#

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Felicjanna 05.03.2018
    Jest też wodne życie, wszystkie te planktony i inne błąkany. - świetne. uwielbiam takie wymyślanie słów
    Proza poetycka i jakże namacalna.
    inaczej i jest super
    Pozdrówka
  • Pasja 05.03.2018
    Dziękuję za namacalność prozy. O to mi chodziło.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Canulas 05.03.2018
    Proza poetycka, to na pewno Twój bardzo mocny punkt. Gra odczuciami, obrazami - spoko można zrobić ze słowem, jeśli się wie jak.
  • Pasja 05.03.2018
    Oj tam i kto to mówi. Cieszę, że mogłam wstrząsnąć.
    Pozdrawiam:)
  • Aisak 06.03.2018
    Ten fragment jest Przeboski!!!!!!!!!!!

    "Morze łuszczy się jak druciana kolczuga, martwe i puste.
    Czasem ptak zaleci nagle, a i z daleka zasnuje się dym parowca. Jest też wodne życie, wszystkie te planktony i inne błąkany. Głębina napęczniała życiem i mrowiem.
    To dlaczego?
    Stąd dla oka wydaje się ono martwym jak kwas siarkowy w butli.
    Skała urwiska czekoladowa z wymieszanym niebieskim łupkiem stoi zastraszona. Jak latarnia spogląda na wzburzone fale, które wyszorowały jej kamienne stopy do białości.
    Kwintal, może dwa dalej bałwani się rozbisurmaniony żywioł."


    Jestem oczarowana opisem!
    Jestem oczarowana słownictwem!
    Jestem oczarowana całością!
    Kseruję dla potomnych, co by wiedzieli, jak cudownie można malować słowem!
    Poezja! Miodzio, paluszki lizać!

    !!!!!
  • Pasja 06.03.2018
    Cicho trzeba mówić, aby nie obudzić bałwanów. Dziękuję za tak pochlebne słowa.
    Morze jest tak bogate w barwy, że można mówić słowami godzinami.
    Miłego dnia:)
  • Bożena Joanna 06.03.2018
    Fantastyczny obraz morza, mnóstwo ciekawych metafor i pejzaży. Gratuluję wyobraźni i chylę czoła przed cudowną prozą poetycką. Pozdrowienia!
  • Pasja 06.03.2018
    Miło cię gościć i słyszeć takie słowa.
    Miłego dnia życzę.:)
  • Agnieszka Gu 06.03.2018
    Dobry wieczór,
    Piękne te opisy zawarłaś w tym tekście. Szczególnie "Czasem ptak zaleci nagle, a i z daleka zasnuje się dym parowca. "; "Morze załamuje się niczym promień w pryzmacie." czy "Leżą wszędzie spienione grona jak zaśniady i czepiają się kamieni."
    I to nieszablonowe, wyszukane słownictwo np. tu "Kwintal, może dwa dalej bałwani się rozbisurmaniony żywioł."
    I to ostatnie zdanie "Na horyzoncie już krzywej łodzi nie widać..." - smutne, refleksyjne. Wszystko przemija...
    Wspaniały tekst. Jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Pozdrawiam :)
  • Pasja 06.03.2018
    Dziękuję za ciekawy komentarz i trochę refleksji o przemijaniu.
    Miłej nocy
  • Rozpoczęte głosowanie na Forum.
    Zapraszamy!
  • Ozar 07.03.2018
    Trochę nie na temat, ale zajrzyj na pocztę swoją.
  • Pasja 07.03.2018
    Ok. Już zajrzałam.:)
  • MarBe 10.03.2018
    Prawdopodobnie pierwszy raz morze żyje bez wiatru, lecz jeżeli jest jak kwas, który tylko czeka w uśpieniu by nierozważnego zaatakować, albo po wlaniu w akumulator bezpiecznie wyzwolić swoje energię. To wszystko może się zdarzyć.
  • Pasja 10.03.2018
    Morze jest nadzwyczaj spokojne, gdy nikt go nie zdenerwuje. Wtedy burzy się i rzuca falami.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania