.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Canulas 16.11.2018
    "nie depcząc kwiatów

    dać łaskotać się motylą" - motylom


    "w harmonii chaosu

    słodycz ducha

    odczytuje hieroglify natury" - mój faworyt.

    Całość jest lekka i melancholijna, choć zbyt ułudna i bajkowa, bym na tym pofrunął. Uniosę się - owszem, ale za chwilę opadnę.

    Miejscami przypomina mój ulubiony film "Into the WIld".
  • kalaallisut 16.11.2018
    Dziękuję Can, tak ułuda i infantylność na chwilę mnie uniosła w ramach oddechu :)))

    Obadam później film:)
  • kalaallisut 16.11.2018
    Can a mi z tym: „Nic nie robić, nie mieć zmartwień
    Chłodne piwko w cieniu pić.
    Leżeć w trawie, liczyć chmury,
    Gołym i wesołym być."
    :))))
  • Canulas 16.11.2018
    kalaallisut, noo, to by tłumaczyło czemu się lekko odklejam. Nie wierzę w błoą sielankę i bieganie z kolorową parasolką po wesołej łączce.
  • kalaallisut 16.11.2018
    Canulas ale tu nie dokońca oto chodzi, hmmm cofam infantylność i przylepiam Rynkowskiemu w „jedzie pociąg z daleka", ale ta zwrotka akurat mi się skojarzyła.
  • Canulas 16.11.2018
    kalaallisut , ok jest wolność -próba jej ukazania - jakiegoś oderwania się, innych kątów postrzegania. Noo, dla statystycznego odbiorcy na pewno sztos-obraz. Dla mnie świetny zapis, ale jestem od tego zdystansowany, gdyż inaczej postrzegam rzeczywistość.
  • kalaallisut 16.11.2018
    Canulas hmmm ja też ale to zmienię. Pewnie dlatego napisałam to co napisałam i oczom nie wierzę;) To oderwanie od ładunku z "Trzciny" od tej 2/3 teksu. Dla mnie trzicna pociągła jednym tchem pastwisko. Potrzeba oderwania innego spojrzenia, nawet na chwilę sobie czy tam pomarzyć czy zrelaksować raczej zatracić w naturze, poczuć błogość, wznieść na chwilę załadować by znowu opaść- patrz początek tekstu Trzcina. No cóż to są moje dwa światy, nic mi nie pozostaje tylko na wiosnę załatwić wolne od wszystkiego i glebnąć na łączce, kiedyś tak robiłam!a jak kiedyś chyba Ci pisałam że czasami boję się swoich tekstów, rozmawiają ze mną;)
  • Canulas 16.11.2018
    kalaallisut - najlepsze teksty powstają wtedy, kiedy słowo goni słowo.
  • kalaallisut 16.11.2018
    Canulas oczka mi się kleją nie obejrzę, tylko dodam że miałam naturę buntowniczą nadal gdzieś mam...w dzieciństwie dość mocno była tłamszona, wywołało to niechęć do zasad, form, narzucania czegoś z góry, a że musiałam się w końcu przyporządkowac...zrodziło się głupie uczucie bezpieczeństwa w posłuszeństwie w późniejszych latach (zrzuca to odpowiedzialność za wybory, bo przecież ktoś kazał), i tak mam chęć/nie chęć podporządkowania, lub jak koleżanka mówi że jest we mnie taka specyficzna siła i słabość zarazem, jakaś zawziętość że tego nie kumam/am.

    W weekend postaram się chwycić film, bo coś czuję.... czuję...
    ucieczka na Alaskę, (zasugerowaną kiedyś mi Grelandie;))

    "Od początku niezwykle spodobał mi się pomysł na życie głównego bohatera. Porzucenie całego materialnego świata. Rzeczy. Społeczeństwa. Wszelkich narzucanych form, czy gombrowiczowskiego robienia sobie gąb. Po co? Żeby odnaleźć prawdziwego siebie. Żeby sprawdzić, kim naprawdę się jest "

    Oj Can znowu strzał w 10 czuję.
  • Canulas 16.11.2018
    kalaallisut , na 100% w dziesiątkę. Chyba nawet książka jest. Baj. Też się zawijam.
  • Witamy drugi tekst w Bitwie. Prosimy o decyzję i wklejenie linku na Forum.
  • kalaallisut 17.11.2018
    Tak, postaram się pod koniec terminu.
  • Dekaos Dondi 16.11.2018
    Ojej! Kalilka! Bardzo na tak tekst! Pozdrawiam→5
  • kalaallisut 16.11.2018
    Dekaos Dondi nie wiem co mnie naszło !!!
  • Pasja 16.11.2018
    Witam
    Harmonia w chaosie słodka, a zarazem złudna nadzieja na równowagę ducha. Pomarzyć można...

    położyć się na łące
    popieścić ciało słońcem
    kiełkują marzenia
    pasą się sny... klamra spinająca całość


    pozdrawiam serdecznie
  • kalaallisut 16.11.2018
    Pasja Fajnie, że gdzieś tam wychwytujesz klamry, zwracasz na nie uwagę, drugi raz u mnie.
  • Freya 16.11.2018
    "utopić w bezchmurnym niebie

    drzemać w objęciach tulipanu" - tulipana, ew. tulipanów - zwracam tylko uwagę na poprawność gramatyczną, bo być może tak chciałaś zapisać - w wierszach tak se można przecież...
    Zgrabny wierszyk i bez zasadnego patosu :) Pzdr
  • kalaallisut 16.11.2018
    Freya tak, tak dziękuję za wyłapanie. Tuli tuli pan tulipan :)))
  • Artbook 17.11.2018
    Płynąłem przez tekst tak swobodnie jak chciał tego autor ;-) A przy okazji: dobra treść, ciekawa forma i dużo odniesień do naszej codzienności na... "pastwisku" ;-)
    Pozdrawiam, piąteczka za przykucie uwagi ;-)
  • kalaallisut 17.11.2018
    Witaj Artbook, cieszę że udało się chociaż na chwilę odpłynąć. Dziękuję za wizytę i pozdrawiam :)
  • Adelajda 17.11.2018
    Szukanie równowagi w naturze, w jej pięknym obliczu, w jej ulotnościach - tak to widzę. I jest mi to bardzo bliskie, bo sama szukam tej równowagi w przyrodzie, nie w ludziach; lecz w ptakach, drzewach, owadach, porostach, wodzie... Ładnie to wszystko zarysowane :) Coś czuję, że ciężki będzie wybór do głosowania. Pozdrawiam.
  • kalaallisut 17.11.2018
    Witaj Adelajda, dziękuję oba obrazy i wierszu i poprzednim są mi równie bliskie.
  • betti 17.11.2018
    A czemu to w formie wyliczanki?
  • kalaallisut 17.11.2018
    Masz pewnie rację- powinno być to w kategorii różne. A odpowiedź prosta, bo wyliczanka jest banalnie prosta i wyszło samo ot tak, nie chciałam ...nie tym razem, układać to w odpowiednią formę, bo chcę zobrazować coś innego, ale to jutro.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania