słit apo

słitujmy się

całusiajmy

gotowi trysnąć pikselami...

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Pasja 03.09.2017
    No to ładny wytrysk spowodowałaś ty mała Mróweczku. Czy ten orgazm wytrzymamy. Pozdrawiam 5)
  • motomrówka 03.09.2017
    Nie, ale będzie słodko. Dziękuję za dowiedziny ;)))
  • Dekaos Dondi 03.09.2017
    Jak już, to zadławić się takim motylkiem. Człowiek ma chociaż słodką śmierć. Trzeba jedynie trumienkę polukrować, żeby pasowała do całości i misie odganiać. Napisałem, bo ciekawy wiersz - moim zdaniem. "' rakietki wypinać pupki"" - piękne. Pozdrawiam.
  • motomrówka 03.09.2017
    Dakos, kiedy się zarejestrujesz. Przestań wychylać się zza ściany. Odwagi ;)))
  • Mrówko nie mogłem zrozumieć Twojego komentarza pod moim wierszem, coś mi się teraz zdaje, że po prostu chciałaś zdyskredytować konkurencję. Skoro Ci tak zależy na wygranej, tego Ci życzę.
  • motomrówka 03.09.2017
    Wiesz co, rozczarowałeś mnie w tym momencie. Na jakiej wygranej?! Miałam nic na bitwe nie pisać, ale mi sie udało, znalazłam chwilę.
    Nikogo nie dyskredytuję, prosiłeś o komentarz, napisałam. Inaczej bym Ci nie napisała nic. Teraz zachowujesz się jak dzieciak.
  • riggs 03.09.2017
    A Ti Ti... Czy miarą zboczenia są chore pragnienia? Pięć chociaż tu ocena mogłaby być od 6 do 9....
  • motomrówka 03.09.2017
    Ostatnio nie czuję się dobrze, ale żeby od razu 69? In your dreams ;))))
  • riggs 03.09.2017
    "Let the dream come true"- DJ Bobo
  • Pan Buczybór 03.09.2017
    Kurczę, głosowanie w tych igrzyskach będzie serio trudne. Kolejny genialny wiersz i kolejny raz zmuszon jestem wystawić pozytywną opinię. Powiem jeszcze, że masz przewagę nad innymi wierszami. Twój twór jest bardzo bliziutko mojego serduszka. Kurczę, lekko ironiczne i krzywe spojrzenie na dzisiejszy świat - to jest to co lubię. Także, bardzo dobry wiersz.
    Pozdro.
  • motomrówka 03.09.2017
    Miało być groteskowo. Dziękuję ;)
  • betti 03.09.2017
    Zbyt dosłownie to pisanie jak na mój gust. Wszystko na tacy podane... nie zostanie w pamięci.
  • motomrówka 03.09.2017
    Miło, że zajrzałaś. Pozdrawiam ;)
  • Zapraszamy na Forum do zagłosowania na najlepszy wiersz zgłoszony do LBnR już po raz 32.
  • maga 04.09.2017
    Będę szczery. Taki mechanizm... że musze każdy wiersz przeczytać trzykrotnie. Mam swoje widzie misie co do wierszy. Twój wiersz nie zaczarował mnie za pierwszym razem. Za drugim też było słabo. Odkryłem twój wiersz za trzecim razem. Nie szarpiesz tonu. W wierszu panuje ład. Przesłanie i dobry pomysł.
  • maga 04.09.2017
    Zasłużony piątal!
  • motomrówka 04.09.2017
    Za szczerość dziękuję przede wszystkim ;)
    Chciałam w tym tekście pokazać (z przesadą) autodestrukcyjny wpływ społecznosciówek na użytkowników, stąd tytuł (od słitfoci), miało być prześmiewczo.

    Powiem Ci na ucho, że wiersze czytam czasem po kilka razy, są jak łamigłówki, zagadki Golluma, rozumiesz.
    Ten tekst miał być lekki i prosty, choć miał też coś zawoalować.
    Jeszcze raz dzięki
    Pozdrowiecka mrówka ;)))
  • motomrówka 04.09.2017
    Autor, który musi tłumaczyć, co napisał, jest żenujący.
  • Jo-anka 06.09.2017
    Rozumiem, czuję, ale po swojemu, subiektywnie ;) 5 ;)
  • motomrówka 08.09.2017
    Dziękuję, Jo-anko, tu nie ma co czuć. To tylko taka zabawa ;)))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania