.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Nachszon 14.03.2018
    Tekst jest dokładnie taki jak pulsowanie Słońca. Buzuje. Ciekawa teza, że to co niebywałe jest oczywistością a nie to co codzienne. Rzeczywiście życie jest oczekiwaniem na coś co musi, powinno się wydarzyć a ciągle się nie wydarza i wcale nie chodzi tu o śmierć. Być może dlatego są napięcia między ludźmi bo wszyscy czekamy na to samo, wiemy że kiedyś się zdarzy ale nie wiemy co to i kiedy. Bardzo ładne.
  • Pasja 15.03.2018
    Czasem nie potrafimy przyjąć na klatę to co jest oczywiste. Szukamy dziury w całym. Wiemy tylko, że śmierć musi przyjść i to jest oczywiste. To dlaczego innych oczywistości nie przyjmujemy.
    Miłego dnia i dziękuję
  • Witamy pierwszy wiersz (prozę poetycką) w kolejnej odsłonie LBnR.

    Neuro
  • *Pierwszy wierszem zgłoszonym do Bitwy był utwór Margerity, tak więc - nie mniej - witamy drugi utwór :)
  • Pasja 15.03.2018
    No pojawienie mię zaszokowało
  • Canulas 14.03.2018
    Ja jestem zafascynowany słońcem pod kątem końca świata.
    Ogólnie jestem bardzo ba tak końcu świata.
    Pięknie opisane. Początek siadł najbardziej, ale i przekrojowo trzyma poziom.
  • Pasja 15.03.2018
    Popatrz znowu jesteśmy zależni od kobiety. Bo Słońce to kobieta.
    Koniec świata z kobietami.
    Pozdrawiam i dziękuję
  • Felicjanna 14.03.2018
    proza poetycka chyba Ci leży, a utworek. Mnie nie przeraził, bardziej zafascynował. Coś, jak ukłon przed niedościgłym
    Pozdrówka
  • Pasja 15.03.2018
    Dla mnie też fascynacja, a szczególnie Zorze.
    Pozdrawiam
  • Margerita 14.03.2018
    pięć przeczytałam z zapartym tchem
  • Pasja 15.03.2018
    Dziękuję i oddychaj całą piersią
  • Anonim 14.03.2018
    Rewelacyjny kawałek: "Ludzie niczym figury woskowe wzniosą twarze w twoją stronę i nawet nie wydadzą głosu z przerażenia, tylko podziwiać widowisko będą z otwartymi ustami. Niemy krzyk."
    Bardzo dobry tekst. Lekko napisane, ale z dużym polotem w temacie, pozdrawiam piąteczka z plusem za fragment, który przykuł moją uwagę najbardziej :-)
  • Pasja 15.03.2018
    Art bardzo mnie cieszy takie słowo od ciebie. Przerażenie
  • Agnieszka Gu 14.03.2018
    Witam,

    Czytam, płynę z falą promieniowania słonecznego, aż tu nagle zdanie: "To nie Księżyc odbije się w wodach, jak w pieniążkach położonych na przymkniętych powiekach trupa." - - a właściwie słowo "trup" sprowadza mnie na ziemię... Po czym czytam dalej "To jakieś tam będą dziać się w górze tragiczne załamania pryzmatyczne światła." - i znów się wznoszę, aby za jakiś czas znów wylądować...
    I tak przez cały utwór. Bardzo mi się to podoba :)) Ta mnogość stanów, jakie wyzwala takie pisanie :)

    Końcówka "Strach to jakby gniew czyjś przeciwko naszemu zasiedzeniu się w codzienności, w kwietyzmie i strach przed sprawami niebywałymi, które nagle pojawiają się i dzieją pośrodku naszego normalnego życia." - powaliła mnie na kolana a
    klamra spinająca tekst "Uwaga nadajemy komunikat... cisza już tylko w eterze." - rozłożyła na łopatki.

    Świetny tekst :) Pozdrawiam :))
  • Pasja 15.03.2018
    Aga miło mi cię gościć i za taki balsam. Dzięki tobie za temat. Wiele się dowiedziałam.
    Pozdrawiam serdecznie
  • MarBe 14.03.2018
    Doskonałe ujecie nastrojów poczynając od zagrożeń, a kończac na dobrodziejstwach i wszystko wymieszane dokładnie.
  • Pasja 15.03.2018
    MarBe dzięki za spostrzeżenie zagrożeń. Ale to takie oczywiste.
    Pozdrawiam
  • Justyska 15.03.2018
    Przykład na to, jak pięknie i widowiskowo można odejść. Świetnie napisany tekst, bogaty język.
    Pozdrawiam :)
  • Pasja 15.03.2018
    Miło cię gościć Justysko. Też pozdrawiam cieplutko
  • Dekaos Dondi 15.03.2018
    Barwny opis. Szczególnie fragmenty z czasownikami na końcu. Działa na wyobraźnie.
    Jedynie czego mi ciutkę w opisie brakuje, to krótkiego dialogu. Najlepiej miedzy dorosłym a dzieckiem. Żeby nadać bardziej ludzki wyraz,
    tego co wszyscy przeżywają. To tylko moje odczucie. Ale i tak mi się podoba. Pozdrawiam→5
  • Pasja 15.03.2018
    Dzięki za pozytywny odbiór. A co do dialogów to raczej w prozie poetyckiej nie stosujemy. Ale dziękuję za uwagę.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Dekaos Dondi 15.03.2018
    No tak. Racja. Nie pomyślałem.
  • Zapraszamy na Forum! Rozpoczynamy głosowanie.
  • Pan Buczybór 27.03.2018
    heh, znowu proza poetycka i znowu wysoka jakość. Naprawdę bardzo spoko. Pozdro
  • Pasja 27.03.2018
    Dzięki za zajrzenie i miłe słowa.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania