-

0

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Pan Buczybór 31.05.2017
    Kurcze. Czegoś takiego się nie spodziewałem. Interpretacji, znaczy. W sumie, to nie muszę za dużo mówić o przekazie. Oszczędziłeś mi trochę roboty :). Rytm i rymy spoko, przekaz jest + cząstka Jareda. Jak dla mnie 5.
  • Jared 01.06.2017
    Danke, Buczuś :3 Miło, że zaskoczyłem :3
  • Nazareth 01.06.2017
    Jak nie czytam wierszy tak przyciągnął mnie Asimov w tytule i absolutnie nie żałuję, że zajrzałem. Bardzo zgrabnieś Pan to ujął i przedstawił. Bardzo zgrabnie, zaiste :)
  • Jared 01.06.2017
    Dziękuję, zaiste :P
  • Freya 01.06.2017
    Jared... powiedz tak szczerze - czytałeś coś tego autora? Nie chcę cię przygniatać (tak wydaje mi się, że macasz trochę po ciemaku), było wielu, podkreślam; wielu naprawdę lepszych autorów od Asimova. Oczywiście jest, to moim wysublimowanym pojęciem. Pozdrawiam ;)
  • Jared 01.06.2017
    Yes, cykl "Fundacja" - wiem, że nieco przegiąłem, bo tam była w zasadzie kontrowersyjna forma Gai, a tu poszło to 10 kroków dalej. Podobał mi się Asmiov, mimo licznych wad, zwłaszcza jego postacie kobiece są, ugh, specyficzne. Czy wielu było lepszych w SF? No nie wiem, nie jest to może Lem, ale tragedii nie ma ;)
  • KarolaKorman 01.06.2017
    Nie mogłam nie wcisnąć piąteczki, świetny wiersz :) Ołowiany motyl mnie urzekł, nawet one tak marnie skończą :(
  • Jared 01.06.2017
    Oooo, dziękuję :3
  • Jeaaaah roboty <3 i szacuneczek za avatar z FearFactory
  • Agnieszka Gu 06.09.2017
    Przyciągnął mnie tutaj ten tytuł. Nooo, nie bardzo wiem, jak to wyrazić. Chyba jestem pod wrażeniem zawiłości tekstu :) Piątka (z wrażenia)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania