Poprzednie częściLBnR 43 - Wśród ludzi

LBnR 48 - czarna chusta

________________________

________________________

 

czarna chusta

brokatem posypana

 

głupcy próbują

wyczytać z niej

przyszłość

________________________

________________________

Następne częściLBnR 49 - strzał

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • harold 22.04.2018
    Mocne
  • Skryty 22.04.2018
    Dzięki!
  • Szudracz 22.04.2018
    Dostałeś pierwszą cudną ocenę, moja będzie druga.. :) Dobrze to wróży. :)
    Spoglądam w niebo i widzę ten brokat. Wróżka ze szklaną kulą też czaruje. :)
  • Skryty 22.04.2018
    Dzięki za wizytę! Pozdrawiam!
  • Caroline 22.04.2018
    Pierwsze co widzę: strasznie krótkie
    Pierwsze co myślę po przeczytaniu: naprawdę mocne i dające do myślenia
    Ten wiersz (czy co to tam jest) do mnie trafia. Podoba mi się jego prostota, bo w niewielu słowach powiedziałeś wszystko co powinno zostać powiedziane.
    Zasłużona 5 juz poleciała
  • Skryty 22.04.2018
    Dziękuję! Pozdrawiam!
  • Witamy w LBnR
  • Pasja 22.04.2018
    Witaj
    Minimalizm, a ile przemyśleń. Pęknie.
    Mnie niebo w nocy kojarzy się z borówkami posypanymi kryształkami cukru.
    Ukłony
  • Skryty 22.04.2018
    Też ciekawe skojarzenie.
    Dziękuję! Pozdrawiam!
  • Aisak 22.04.2018
    Czekam na Artbooka.
    Polubiłam jego wpisy odkodowujące.


    Co nie znaczy, że nie kapewó.
  • Skryty 22.04.2018
    Okej, dzięki za wizytę!
  • Anonim 23.04.2018
    Tekst nie należy do łatwych w interpretacji. Trudny. Oprócz przesłania, które jest ważne, trzeba było użyć słów, które by na to wskazywały...
    A skoro tak, to trzeba zaryzykować i zastanowić się czy nie podnieść poprzeczki. Jednak twoje docenianie autorów na opowi, skłoniło Cię do takiej śmiałości i odwagi...
    Próbuję ponownie, co nie oznacza, że dobrze, więc ryzykuję interpretację...

    czarna chusta ----------> Złudna, niepewna i niedobra (czarna) przyszłość oplata, jak chusta (niby miła w dotyku i przyjemna, ale dusi nas)...
    brokatem posypana --> Iluzja i sztuczność, płycizna i niedorzeczność (brokat) otacza nas, karmiąc trującymi i słodkimi "cukierkami"...
    głupcy próbują ---------> Niedoświadczenie, brak rozeznania, nieświadomość skłania do sięgania, po to co może, okazać się zgubne...
    wyczytać z niej --------> Zachęta do : "Zacznij myśleć!" i próbuj widzieć więcej...
    przyszłość --------------> końcówka, aby spojrzeć dalej i zobaczyć więcej, poza tym co widzimy dzisiaj...

    Pozdrawiam, piąteczka z plusem za nietuzinkowość i ciekawe spojrzenie na otaczający Cię Świat :-)
  • Skryty 23.04.2018
    No nie, nie o to mi chodziło :P
    Ale jak zawsze powtarzam, żadna interpretacja nie jest zła (no dobra, prawie każda).
    Pozdrawiam!
  • Anonim 23.04.2018
    Kiedy analizuję Twój tekst przychodzą mi na myśl dwie wersje, o jednej z nich napisałem, ale mam drugą, może bardziej banalną i czytelną, dotyczącą bardziej kosmosu, czerni i szukania w górze czegoś więcej, co może dotyczyć ludzi i ich przyszłości...
  • Skryty 23.04.2018
    Artbook i o to chodziło ^ ^
  • Anonim 23.04.2018
    Spoko, to tylko próba podjęcia zrozumienia Twojego tekstu...
  • Skryty 23.04.2018
    Uważam jednak, że jest ona bardzo ciekawa i nadaje głębi. Patrząc na temat bitwy, nie jest, według mnie, to taki trudny tekst, a wręcz głosi truizm.
  • Anonim 23.04.2018
    Zdarza się, że szukam drugiego dna, co w cale nie musi takim być...
    Pewnie dlatego osadza się na truizmie, o którym wspominasz...
  • Canulas 23.04.2018
    A ja tu widzę zawierzanie ułudzie i hochsztaplerce. Ciekawe.
  • Skryty 23.04.2018
    Dzięki!
  • Agnieszka Gu 27.04.2018
    Witam,
    Ciekawe, daje do myślenia... Brokat — gwiazdy — astrologia. Świetne skojarzenia.
    Pozdrawiam
  • Skryty 29.04.2018
    Dziękuję!
  • Za.praszamy na Forum do głosowania
  • Zapraszany*
  • Margerita 04.05.2018
    pięć podoba mi się
  • Skryty 09.05.2018
    Dzięki!
  • prosimy zagłosować!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania