Średnia ocena: 4.5  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • betti 10.09.2018
    Gdyby nie ten banalny rym....
  • Brawo! Witamy w doborowym towarzystwie w Literkowej. Powodzenia.
  • riggs 10.09.2018
    Betusiu tu znów Ci wybaczam. Siła prostego przekazu, wręcz prostackiego nie wymaga w tym wypadku konkursowych, uniesionych i nawiedzonych form. Ma być z nutką ironii, dobitnie i wręcz chamsko. To celowy wybieg pisarski w celiu osiągnięcia skrajnie budzącyh wątpliwości lub wręcz wrogich reakcji. To ma być proste i budzić kontrowersje czy to w ogóle jest poezja, a może rap, a może coś co będzie zapamiętane przez tak bulwersującą krytyków formę. Miłego dnia
  • betti 10.09.2018
    Riggs ja rozumiem, ale ten rym mnie dołuje... przecież możesz lepiej.
  • Nerd 10.09.2018
    Dla mnie to super poezja. No i... w Nerdowskim stylu. Prosta i dobitna. 5
  • Adam T 10.09.2018
    Już Ci pisałem, co myślę. Podtrzymuję. Dobre to jest.
    Pozdrawiaki ;)
  • Justyska 10.09.2018
    A mi się to nie podoba, bo to bardzo egoistyczny wiersz:) Tytuł mówi wszystko jest o sobie samym i tylko o sobie samym. Mam przed oczami człowieka, który to mówi. Ma założone ręce i głowę podniesioną wysoko. Wzrok spuszcza przy ostatnim wersie.
    A tak bardziej poważnie, to ciekawy pomysł.
    Pozdrawiam:)
  • No ciekawa pozycja tej bitwy. Będzie truno wybrać tym razem...
    Póki co 5.
    Pozdro
  • riggs 12.09.2018
    dziękuję Wam za komentarze, tylko mojej kochanej betuni napiszę tak:
    Już nikomu nie chcę i nie muszę nic udowadniać. Ludzie z opowi dodali mi wiary w siebie po wielu latach przerwy. I za to im wszystkim nigdy dziękować nie przestanę. Niestety jedni mają talent do pływania, inni do piłki nożnej, jeszcze inni do pisania... W życiu dwie rzeczy robię więcej niż dobrze - jedną z nich jest pisanie. Sram na krytyków, gardzę uniwersyteckimi tłukami i fałszywcami piszącymi pod konkursy.
    Są tu ludzie wspaniali i utalentowani bardziej ode mnie, ludzie którzy mnie wspierali i wspierają. Z tego nawet narodziły się przyjaźnie - takie literackie - na żywo, a nie tylko zza ekranu komputera. I Ci Wielcy ludzie przez wielkie W dają mi do dziś dobre rady z uprzejmości i dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami.
    Przejadę cały kraj i pół Europy jeśli zdobędziesz się na odwagę spojrzeć mi w twarz i zobaczyć kto na jakim jest poziomie bez względu na status materialny i wykształcenie. Zgasiłbym jak kipa w popielniczce tą Twoją bufonadę dając namiary do towarzystwa godnego Ciebie - literatów, którzy piszą licząc na dyplomy, a nie odczucia ludzi.
    Eventy w Grupie Literackiej,do której należę udowodniły, że docieramy do młodzieży, emerytów, biznesmenów i robotników.
    To nam i nam podobnym wartościowym ludziom z tego portalu udało się dać ludziom chwile, których nie zapomną, to nasze słowa wywołują łzy, gniew, i śmiech. To bezcenne.
    Umarłabyś z zawiści zamiast udostępnić na fb, że Karola Kormann wydała książkę.
    To nie jest zapalnik do kolejnej gównoburzy tylko słowa, które powinnaś przeanalizować.
    Ktoś mi pomoże finansowo,żebym się wydał. Karma wraca. Zrobiłem niedawno coś dobrego z kochanymi ludźmi nie myśląc wiele za ile i po co. I życie znowu mi się odwdzięczyło.
    Gdybym dziś się wzbogacił bezinteresownie sponsorowałbym wartościowe osoby i nie dla ich 9 ani mojego) zysku - bo wiem,że nie na to liczą - ale żeby chociaż z dumą dla swoich najbliższych dali przyjaciołom i znajomym wydanie tego nad czym pracowali. Dawać, a nie brać - to daje większą radość. I wierzę, że kiedyś i to zrobię.
    Nie wymagaj ode mnie tego czego nie chcę pisać, bo umiem - ale nie chcę i nie poniżę się do poprawiania przez 3 miesiące wiersza czy prozy, żeby była arcydziełem.
    To sztuczne, nieludzkie i nie wypływające z serca. To śmierć i obelga dla słowa pisanego.
    Tyle.
    Pozdrawiam moje Towarzystwo wzajemnej adoracji z opowi :)))
  • betti 21.09.2018
    Riggs jesteś tylko po prostu śmieszny. Myślisz, że pomagasz chwaląc chłam i takie tam, ciekawe co zostanie jak ten nadmuchany balonik pęknie?
    Grunt to mieć dobre mniemanie o sobie, nawet czarne jest wtedy białe... Nie musisz niczego udowadniać, to fakt, gdyż wystarczająco dużo już pokazałeś, żeby wyrobić sobie o Tobie zdanie.
    Pamiętam pojedynek z Tobą, walczyłeś komentarzami, a potem wulgaryzmami, by skończyć groźbami. To było doniosłe i podniosłe... Teraz byś zgasił wszystkich, którzy posiadają jakąś wiedzę, ale jak możesz to zrobić nie posiadając ognia, a nawet iskry... Bufonadę to Ty reprezentujesz i poza nią nie masz niczego. Pisz dla ubogich, co mnie to obchodzi...
  • riggs 25.09.2018
    betti będę pisał dla ubogich. To od dziś będzie moje życiowe motto, dzięki Twej mądrości niepojętej . Dobreeeee to
  • Halo! Halo!
    Głosowanie rozpoczęte. Zapraszamy Szanownego Pana na Forum
  • Canulas 20.09.2018
    Przedostatnią zwrotkę, to tak, jakby, odczuwam silnie. Zwłaszcza wers pierwszy. SIłą prostego przekazu w tym konkretnym przypadku odpaliła. Nie wiem czy jako całosć, ale na pewno fragmentami.
    Pozdro
  • Tina12 20.09.2018
    Trochę piosenkowo wyszło :)
  • Pan Buczybór 21.09.2018
    No właśnie, gdyby nie banalny rym... Przypomina to rymowankę, ale przekaz jest dość mocny. Wyliczanka grzechów. Całkiem dobre
  • Agnieszka Gu 22.09.2018
    Witam,
    O kurcze, to jest to!
    Może mam taki nastrój dziś... Może akurat dzień ciężki mi na głowę spadł był... trudno orzec.
    Ten splot wyrażeń mi się widzi bardzo...
    Wdarł się .... dziwnie znajomo w moją jaźń...
    Pozdrawiam
  • Pasja 25.09.2018
    Witam
    Autobiografia swojego ja. Zakończenie jest dobitne i mówi wszystko.

    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania