jak przepis na zbrodnię... bo wszystko wyszczególnione.
    Moim zdaniem dobrze zrobiłaś rysując tę przerażającą prawdę, trzeba mieć świadomość, że bestie żyją wśród nas. Zamiast się przerażać, trzeba pilnować dzieci, mieć oczy wszędzie, przewidywać, wiedzieć, co może spotkać dziecko z rąk psychopaty - pedofila. Nie wystarczy napisać, że dziecko zostało skrzywdzone, bo to za mało, by obudzić czujność... ale dobitny, nawet wulgarny w swojej wymowie tekst, poruszy każdego, a o to przecież chodzi...
  • Violet 31.12.2017
    I tak się stało i tak ma być.
  • Pasja 31.12.2017
    Dzięki betti za ten komentarz. Zadziwiasz mnie czasami. Ukłonik;))
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
  • betti 31.12.2017
    pasja niepotrzebnie się zadziwiasz... ja zawsze o tekście, nigdy o autorze, dopóki nie zacznie po mnie jeździć...

    Szczęśliwego Nowego Roku!
  • Adam T 31.12.2017
    Przeczytane. Dobrze, że wróciło. Jedyne co bym zmienił, to wywalił ostatnie zdanie, czytelnik powinien sam wyciągnąć wnioski. Już samo to, że trafił ten czub do psychiatryka, zamiast na szubienicę, świadczy samo za siebie.
    Tekst drastyczny. Ale bardzo dobrze, że taki jest. Wyobraźmy sobie lekarza, który widząc tak okaleczone dziecko wrzasnąłby oburzony: "Zabierzcie to, nie chcę na to patrzeć! To chore!". Ech, wygodnie jest udawać, że zwyrodnialcy są tylko w wyobraźni pisarzy i scenarzystów.
    Brawo pasja.
    Pozdrawiak ;)
  • Pasja 31.12.2017
    Wróciło, ale po pewnej korekcie.
    Oto wycięty opis operacji.
    Operacja trwała ponad pięć godzin, pęknięta sześć razy pochwa, wargi mniejsze i łechtaczka rozerwane. Wargi większe były tak poszarpane, że wytworzył się krwiak wielkości małej cytryny. Błona śluzowa odbytnicy była zasiniona i porozrywana z wiszącymi krwiakami. Wyglądała jak kiść winogron. Przetoczono dwie jednostki krwi oraz płyny indukcyjne.

    Może drastycznie. Tekst na bitwę, ale po poprawie już nie pójdzie.
    Ukłony ;))
    Wszystkiego dobrego
  • Adam T 31.12.2017
    Mało kto zdaje sobie sprawę, jaką krzywdę wyrządza dorosły chuj małemu dziecku. Ludzie z litością kiwają głową i okazują współczucie, ale nie zdają sobie sprawy z tego okrucieństwa. Dopiero takie właśnie, reportarzowo suche relację budzą właściwe emocje (pomijam takie, które z miejsca "klasyfikują" autora, bo te są nieuleczalne).
    Gdyby ludzie mieli pojęcie, kara śmierci ciągle byłaby wykonywana.
    Moje ukłony.
  • Pasja 31.12.2017
    Infuzyjne*
  • betti 31.12.2017
    Adam T masz rację. Przemilczanie takich tematów, zmiękczanie ich niedopowiedzeniami, to dodatkowy ciężar dla pokrzywdzonych.Dla takich skurwieli, tylko stryczek, szkoda żywić. To powinno być głośno powiedziane i poparte ustawą, inaczej nigdy się nie skończy krzywdzenie dzieci. Tutaj nie powinno być żadnych wątpliwości.
  • Violet 31.12.2017
    betti i jeszcze powiedzą, że sama sprowokowała albo chciała( nie mówie w tym wypadku o dziecku). Kara śmierci , jak najbardziej!
  • betti 31.12.2017
    Violet jak się czyta wypowiedź takiego skurwiela, który tłumaczy, że 3-letnie dziecko go prowokowało, to zaczynasz czuć się jak w jakimś matriksie... nie mówiąc już o młodszych dzieciach, choć i to się zdarza. to są tak zryte łby, że karmić to, wydaje się zbrodnią. Nie powinno być miejsca dla takich elementów w przestrzeni publicznej. Przecież posiedzi to rok, albo dwa, wyjdzie za dobre sprawowanie i dalej robi swoje, bo co to dla niego za kara? Jeść dadzą, spać ma gdzie, pilnują, żeby inni krzywdy nie zrobili. To chory system.
    Jakby zaczęli od razu eliminować, to niejeden by się zastanowił, zanim tknąłby dziecko.
  • refluks 31.12.2017
    pasja Bez tego fragmentu utwór trochę stracił na wymowie, w mojej ocenie.
    Można ostrzec, że utwór zawiera treści drastyczne.
    Ale jak każda zbrodnia nie jest piękna i milusia.
  • Adam T 31.12.2017
    Popieram. Jeśli tekst ma dać po łbie, frgment (prawie autopsja) wycięty powinien wrócić.
  • Pasja 31.12.2017
    betti często to najbliżsi milczą i twierdzą, że dziecko kłamie i zmyśla. A co dopiero otoczenie. Dopóki cały system nie zostanie zmodyfikowany tak będzie. Pozdrawiam
  • Pasja 31.12.2017
    Adam T przekonaliśmy mnie. Wrzucam oryginał.
  • Pasja 31.12.2017
    refluks cały czas było ostrzeżenie.
    Wszystkiego dobrego!
  • Nie każdy tekst jest dla wszystkich, to fakt. Ludzie po takiej traumie, chyba lepiej aby nie wracali do tego co przeszli. Chociaż nie do końca jestem pewien. Czasem, trzeba po prost zmierzyć sie, choćby po wielu latach, z demonami przeszłości i je pokonać, aby moc dalej żyć. Inaczej życie ofiary zakończyło by sie na tym zbrodniczym czynie, a dotknięty tą zbrodnią, skazany byłby tylko na wegetację...
    To, że taki tekst musi wywoływać kontrowersje, to oczywiste. Na pewno nie mozna przejść obojętnie koło skrzywdzonego w ten sposób dziecka, ale nie mówiąc o tym nie sprawimy, że problem zniknie.
    Dla mnie ważne jest to, aby nazwać sprawy po imieniu, tu bez dwóch zdań zło jest złe...
    Pozdrawiam Pasjo
  • Pasja 31.12.2017
    Maurycy i chyba dobrze że się różnimy. Dzięki temu poznajemy różne strony problemu. Czasem trzeba mocno nami potrzasnąć, aby wrócić do normalności.
    Ukłony i wszystkiego dobrego w Nowym Roku
  • Pasja 31.12.2017
    M.L Twoja piekarnia czeka w przedpokoju! Pamiętam.
  • Canulas 31.12.2017
    pasja, nie kasuje aby, bo ja chcę obadać, a tera nie mam kiedy.
  • pasja już nie czeka.
    Zawsze pisz jak czujesz, bo Twoje pisanie, Twój punkt widzenia, przemawia do ludzi, nie tylko do mnie.
    Wszystkiego dobrego dla Ciebi w tym nadchodzącym roku :)
  • Pasja 31.12.2017
    Maurycy Lesniewski to czytnę.
  • Szudracz 31.12.2017
    Miażdżący opis bestialstwa. 5
  • Pasja 31.12.2017
    Dzięki. Dużo dobrego w Nowym Roku
  • Szudracz 31.12.2017
    pasja Dziękuję i Tobie również. :)
    Przy edytowaniu tekstu znika zaznaczenie, że treść jest dla osób dorosłych. Wciśnij ją ponownie.
  • MarBe 31.12.2017
    Droga przyjaciółko jak dla mnie świetny tekst. Takie ohydne czyny powinno się opisywać słowami siły gromu z jasnego nieba, ponieważ dla tego typu ludzi nie powinno być miejsca na ziemi.
    Przed przeczytaniem tekstu zamierzałem w komentarzu umieścić Noworoczne życzenia, lecz teraz nie jestem w stanie, więc posłużę się w tym celu autoreklamą i proszę przeczytaj zakończenie Polskiej Opowieści Wigilijnej.
    Pozdrawiam 5.
  • Pasja 31.12.2017
    Drogi przyjacielu cóż można powiedzieć, kiedy już wszyscy stało powiedziałeś.
    Wzajemnie polecam to zakończenie.
    Ukłony:))
  • Agnieszka Gu 31.12.2017
    pasja Taaa z każdą edycją, trzeba uważać, żeby go odhaczać. Pozdrowionka :)
  • Blanka 31.12.2017
    Bardzo dobry tekst. Skupiłaś się na dziecku, na jego krzywdzie. Nie upiększałaś, nie czarowałaś emocjonalnymi wstawkami i nie bawiłaś się w opisy, które często przypominają instrukcję postępowania dla zwyrola. Bardzo rzadko, ktoś zahacza temat z takiej strony. Gratuluję odwagi. Brawo, Pasja.
  • Pasja 31.12.2017
    Myślę, że trzeba poruszać trudne tematy. Chociaż w takiej formie.
    Ukłony i dużo dobrego!
  • Aisak 31.12.2017
    pasją, czy Ty masz aż tak słaby charakter, by po 1 negatywnej opinii wymasować cały tekst, czy po prostu bazujesz na głaskaniu tłumu awatarów, co by Cię utulili w bestialskim nękaniu przez jednego awatarka...
    pasją, xD
  • Pasja 31.12.2017
    Wisła odpowiedź sobie sama na te pytania. Wcale nie mówiłam, że mnie nękasz. Po prostu każdy z nas ma inne spojrzenie na różne sprawy.
    Ukłony
  • Pasja 31.12.2017
    Aisak*
  • Aisak 31.12.2017
    wymasować xDDD
    rany!!!
    wykaSować!
  • Aisak 31.12.2017
    pasją,
    ja Wisła, ja Wisła
    jak mnie słyszysz?
    xD

    pasją, życzysz mi, żebym się utopiła? :(
    nie życz mi tego, ok? :(
    bo zamierzam popłynąć w rejs dookoła świata :]
  • Pasja 31.12.2017
    Aisak a gdzie ja napisałam, żebyś się utopiła?
  • Aisak 31.12.2017
    pasją, no wiem, że mi tego nie życzysz tak oficjalnie, ale tak po cichutku...
    we końcu ta Wisła sama z siebie nie wyszła :(
  • Nuncjusz 31.12.2017
    Aisak Wisła całkiem już skisła
  • Pasja 31.12.2017
    Aisak zrobiłam korektę!!!
  • Pasja 31.12.2017
    Aisak więc nawet po cichutko, nic mi nie wciśniesz.
  • Aisak 31.12.2017
    Nuncjusz,
    bo kisili w niej ogórki.




















    :/
  • Aisak 31.12.2017
    pasją, dobrze, to już cichutko...

    korektę, śmiektę po skasowanym tekście.

    pasją, miłej zabawy, upij się i nie kasuj tekstów xD
  • Pasja 31.12.2017
    Aisak ok
  • Agnieszka Gu 31.12.2017
    Mocny tekst. Jestem zwolennikiem przywrócenia kary śmierci, miedzy innymi z takich powodów.
    Pozdrawiam
    PS. Sugeruje "czerwony pasek" (?)
  • Pasja 31.12.2017
    Też powinna być w takich sytuacjach kara śmierci.
    Pasek był, tylko przy tych wszystkich kombinacjach znikł.
    Dziękuję i ukłony;))
  • Karawan 31.12.2017
    Pasyjko, spróbuję wyjaśnić com napisał. Odczułem w tekście bardzo dużo Twoich emocji i wg mnie było owe za wiele, natomiast z konstrukcji tekstu, z jego suchości, tekstu pisanego trochę po mojemu jakby to były czarno-białe zdjęcia nie film (a tym przecież jest ciąg zdarzeń) zabrakło mi emocji, ciągłości, jakiegoś przepraszam, pierdolnięcia, czegoś co poza makabrycznymi fotografiami, potrząsnęłoby mną jeszcze mocniej. Może za mało opisu dziecka, może babci, nie wiem. Nie potrafiłbym sprecyzować. Zapisałem Ci swoje odczucie od strony próby krytycznego zobaczenia tekstu jako wypracowania szkolnego a nie tekstu jako relacji. Pozdrawiam i przepraszam jeśli moje uwagi w jakikolwiek sposób miały by pogorszyć przekaz. Niech Wena będzie z Tobą. :))
  • Pasja 31.12.2017
    Ale nie masz mnie za co przepraszać, wszystkie uwagi przyjmuję i pochylam się nad nimi. Pozdrawiam ciepło i wszystkiego dobrego. :))
  • Dekaos Dondi 31.12.2017
    Tekst ma swoją moc. ''Okaleczę bydlę, a pójdę siedzieć za ''człowieka'' Pozdrawiam - 5
  • Pasja 31.12.2017
    Dzięki DD za zrozumienie.
    Wszystkiego dobrego.
    Ukłony
  • Nuncjusz 31.12.2017
    W Symetrii powiesili pedofila bo miał chuj wyjść na jakichś tam okolicznościach, bodajże, że mu za bardzo w pizdę dawali pod celą, no więc chuja powiesili, fajnie to określali, tylko nie pamiętam jak :)
    Popieram, kara śmierci, a przez kogo zniesiona? Bo przecież w Polsce była
  • Pasja 31.12.2017
    Pedofile w więzieniu są traktowani przez współwięźniow tak jak na to zasługują. I doborze, że powiesili. Lincz!
    Zgadzam się też.
  • Johnny2x4 31.12.2017
    Dobre, mocne w przekazie i wyrazie. Chylę czoła :)
  • Pasja 31.12.2017
    Dzięki Johnnie Walker. Tak sylwestrowo
  • Johnny2x4 01.01.2018
    pasja Zachęcam do zerknięcia na moje opowiadanie konkursowe ;d (wybacz taką samo-reklamę) :)
  • Pasja 01.01.2018
    Johnny2x4 byłam i chylę czoła.
    Ukłony
  • Johnny2x4 01.01.2018
    pasja Dziękuję Ci bardzo :)
  • riggs 31.12.2017
    Dobrze, że tekst wrócił. Tym razem ukłon w stronę betti za zdrowe podejście.
  • Pasja 31.12.2017
    W porządku:))
  • Canulas 01.01.2018
    Komentarzy nie czytałem. Widzę tylko, że tekst wzbudził zainteresowanie.
    Napisany dobrze. Bardzo podoba mi sie nieco chłodny, choć jednak zabarwiony emocjami pod koniec, opis. Bezosobowość zwiększa wymiar tragedii. Nie od dzię wiadomo, że najlepsze horrory, to dobrze zrealizowane dokumenty.
    Poza tym. Zastanawia mnie ten typ.
    Musiał być niepoczytalny ostro, bo złapany natakiej zbrodni w życiu by się tak nie woził wiedząc co go czeka.
    Chyba że, i tak to sobie tłumaczę, wiedział, że po nim i już sie szykował do samobójstwa.
    Ewentualnie, naprawdę był pojebany.
    Pozdro. Dobry tekst.
  • Pasja 02.01.2018
    Dzięki za spojrzenie. Chłodność? Może nie, tylko opis jest opisany oczami lekarki.
    Natomiast ten typ tak ma. Wie, że jest już skazany na odsiadkę i nic już mu więcej nie zrobią, bo jest chroniony prawem. I to jest jego mocną broń. A niestety musi być włożony, bo muszą go dokładnie zbadać. Jak stuletni dąb jest pod ochroną.
    Ukłony
  • Canulas 02.01.2018
    pasja, pedofil chroniony prawem? Chyba na papierze tylko.
    Ogarnij Mury Hebronu - Stasiuka.
    Gry Więzienne - Kamińskiego. Albo dokument: Nie sąd Cię skaże, pedofilu.
    Ja upatruję jego brawury w samobójczym zamiarze lub psychiatryku. Nie w poczuciu obrony przez prawo.
  • Pasja 02.01.2018
    Canulas tak na papierze, procedury to chronią.
    Mury czytałam, a nawet więcej byłam u Stasiuków i rozmawiałam z nim.
    Mnie chodziło, że kiedy on w kajdankach to niC mu nie możesz zrobić, ani powiedzieć. Pociecha tylko jest już za kartami. Tam pedofile dostają zapłatę.
    Dalsze jego losy to psychiatryk. Kiedyś jeszcze w zamkniętych oddziałach. Potem już było różnie.
  • Canulas 02.01.2018
    pasja no, no. Tak to widzę. Mury klasyka. Zajebiste.
  • Pasja 02.01.2018
    Canulas bo Stasiuk zaczął pisać w więzieniu. Dlatego jest mu ten temat bliski.
  • Witamy w bitwie.
  • refluks 02.01.2018
    „Ruszył rejestr przestępców seksualnych”
    Jeden z tytułów w Internecie.
    Można sobie na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości obejrzeć tych przestępców.
    Ja dzisiaj popatrzyłem. Na fotach głównie przyjemne twarze panów w różnym wieku, niektórzy wydają się sympatyczni. No w życiu by się nie powiedziało!
    Ich zbrodnie jeśli zostały opisane w prasie, to w sposób lakoniczny, zgwałcił dziewczynkę/chłopczyka w wieku …, w mieście…., grozi mu kara …
    W aktach policyjnych są wszystkie szczegóły, ale niedostępne dla wszystkich.
    Pasja pokazała w swoim opowiadaniu jak wygląda rzeczywistość zgwałconego dziecka, obrażenia, operacje, zabiegi.
    A wcześniej jest gwałt.
    Później przesłuchanie.
    I potem.
    A to potem to na całe życie.
    To taka mój refleksja okoliczność postów oburzonych dosadnością.
  • Pasja 02.01.2018
    Ofiara gwałtu zostaje okaleczona na zawsze. Dziecko dostaje traumę na całe życie.
    Ukłony
  • KarolaKorman 02.01.2018
    Kolejny mocny tekst, bez owijania w bawełnę. Zostawiam 5 :) Pozdrawiam :)
  • Pasja 02.01.2018
    Dzięki i miło cię widzieć
    Ukłony:))
  • nigdy 06.01.2018
    aż dreszcz mnie przeszedł, dobrze napisany tekst, a co do wyższego zarzucanego gdzieś wulgaryzmu ze strony narratora, moim zdaniem dobrze się to komponuje przy tak mocnym temacie, pozdrawiam!
  • Pasja 06.01.2018
    Dziękuję, żeby coś przekazać dobitnie, potrzeba nieraz mocno uderzyć.
    Ukłony;))
  • Otwarte już głosowanie na Forum.
    Zapraszamy
  • Yourofsky 21.01.2018
    Ruszylo mnie. Nasówa mi się ten tekst " NIE SĄD CIE SKAŻE PEDOFILU ". Opis narzadow dziewczynki nie potrzebny. Można byloby to inaczej zrobić. Za te szczegułowe opisy obniżam z 5 na 4+. Chociaż za koncówke o psychiatryku podwyższam znów na 5. Samo życie
    Pozdrawiam
  • Canulas 21.01.2018
    Też mi się z tym skojarzyło, co w komentarzu ująłęm.
  • Pasja 23.01.2018
    Dzięki za odwiedziny i spostrzeżenia. Napisałam, bo tak czułam i nic nie zmienię.
    Pozdrawiam
  • refluks 23.01.2018
    Jeszcze raz chcę się nisko pokłonić pod twoim tekstem.
    Od początku wiedziałam, że to mój faworyt. w konkursie.
    Opisać tę straszność to trzeba mieć odwagę i wytrzymałość.
    Nie kasuj go.
    I nie zmieniaj.
    Nie chce się czytać o tym, ale trzeba wiedzieć, że to ma miejsce.
  • Pasja 23.01.2018
    Dziękuję za ukłon i Tobie też ukłony za twój tekst. Moje wspomnienia z pracy zawodowej były piękne, ale bywały też bolesne.trzeba głośno krzyczeć. Zawsze powtarzam młodym rodzicom, że powinni myśleć samodzielnie, a nie po ścieżkach „autorytetów” i wierzyć dziecku. To nasze prawo i obowiązek zwłaszcza gdy chodzi o dobro dzieci. Bo dzieci nie potrafią przeciwstawić się sprawcy i zdarza się, że są bardzo długo krzywdzone.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania