Poprzednie częściLBnR 43 - Wśród ludzi

LBnR 49 - strzał

strzał

 

kolejny przegrany

w loterii

 

ogień w oku

przemienia się

w sztuczność

podobną

do otaczającej

by w końcu

zgasnąć przez

ostatni żal

 

witaj w loterii

w której nie ma wygranych

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Canulas 12.05.2018
    Hmm, czy początkowy wyraz, to zdublowane tytuł czy cześć utworu jako takiego?

    Ciekawe nawet, Panie Skryty, ale puentą tak trochę pod nos. Takie ukierunkowanie ogranicza interpretacje.
    Ale kurde. Jeden z dłuższych - Twoich. (przynajmniej tych ostatnio) No, no, no.

    Pozdoxix
  • Skryty 12.05.2018
    Część utworu.
    Wiem, że trochę pod nos, ale pomyślałem, że bez tego, nie będzie to kompletne.
    Wpadł dłuższy pomysł, to i utwór dłuższy.

    Pozdro!
  • Pasja 12.05.2018
    Witam
    Bardzo ciekawie ująłeś temat bitwy i muszę przyznać, że sprytnie.
    Nie ma wygranych... by w końcu zgasnąć przez ostatni żal... przemijanie i koniec udręki na ziemi czeka każdego.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Skryty 12.05.2018
    Dzięki za odwiedziny, pozdrawiam!
  • Witamy w Bitwie! Brawo.
  • puszczyk 12.05.2018
    Ja naprawdę chciałbym tu coś dobrego napisać poetom!
    Jak do tej pory wlazłem na dwa wiersze, warte uwagi i pod jednym się podpisałem.
    Tutaj...
    Drogi autorze, gdyby wziął pierwszy i ostatni dwuwers, to można by z tego wiersz stworzyć.Tak, to strzelasz mi w hemoroida i już wiem, dlaczego mnie tam boli.
    Środkowy fragment to twórcze wysilenie.
    Rozumiem konstrukcję, bo ma być krótko jak strzał.
    Ale treściowo to łopatologia. Wskazanie kto, komu i dlaczego.
    Naoglądałeś się "Snajpera" i "Wróg u bram"? Fajnie, ale nie pisz o tym w takim poetyckim przekazie.
  • Skryty 12.05.2018
    Nie, nie naoglądałem się filmów tego typu, bo nawet takich filmów nie lubię ;)
    Nie myślałem o żadnej wojnie, pisząc to. Nie umieszczałem żadnych snajperów, żołnierzy itp. w moim... "obrazie".
    Ale rozumiem, może to zbyt długie dla mnie?
    Dziękuję za opinię, pozdrawiam!
  • Szudracz 12.05.2018
    Martwiłam się, że nikt nie napiszę, a jest Was coraz więcej i super. :)
    Kula pod postacią szarej masy zabija skutecznie. Pomimo tego, los bywa przewrotny.
  • Skryty 13.05.2018
    Temat jest ciekawy, więc nie dziwne, że jest coraz więcej!
    Dzięki za odwiedziny, pozdrawiam!
  • Pan Buczybór 23.05.2018
    No prosz, w końcu coś dłuższego. No, całkiem ładne. Jakoś nie mam ochoty na dłuższe analizy, ale wstępnie jest bardzo spoko. Pozdro
  • Głosowanie na Forum rozpoczęte. Zapraszamy Autora.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania