-

Ups

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Adam T 21.06.2018
    Ładne. Samotny peel, zamknięty w sobie, może zadufany, marzy o tej/tym jedynej/jedynym – tak to zobaczyłem. Trochę mnie osobiście sztucznie brzmi: "rozcierał zdrętwiałe refleksje", nienaturalnie, nie płynie w tym miejscu.
    Pozdrawiaki ;)
  • Justyska 21.06.2018
    Dzięki Adam. Uwagi przyjmuję i dzięki, ale zmieniać nie wypada skoro na bitwę. Miło,że zajrzałeś!
    Pozdrawiam:)
  • Adam T 21.06.2018
    Justi, nie pisałem, żeby coś zmieniać, po prostu mnie to brzmi sztucznie, ale to tylko moje odczucia, broń Boże nakazy czy coś ;)
  • Justyska 21.06.2018
    Adam T ok ok :) wiem. Dzięki!
  • Agnieszka Gu 21.06.2018
    Witam,
    Kurcze, ale ostra rywalizacja... Wspaniały wiersz, taki lekki, przesycony jakimś subtelnym aromatem.
    Pozdrawiam zachwycona :)
  • Justyska 21.06.2018
    Dziękuję Agnieszko, fajni że się spodobało:D
    Pozdrawiam
  • Canulas 21.06.2018
    Jeśli gdzieś widzę elementy zimowego krajobrazu (czy prawdziwego, czy nie) to zawsze jestem na tak. Tutaj widzę.
    Tajemniczy ktos zrobił robotę.
    Jam na tak.
  • Justyska 21.06.2018
    Dzięki wielkie Can. :)
    Pozdrawiam
  • Worldovsky 21.06.2018
    Bardzo dobry nastrój.
    Ławka dobrym "narzędziem" rozmyślań.
    Czyżby "odwilż" w relacjach? ;-)
    Klimat stworzyło też miejsce - sad.
    "wydrapał na oparciu
    rozżarzonym oddechem" - świetne.
    Pozdrawiam.
  • Justyska 21.06.2018
    Dzięki wielkie Worldovsky. :)
  • Dekaos Dondi 21.06.2018
    ''w zaniedbanym sadzie'' - umysł marzy o wyrzuceniu z siebie, tego co ''skute lodem'' / wspomina ''owoce soczyste''
    '' ''może jutro'' '' - ''rozżarzonym oddechem'' - rozpaloną nadzieją. Takie pierwsze skojarzenia.
    Ciekawy temat. Można różnie o tym napisać. Pozdrawiam→5
  • Justyska 21.06.2018
    Dzięki DD za jak zwykle ciekawe pomysły na interpretację :)
  • Pasja 21.06.2018
    Witam
    Bardzo zimny, a zarazem z gorącym oddechem obraz owocowej miłości.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Justyska 21.06.2018
    Dzięki Pasjo za odwiedziny i komentarz.
    Pozdrawiam
  • Witamy następną ławeczkę w Bitwie.
  • kalaallisut 21.06.2018
    Ciekawie utkana tęsknota za czymś utraconym, porzucona nadzieja, zapomnienie w pierwszej części wiersza. Ławka takie zatrzymanie, z nadzieją na lepsze jutro, oczekiwanie/wypatrywanie zmian na lepsze/na uczucie/ożywienie/radość/spotkanie z kimś kto zapomniał i zaniedbał jakąś relacje. Ławka też jako symboliczny świadek wszystkich wydarzeń czy miłosnych uniesień, spotkań, odwiedzin wzajemnych (np starsze osoby przesiadują często na ławkach w tych samych miejscach, może spotykają się z wnukami, lub kimś kto też często przebywał w tym miejscu i można było wspólnie porozmawiać, wiem że to nad wyrost bo bardziej chodzi o uczucie miłości pary zakochanej gdzie maj miesiąc zakochanych....później owoce, później zima i w uczuciach też, ale oprócz tego tak mi się skojarzyło z dziadkami, którzy tesknto wypatrują jakiegoś kontaktu do rozmowy z kimś od tak)
    Tak dorzucam jeszcze mój skromny odbiór.
  • Justyska 22.06.2018
    Hej kalaallisut. Właściwie to interpretacja o starszej osobie jest mi bardzo bliską :) dziękuję pięknie za taki bogaty komentarz!
    Pozdrawiam o poranku.
  • Głosowanie rozpoczęte. Zapraszamy na Forum Autorkę.
  • Fajny wiersz, choć nie najlepszy z Twoich, mowię otwarcie.
    Fajnie było jednak go przeczytać :)
    Pozdrawiam
  • Justyska 09.07.2018
    Maurycy dziękuję za szczery komentarz. Jak się zapewne domyslasz napisałam w życiu tyle wierszy ile tu opublikowalam, więc cieszy mnie każda uwaga i opinia:)
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Justyska ważne, że je piszesz, bo robisz to z sercem.
  • Pan Buczybór 10.07.2018
    chłód, lód i owoce. ładne połączenie i dobre wykonanie. Pozdro
  • Neurotyk 17.07.2018
    rozcierał zdrętwiałe refleksje

    Nie zgodzę się z Adamem. Jest to serce wiersza, główna, mysl. Bardzo interesujące ożywienie tych refleksji.
  • Justyska 17.07.2018
    Dzieki wielkie za kolejne odwiedziny i możliwość poznania kolejnego punktu widzenia:)
  • Neurotyk 17.07.2018
    Justyska ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania