LBnR 35 W zamknięciu. Uwięziony pomiędzy światami, czasem i miejscem. Więzień

pomiędzy niczym

tkwi kawałek brudu

ze świata wygnany

sączy resztki światła

 

robi krok do przodu

łańcuch rzęzi gniewnie

niewolnik

już martwy

o tym jeszcze nie wie

 

otwieram oczy

rzadki

kapie czas

słyszę jak znów krzyczy

nie wstanę

tonę

zapadnę się kolejny raz

 

latawiec na wietrze

depresji linami trzymany

jak pies swoją budę

ciągnę

w środku wciąż więziony

jutro

wyszarpię się jutro

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Moja pozakonkursowa propozycja. Mam nadzieje, że ktoś jeszcze się zdecyduje wrzucić coś od siebie.
  • cololide 01.10.2017
    "nie wstanę

    tonę

    zapadnę się kolejny raz " - tu się rytm łamie.

    "rzadki

    kapie czas" - to jest fajne,

    cała reszta jest w porządku, ale dupy nie urywa.
  • Spox :)
  • Canulas 01.10.2017
    Pierwsze dwie zwroty - git. Dalej średnio, przy czym owa "sredniość" może być spowodowana moim dzisiejszym, hmm powiedzmy, niedoborem witamin.
    Dziś się wstrzymam, a jutro se zajrzę jeszcze raz.
  • Can spoko, nie wszystko musi być dziełem, pewnie i to nie jest. To pewnie ten kolejny z „osobistych” . Na siłę się nie przekonuj :)
    Dzięki za rzucenie okiem. Fajnie, że zostawiłeś ślad bytności. Pozdro :)
  • riggs 02.10.2017
    Nie zrobiłbym Ci tego. Będę. Nie pogniewasz się jak na razie nie ocenię? Na wyjeździe jestem, zmęczony i ledwo patrzę na oczy
  • Riggs napiszę tak jak do Cana, nic na siłę, nie wszystko co piszę musi trafiać do innych, nie przekonuj sie na siłe.
    Zostawiłeś ślad bytności, dzięki i za to :) pozdrawiam :)
  • Pasja 02.10.2017
    Gorzko - zimny obraz uwiezionej wolności. Świat zza krat i i wizja jutra. Pozdrawiam 5:)
  • „depresji linami trzymany”
    Świat zza krat ludzkiej duszy. Nie każdy da radę sie z tych krat wyszarpać.
    Dziękuje Pasjo za pochylenie sie i zmierzenie sie z tym moim „pancernym pociągiem”.
    Twoja interpretacja, w sumie jest bardzo bliska moim zamierzeniom.
    Jeszcze raz dzięki za odwiedziny i pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 02.10.2017
    Daje **** - bo w moim odczuciu więcej nie mogę. Z tym latawcem, to rzeczywiście trafiony zwrot.
    Gorsze są krayt, których nie widać. Bo te prawdziwe można przepiłować. Trochę mi się skojarzyło z tym moim Diamentem. Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 02.10.2017
    Sorry. kraty.
  • Dzięki Dekaos za kom i ocenę, pozdrawiam :)
  • Alicja 05.10.2017
    Doszukałam się tu wielu znaczeń, symboli. Smutny świat szarego, uwięzionego człowieka. 5, pozdrawiam :)
  • Może trochę przekombinowalem z symboliką, może za bardzo metaforycznie, ale żaden tekst nie jest dla wszystkich. Cieszę się, że coś tu odnalazłeś dla siebie, dzięki za komentarz. Pozdrawiam ciepło :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania