.

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (49)

  • Canulas 04.12.2017
    Oj, kurde. Myślałem, że Riggs wymiótł, ale... Dużo słów kluczy, które można różnorako poskładać. Ja se składam na swoją modłę i wychodzi mi ballada o zabarwieniu noir. Jest tu morderstwo albo umeranie. Tyle, że nietradycyjne.
    No i ten strzał.

    "A latem tego roku była zima" - No, jakby mi kto dał w ryj. Lubię tak.
    Działa na korę mózgową, nawet gdy głowa w czapce. Bardzo na tak. No i zmienia znacząco rozkład sił.
    Pozdrawiam.
  • Pasja 04.12.2017
    Długo się zastanawiałam czy coś napisać. Bo takie czasy niepewne.
    Miłość to szerokie perspektywy myślenia. Dzięki
    Pozdrawiam:)
  • Tina12 04.12.2017
    Łał!
    Jako ta co proponowała temat nie biore udziału czynnego i to chyba dobrze. Bo ja i moje wierszopodobne to z tym tekstem nie może się równać.
  • Pasja 04.12.2017
    Nie przesadzaj Tinka. Poczekajmy.
    Pozdrawiam cieplutko:)
  • Pasjo mówisz, że zastanawiałaś się czy coś napisać, bardzo dobrze, że to zrobiłaś, bo tekst jest bardzo mocny, i dający do myślenia. Czytałem go kilkakrotnie, i za każdym razem odkrywam kolejne obrazy, myśli biegną w innych kierunkach. Naprawdę udany tekst. Pozdrawiam ciepło :)
  • Pasja 04.12.2017
    Oj dzięki Maurycy. Taki trochę w klimacie czarnym.
    Pozdrawiam
  • Blanka 04.12.2017
    "zabiła miłość zima tego lata

    dalej była dziewicą

    i kochanką"- uff. Pasja, mnóstwo tych "uff" mi się wymsknęło w trakcie czytania. Pięknie.
  • Pasja 04.12.2017
    Uff czekamy na opinię eksperta.
    Dziękuję, ze ma to coś co trafia do czytelnika. Tak mi się wydaje.
    Miłego wieczoru:)
  • Violet 04.12.2017
    Tak pisze doświadczenie, tak pisze życie, którego ktoś doświadczył, tak napisać, potrafi tylko ten z otwartym sercem, jasnym umysłem i blizną na duszy... Kłaniam się nisko, Pasjo. 5
    Pozdrawiam.
  • Pasja 04.12.2017
    Violka trochę twój komentarz ścisnął mnie za serce.
    Dobrze, że jesteś. Pozdrawiam cieplutko:)
  • Violet 04.12.2017
    pasja człowiek jest jak książka. Zapisane w niej słowa, świadczą o nim, pomimo że autor, którym jest życie, wiele chce ukryć przed czytelnikiem.
  • Violet 04.12.2017
    pasja Twój utwór skłonil mnie do refleksji...
  • Pasja 04.12.2017
    Violet jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam kropeczkę.
    Napisałam to pod wpływem chwili i też się trochę zamysliłam.
  • Violet 04.12.2017
    pasja w swoim i Kropeczka imieniu dziękuję :)
  • Pasja 05.12.2017
    Violet
  • Dekaos Dondi 04.12.2017
    No tak - tekst jak się patrzy - a jak się nie patrzy - to i tak trzeba pomyśleć. Pozdrawiam - 5
  • Pasja 04.12.2017
    Dzięki wielkie i nie wielkie DD
    Też pozdrawiam :)
  • Brawo! Za udział w LBnR
  • Niemampojecia96 04.12.2017
    Znowu, najwyzej mnie spalic, ale:
    Upoetyzowany belkot.

    Przebrzmiale, upoetyzowane zwroty majace zrobic poezje:

    Prostytutce z Duarte, kolczasta opucja..


    "słuchał
    lecz nie słyszał" - to bylo tryliard razy, w pierdyliardzie dziel, paradzieł, pseudodziel literackich, toz to juz maksyma, slogan, wyswiechtany frazes.
    Jakby to chociaz ubrac w inne slowa.
    Przedstawic w innym swietle.
    Odczarowac kontekstem.

    Nie wiem, zrobic cokolwiek.

    "czasami dawał do zrozumienia
    że kocha
    jednak potem już była codzienność
    może za późno już potem
    a za szybko
    kiedy"

    Co?

    Ta pierwsza strofa to najwieksza beka, ale.
    Caly teks tej poszatkowany.
    I znowu, przez brak rytmu I rymow moznaby wiele zdan zapisac normalnie I bylyby to po prostu suche zdania.

    Poezje robi z tego uklad wersowy, na moje.
    I tylko to.


    W beznadziei nagi smazyl jajka. Zostawil je jakiejs prostytutce z Duarte razem z chwila kiedy we mgle zniknal.

    O tym mowie.

    Nie ma rymow, nagle robi sie gdzies przypadkowa czestochowa: milosci nieczystosci, niezauwazona, niewywalona..

    Nie ma zadnego rytmu, zamyslu brzmieniowego, porzadku.

    Jest belkot, ktory moznaby zapisac bez podzialu wersowego.
  • Pasja 04.12.2017
    Twój komentarz też bełkotem leci.
    Ale spokojnie nie będę z tobą dyskutować, bo nie widzę żadnej potrzeby.
    Ty jednak chcesz nadal szyć intrygi. :)
    Prosiłam, ale jak widać do ciebie nie trafiają prośby.
    Dobrej zabawy.
  • riggs 05.12.2017
    Niemampojęcia - kurczę betti złagodniała i jest nawet "ludzka" , a teraz Ty się zabawiasz w jej gorszą stronę? Szkoda, bo nie taka tu nasza rola. Pozdrawiam
  • betti 05.12.2017
    riggs a jaka jest Wasza rola? Chwalić się tylko wzajemnie? Smutne... Niemampojęcia napisała, co czuje i myśli. To zbrodnia?
  • riggs 05.12.2017
    betti nie zaczynaj, bo Cię nie polubię
  • Niemampojecia96 05.12.2017
    riggs, nie komentuje tworow pasji, bo sobie nie zyczyla. Skomentowalam wszystkie bitewne. Uwazam, ze tak jest ladnie, skoro biore w niej udzial.
    Nigdzie w powyzszym komentarzu nie obrazilam autorki.
    Napisalam jakie sa moje odczucia w stosunku do powyzszego tworu.
    To chyba tym ciekawsze, ze sa odmienne niz wiekszosci.
    Swoje zdanie poparlam przytoczonymi fragmentami.
    Juz nawet zamilklam I nie odpowiedzialam na te denna zaczepke, ze ja tu szyje jakies intrygi.
    Ja tu skomentowalam wiersz I tyle.
    A Ty mi jeszcze jojcz, ze jestem nieludzka.
    Ty bys nie chcial widziec jak to wyglada, jak ja jestem nieludzka.
    Jak mi sie cos nie podoba, to mowie, ze mi sie nie podoba.
    Gdzie w tym masz nieludzkosc?
  • riggs 05.12.2017
    Niemampojecia96 nie jojczę. Dziś spotkałem się z kimś z jakimś tam dorobkiem. Żaden artysta nie zniesie zmieniania swoich utworów " na lepsze". Komentarz - tak, krytyka tak, cytowaniei ulepszanie - nie. To jest coś co musicie pojąć. A tak to nic do Ciebie nie mam, a już na pewno nie do większości tworów. Tyle ;)
  • Niemampojecia96 05.12.2017
    riggs, ale ja tu nic nie zmienialam. Nic.
    Ja tylko staralam sie uargumentowac swoje zdanie przykladami.
    To jeszczem uslyszala, ze szyje intrygi. Ludzie.

    I skomentowalam tylko dlatego, ze komentowalam wszystkie teksty bitewne.

    Byloby niemilusinsko cos pominac.
  • riggs 05.12.2017
    Niemampojecia96 jakby każdy z nas zmieniał czyjeś utwory na swoją modłe to by było dopiero. Chcę Ci tylko uzmysłowić, że czasem warto powściągnąć swoje widzimisię i napisać kilka słów mniej. O to mi chodziło, bo zrobi się taki szaszor, że bańka mała.
  • riggs 05.12.2017
    Niemampojecia96 masz swoją wizję - zachowaj dla siebie
  • Niemampojecia96 05.12.2017
    riggs, nie szmugluje tu swojej wizji, tylko dziele sie opinia.
    Nigdy nie wzielam, nie przerobilam czegos czyjegos I nie rzeklam: Ty, stary, to powinno byc tak.
    Noz nigdy.
  • riggs 05.12.2017
    Niemampojecia96 oki, dobrej nocy. Padam na ryja
  • Niemampojecia96 05.12.2017
    Spij byczo :).
  • Pasja 05.12.2017
    Niemampojecia96 prawie rok już jestem tutaj. Nigdy nie komentowałaś moich tworów.
    Nie komentowałaś również moich tworów bitewnych kiedy nawet brałaś udział.
    Więc nie chrzań głodnych kawałków, że taka to jesteś obowiązkowa i tylko robisz to bo...
    "ze tak jest ladnie, skoro biore w niej udzial."
    Lubisz od pewnego czasu robić u mnie zadymę.Tylko nie wiem jaki masz w tym cel?
    Masz problem i szukasz upustu, żeby komuś dowalić.
    A szkoda, bo taka śliczna buzia, a śmietnik w niej.

    "I skomentowalam tylko dlatego, ze komentowalam wszystkie teksty bitewne. "

    "Byloby niemilusinsko cos pominac".- popatrz kiedyś było niemilusinńsko, a dzisiaj oświecenie u ciebie
    się narodziło.
    Bardzo się cieszę że ty się cieszysz i dobrze bawisz.

    Ja też przeczytałam wszystkie wiersze, łącznie z twoim tworem i wynagrodzę to w głosowaniu.

    A nie "Jak juz ktos im tam wygra te bitwe"

    Miłego dnia ci życzę milusińska
  • Niemampojecia96 05.12.2017
    pasja, nie, serio nie mialam zadnych zlych intencji powyzej.

    Moze I nie komentowalam wczesniej, ale w sumie bralam udzial w moze dwoch bitwach na rymy.

    Pomyslalam tym razem, ze tak bedzie wporzo, skomentowac wszystko, zwlaszcza, ze malo, I ze nic oprocz jednego do mnie nijak nie przemawia.

    Pozdrawiam.
  • Pasja 05.12.2017
    Niemampojecia96 może, ale i tak w to nie wierzę.
    Miłego
  • Angela 04.12.2017
    Zajrzałam zwabiona tytułem, a później były już tylko szeroko otwarte oczy i fascynacja : ) 5
  • Pasja 05.12.2017
    Dzięki i pozdrawiam
  • betti 04.12.2017
    w beznadziei
    nagi smażył jajka - hmm...
  • Pasja 05.12.2017
    Może za bardzo hmm
    Kiedyś poprawię
    Pozdrawiam
  • betti 05.12.2017
    pasja za bardzo, szczególnie w od niesieniu do kolejnego wersu... bo pomyśl, co za frajdę może mieć prostytutka ze smażonych jajek...
  • betti 05.12.2017
    odniesieniu korekta
  • Pasja 05.12.2017
    betti może ze smakiem delektować się lub też wyrzucić za okno
  • betti 05.12.2017
    pasja kanibalizm? Straszne...
  • Pasja 05.12.2017
    betti zależy z której strony zechce ugryźć?
  • betti 05.12.2017
    pasja a co do tego mają strony, bo nie czaję?
  • riggs 05.12.2017
    A ja się cieszę, że osoby, które bardziej niż lubię są w takich zabawach największą konkurencją. Super 5
  • Pasja 05.12.2017
    O Riggs nie rozpalaj ogniska tylko pilnuj go.
    Dzięki człowieku.
  • Szudracz 05.12.2017
    Miłość w innej odsłonie, której ja się najbardziej boję. Teraz niech sobie smaży jajka, ale swoje. :) 5
  • Pasja 05.12.2017
    Dzięki. Ty potrafisz wziąć na klatę każde wzywanie.
    Pozdrawiam serdecznie:)
  • Zapraszamy na Forum do zagłosowania na miłość.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania