*

 

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • Alijar 20.08.2017
    Nie rozumiem, ale bardzo mi się podoba. Może powinnam przeczytać poprzednie części?
  • Adam T 20.08.2017
    Z kolei ja nie rozumiem, dlaczego Ci się podoba, skoro nie rozumiesz ? ;))
    To nie są poprzednie części, to opowijski system tak je traktuje, bo w tytule mają LBnR.
    Dzięki za odwiedziny ;)
  • RubyCrystal 20.08.2017
    Może zacznę od tego, żem rada móc widzieć Twoją aktywność. Byłeś jednym z pierwszych autorów na opowi (mój staż jest krótki), który wywarł na mnie piorunujące wrażenie. Twoje "Obrazki z wystawy" będę jeszcze długo wspominać, wgniotły mnie w fotel jak imadło. Nie komentowałam jednak, bo widziałam że konto raczej martwe, a do ściany pisać nie chciałam.
    Ale, wracając do wiersza na bitwę - nie wiem, czy dobrze odebrałam przesłanie. Osobiście kojarzy mi się z biurokracją, lub raczej papierami, które dziś wartościowsze, niż człowiek z krwi i kości. Może błędnie interpretuję, ale pracując w bankowości, to pierwsze skojarzenie, które przyszło mi do głowy, bardzo mi bliskie, choć znienawidzone. Naprawdę wow, jeśli chodzi o odniesienie do tematu. Przednia gra słów.
    Piątkuję i pozdrawiam.
  • Adam T 20.08.2017
    Dziękuję, jest mi bardzo to słyszeć ;) Obrazki niedługo stąd znikną, zresztą teraz wyglądają już trochę inaczej ;)
    Co do tekstu powyżej, najlepiej jeśli każdy zrozumie go po swojemu :)
    Pozdrawiam, niestety, deszczowo (u mnie leje dziś bez przerwy ;)
  • RubyCrystal 20.08.2017
    Adam T Prawdziwą sztuką jest napisać tekst, w którym każdy odnajdzie cząstkę siebie.
    Och, nie rób tego przed 21:00, bym zdążyła zapisać go na dysku. Zbyt duża strata, gdybym już nie mogła do niego wrócić...
  • Pan Buczybór 20.08.2017
    Wielki powrót Wielkiego pana T (tym razem bez Ewy). Przyznam, wiersz ciekawy. Fajnie, że wziąłeś udział i zrodziłeś takie ładne coś.
    Pozdro.
  • Adam T 20.08.2017
    Nie wiem, czy to ładne. Pewnie nie. Dziękuje za odwiedziny. Pozdrawiam El Bucho (spodobało mi się to "przezwisko" ;)
  • Szudracz 20.08.2017
    Kratki i krzyżyki-trochę mi się łączy ta śmierć z jakimś etapem twórczości. Nie koniecznie Twojej. Poza tym czekam na "Grzezawisko" Pozdrawiam :)
  • Adam T 20.08.2017
    Z etapem lub z kłamstwem. Hm, może z tą śmiercią przesadziłem, ale śmieć jast blisko śmierci, a kłamstwo długo nie umiera, a bywa, że nigdy.
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę ;)
  • Adam T 20.08.2017
    Szudracz, Grzęzawisko niebawem wróci.
  • Szudracz 20.08.2017
    Adam T cieszę się nie będę musiała wysyłać za Tobą listu gończego. ;)
  • Adam T 20.08.2017
    Szudracz, mam dobrego chirurga, nie znjadą mnie ;)
  • Canulas 20.08.2017
    Ja również nie rozumiem, więc nie wiem czy mi się podoba. W sensie, tradycyjnymi metodami pojmowania.
    Nie mniej, w tak zwanym odczuciu, poza pojmowaniem racjonalnym, coś jest. Tutaj niewątpliwie coś jest i gdzieś to czuję, niestety moje ograniczenie (ewentualnie niewrażliwość) powoduje, że nie mogę się szerzej odnieść ani oczywiście ocenić.
    Zaznaczam tylko swą obecność.
    W pigułce: przeczytałem, czuję, nie rozumiem.
    Pozdrawiam z (sądząc po tym, co na zewnątrz) pod huraganu.
  • Alijar 20.08.2017
    O! Tak właśnie bym napisała swój komentarz, gdybym była ... mądrzejsza. Więc się podpinam. :)
  • Adam T 20.08.2017
    Canulas, jak możesz nie rozumiesz skursywiałych dygresji, przecież to prawie "brzydkie" słowo na "s" ;))
    Żartuję, chciałem mocno zawoalować, a Ty czytaj i rozum po swojemu, mniej więcej o to mi chodziło ;)
    Dziękuję i bardzo pozdrawiam (ciągle w deszczu)
  • Adam T 20.08.2017
    Alijar, jeśli podskurnie wyczuwasz, że w tym tekście coś jest na rzeczy, to się tylko cieszę. Ale jeśli uważasz, że to bełkot, nie bój się tego bapisać.
  • Alijar 20.08.2017
    Adam T, W rozumieniu poezji utknęłam na Skamandrytach, ale czasem coś czuję pozytywnie bez rozumienia. Więc zakładając, że mam dobry literacki smak, sądzę, że to nie bełkot.
  • Adam T 20.08.2017
    - podskórnie i -napisać
  • Adam T 20.08.2017
    Alijar, dziękuję za szczerą opinię ;)
  • Ewcia 20.08.2017
    Dość ciekawe, choć trudne to twoje śmieciowe pisanie.
    Powrót w wielkim stylu.Ode mnie 5
  • Adam T 20.08.2017
    Powrót, chciałas napisać, chyba w śmieciowym stylu ;)
    Dzięki i pozdrawiam, Ewciu.
  • Pasja 20.08.2017
    Śmierć bez r to śmieć. Jak wiele mają wspólnego ze sobą. To i to rozkłada się w ziemi latami. . Tylko skursywiałe dygresje kłamstwo potrafią zakryć i nigdy nie ujawnić. Takie moje dygresje? Pozdrawiam I wejście smoka czuć.5
  • Adam T 20.08.2017
    Niektóre śmieci(e) są nieśmiertelne i o tym jest ten tekst w zasadzie. Żaden ze mnie smok ;)
    Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz ;)
  • Tina12 20.08.2017
    W brew pozorim śmierć i śmieć mają wieke wspólnego. Ile to ludzi czując się nie potrzebni jak śmieci kończy ze sobą ( tak apropo tytułu ). A krzyżyki na kratkach to skreśleni ludzie. Taki tam moje skojarzenia.
    Widzę, że wielki powrót się udał :)
  • Adam T 21.08.2017
    Wielki? Nawet nie wiem, czy to do końca powrót, jest tu kilka niedokończonych spraw, dlatego się uaktywniłem ;)
    Dzięki za komentarz.
  • Dla mnie bełkot, wielu w zawoalowany sposób powiedziało to samo, ale "za zasługi" uznało, że musi im się podobać bo to napisał Adam T. Sory ale takie argumenty do mnie nie przemawiają. Na szczęście moją opinią nie trzeba się przejmować bo cóż ja wiem. Pozdrawiam
  • Adam T 21.08.2017
    Dzięki, że poświęciłeś czas ;) Doceniam.
  • motomrówka 22.08.2017
    Maurycu, myślę,że wylałaś tu jakiś żal, nie skomentowałeś tekstu, o nie. Gdyby napisał go któryś z tutejszych "wielkich' inaczej byś się odezwał..
  • riggs 21.08.2017
    powiało Republiką i Leśmianem. Super. 5
  • Adam T 21.08.2017
    Riggs, strasznie miło Cię widzieć. Też chyba chwilę Cię nie było ;) Republika, Nowe Sytuacje i Nieustanne tango - do dziś z sentymentem wracam.
    Pozdrawiam i dziękuję ;)
  • Zapraszamy na Forum do zagłosowania na najlepszy wiersz zgłoszony do LBnR już po raz 31.
  • motomrówka 22.08.2017
    Widzę tu ciekawą zabawę słowem, naczyniem może być człowiek, uwikłany w życie, nie stroniący od brudu i nieuczciwości, tonie, a brud rzadko widać wprost. Po to są spece od PR. Mnie się podoba ;)
  • Adam T 23.08.2017
    Taka tam, wyliczanka. Nie mniej, dzięki za dobre słowo ;)
  • illibro 23.08.2017
    A według mojej interpretacji to tutaj mowa o trumnie/nagrobku. Takie moje pierwsze skojarzenie. Po drugim przeczytaniu pomyślałem o kartce w kratkę, którą zapełnia pisarz/poeta. Ewentualnie jakaś kartkówka, ale to chyba nie tędy droga. Tak czy inaczej jest się nad czym zastanowić. Ciekawe.
  • Adam T 23.08.2017
    Ciekawe, nieciekawe, forma leży, wiem o tym, ale pomysł zaświtał mi rzutem na taśmę, po wynikach poddam obróbce, bo teraz nie chcę nic zmieniać.
    Dzięki za komentarz ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania