-

-

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • Johnny2x4 01.01.2018
    Znowu postawiłeś na krótką formę opowiadania, ale to dobrze. Mocne, wyraziste i dosadne. Porusza ważny temat.
  • Szudracz 01.01.2018
    Johnny2x4 Bardziej odnajduję się w miniaturach. Dzięki bardzo. :)
  • Canulas 01.01.2018
    "- Tato? Wzdrygnął się unosząc zmęczony wzrok.

    - Kto tu jest? Zacisnął dłonie na oparciach, chciał wstać, ale był zbyt słaby. Opadł gwałtownie na wgniecione siedzenie, ciężko wzdychając. " - wyjmę tylko to, ale tam niżej też tak jest. Brak myślnika, kiedy sie wtrącenie dialogowe zaczyna.

    Cóż ja mogę rzec? No widać, że Twoje. Nastrój, wielorakość interpretacyjna, "bród". Nie upiększasz świata. I za to Ci chwała.
  • Szudracz 01.01.2018
    Can Poprawiałam te kreseczki, bo mi wszystkie wtranżoliło, po opublikowaniu tutaj z innego programu. Przez moją nieuwagę nie dopisałam ich do końca. Kurde, jak już coś zminimalizuję, to i tak coś pominę. Zaczekam do końca bitwy i sprostuję ten zapis.
    Nie umiem ładnie dziękować, ale doceniam, że zostawiłeś coś od siebie. :) Pozdro. :)
  • Dekaos Dondi 01.01.2018
    No szudracz. Test - tego rodzaju - ma moc. Ale u Ciebie, tak jest - i dobrze. Sposób kreowania zdań...zresztą wiadomo. -- 5 Pozdrawiam
    P.S - ''Siedział na nim...'' ? ''...starcze - sarkastyczny...- chyba z małej tego typu ....... ''Nie dziecko, o nie! Ale co...'' spr.
    ''wstęgi opadły coraz niżej, rozwiązując języki światków" ! Jak to pisałem. to wskoczyło Twoje do Cana. Może być dubel.
  • Dekaos Dondi 01.01.2018
    Tekst raczej.
  • Szudracz 01.01.2018
    Dekaos Wywaliłam jedną litrę, najwyżej mnie zdyskwalifikują. Resztę później, zawsze coś.
    ''Ale u Ciebie, tak jest''? Tego nie rozumiem, co jest u mnie nie tak?
  • Szudracz 01.01.2018
    literę*
  • Dekaos Dondi 01.01.2018
    Opacznie zrozumiałaś. Twoje teksty - mają mocny przekaz. Szczególnie - takie. To chyba dobrze?
  • Szudracz 01.01.2018
    Dekaos Źle, bardzo nie dobrze. ;) Dzięki. :)
  • Dekaos Dondi 01.01.2018
    Można być mocnym w miłości, nienawiści, podnoszeniu ciężarów - także dnia codziennego. Wszystko zależy od - kontekstu.
  • Szudracz 01.01.2018
    Dekaos Cholernie ciężko jest mi zaznaczyć, kiedy żartuje. Za drugim razem załamałam, co chciałeś mi przekazać. Jest wszystko dobrze. :)
  • fanthomas 01.01.2018
    O rety, mam nadzieję, że nowy temat bitwy będzie nieco lżejszy. Bo tu same straszne historie. ;)
  • Szudracz 01.01.2018
    Fan Zobaczymy komu przypadnie pierwsze miejsce. :)
  • Witamy w Literkowej bitwie. Brawo!
  • Adam T 02.01.2018
    O, Szu. Jeśli dotąd nie miałem faworyta, to w tej chwili, z pełną świadomością ogłaszam, że go mam. Świetny tekst. Przy okazji tak sugestywnie napisany, że konserwa z mózgiem sama rwie się do otwierania.
    Kiedy już zawierucha bitewna przejdzie, zrobiłbym jedną kosmetyczną rzecz. Są sytuacje typu:
    "- Tato? Wzdrygnął się unosząc zmęczony wzrok."
    "- Kto tu jest? Zacisnął dłonie na oparciach, chciał wstać, ale był zbyt słaby."
    "- Nie dziecko, o nie ale co ty możesz wiedzieć starcze. Sarkastyczny ton opadł na jej usta."
    W tych sytuacjach, wszystkie zdania, które nie są już dalszym ciągiem wypowiedzi bohaterów dałbym od akapitu lub po myślniku, np:
    "- Tato?
    Wzdrygnął się..."
    "- Kto tu jest? - Zacisnął dłonie na oparciach..."
    "- Nie dziecko, o nie, ale co ty możesz wiedzieć, starcze - sarkastyczny ton opadł na jej usta.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem tego obrazu ni ze świata, ni z zaświata; z pogranicza kaszmaru i bolesnego przebudzenia.
    Bardzo dobre.
    Pozdrawiak ;)
  • Szudracz 02.01.2018
    Adam Przez Twoje chwalenie, czasami kręci mi się łezka w oku. :) Nie spodziewałam się, że wyszło aż tak dobrze. :)
    Poprawki oczywiście naniosę. :)
    Dziękuję serdecznie, bo jest to bardzo mocno motywujące, do dalszej pracy. :)
  • Adam T 02.01.2018
    Szu, nie zawsze Cię chwalę, żeby nie było, że nic innego nie robię ;)
  • Szudracz 02.01.2018
    Adam Tym bardziej mogę na Tobie polegać. :)
  • KarolaKorman 02.01.2018
    Mocny teks :) Dobry :) Na 5 :) Pozdrawiam :)
  • Szudracz 03.01.2018
    Karola Dzięki, że zajrzałś. :) Pozdrowienia. :)
  • Szudracz 03.01.2018
    Szudracz Zajrzałaś*
  • Agnieszka Gu 03.01.2018
    "cienkie wstęgi dymu, zawiązywały swoje końce w kokardy." - pięknie żeś to ujął
    Tekst jest bardzo poruszający. Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam
  • Szudracz 03.01.2018
    Agnieszka Jestem płci żeńskiej. :) Nie mogę w profilu zaznaczyć, że kobieta. Zapożyczony jest ten nick od gryzonia. :)
    Dziękuję bardzo za Twoją refleksję.
  • Pasja 03.01.2018
    Ja pozostanę w ciszy.
    Dziękuję 5
  • Szudracz 03.01.2018
    pasja Najważniejsze, że jesteś. Dziękuję i pozdrawiam. :)
  • Otwarte już głosowanie na Forum.
    Zapraszamy
  • Szudracz 21.01.2018
    Dziękuję. :)
  • Yourofsky 21.01.2018
    Dużo tu o dzieciach w tej literkowej bitwie. Ciekawe z czego to wynika.
    Oprawcy niech nie zapominają że kiedyś sami będą jak dzieci.
    Daje 5. Oj ciezko będzie oceniać w LBnP
  • Szudracz 21.01.2018
    Yourosky Dzięki i pozdrawiam. :)
  • Pan Buczybór 22.01.2018
    Kurczę, szudraczowe mocno - dawno nie czytałem. No, bardzo dobry tekst, ciekawy i ociekający emocjami. Good. Pozdro
  • Szudracz 23.01.2018
    Panie pomimo tak długiej Twoje nieobecności jest nadal szudraczowo, to mnie bardzo cieszy. Dzięki i pozdro :)
  • Szudracz 23.01.2018
    Twojej*
  • Do godziny 20:00 masz czas Szudraczku!
    Zapraszamy
  • Szudracz 23.01.2018
    Literkowa Dzięki za przypomnienie. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania