*

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • KarolaKorman 05.05.2017
    wirtualny świat pochłonął wszyyyystko :) Świetna robota :) Wyjaśniłeś wygląd, czynności jakie będą ludziki wykonywać, kopulować, jak umierać, o jedzeniu się tylko nie doczytałam, ale podejrzewa, że w tym świecie najważniejsze będzie połączenie internetowe :)
    Dawno Cię nie widziałam, pozdrawiam :)
  • Adam T 05.05.2017
    Jest i i jedzeniu "Pokarm spływa pępowiną,
    która także tlen zasysa" ;)) Podziwiam cierpliwość do czytania i bardzo dziękuję :))
  • KarolaKorman 05.05.2017
    Muszę dopisać, że dobre, zabawne rymy i rytm zachowany idealnie :)
  • Adam T 05.05.2017
    Bo to taki zwyczajny prosty wierszk :))
  • Ewcia 05.05.2017
    Wirtualny świat niestety zniszczył rasę ludzką.Nie chcę być bulwą tylko kobietą
    a nie dziwadłem jakimś przebrzydłym.Za bulwiastą rzeczywistość dam 5
  • Adam T 05.05.2017
    W bulwie także może tkwić magiczne piękno :)) Podzięki :))
  • Enchanteuse 05.05.2017
    Genialne. A i forma przednia. 6 :)
  • Adam T 05.05.2017
    Witam chyba po raz pierwszy u mnie :)) Tym bardziej miło podziękować :))
  • Pasja 05.05.2017
    Wejście smoka po długiej przerwie. Fajne bulwy, zastanawiam się nad niejadkami, zginą w tej sieci knalików. Fajny ten 4000 w twoim wykonaniu, śmieszny a zarazem .smutny. Takie życie w portalu. Pozdrawiam 5
  • Adam T 05.05.2017
    Wejście smoka :)) Mów mi Bruce, w skrócie Lee :)) Podziękowania za cierpliwość do czytania :))
  • Szudracz 05.05.2017
    Bulwiasta nowa odmiana ludzkości, w ciekawym wydaniu ujeta :) 5
  • Szudracz 05.05.2017
    ujęta*
  • Adam T 05.05.2017
    Szudracz, miały być karczochy, ale bulwa wdzięczniejsza... chyba :)) Dziękuję :))
  • Szudracz 06.05.2017
    Adam T Bulwa zdecydowanie lepsza od karczochów. :)
  • riggs 05.05.2017
    No, w końcu. A już miałem być strasznie zawiedziony. Oczywiście na skraju obrzydliwości, ale dowcipnie, z sensem i dobrym rymowaniem. Ocena- wedle danego słowa dopiero w bitwie. A swoją drogą- gdzie byłeś jak Cię nie było?
  • Adam T 05.05.2017
    Zobowiązałem się i musiało być ;) Długie wyszło okrutnie, ale trudno.
    Nie wiem, czy jestem, dziś wpadłem na chwilę, nie wiem, czy będę, czas pokaże. Miałem zakończyć na magicznej czterdziestce czwórce wrzutek, ale jedziemy dalej. Na razie przynajmniej.
    Dzięki, że zajrzałeś ;))
  • riggs 05.05.2017
    Adam T Dobrego pisania byłoby szkoda, nie zważaj na magię liczb- one i tak kłamią, tylko pisz,
    szkoda takiego talentu, chyba że poszedłeś krok do przodu, to chociaż wpadaj na opowi. Dla mnie to jest fajne miejsce, gdzie oprócz paru trolli jest kupa wartościowych osób. A takich jak Ty bardzo niewielu- masz styl nie do podrobienia. Wielkich wyróżnia oryginalność. Poza tym odszedłby jeden z moich największych rywali. I jedna osoba mniej w kolejnej bitwie.
  • Adam T 06.05.2017
    riggs, na razie jestem, jeśli czas pozwoli, dalej będę coś od czasu do czasu publikował, zwłaszcza że wisi tu moje niedokończone opowiadanie. Poza tym miałem zamiar stanąć do jakiejś bitwy literackiej i oddać się w pazury Bezwzględnych :)) Ciekawi mnie teź temat kolejnej bitwy na rymy. To miejsce trochę uzależnia, a to może spowodować, że człowiek osiądzie na laurach. Ale myślę, że jeszcze nie raz się tu spotkamy :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania