.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Freya 22.02.2017
    Jest samotność z nadzieją; melancholia z miłością chyba jakąś, tylko mi brak dodatkowego tematu, który miał na uwadze łzy. Ale za to Kraków widać, a nawet słychać. To może zyskać poparcie sympatyków lojalności wobec miejsca zamieszkania, no i krakusów jest tu trochu.
    Tradycyjnie już chyba w formie tekstu piosenki, tylko muzyka jeszcze nie gra. Pozdro. :)
  • Mieszkaniec 22.02.2017
    Bo to był mój chytry, socjotechniczny zabieg oportunistyczny ;). Podsycony wyobraźnią - nieodpartym wyobrażeniem jeepa np. Wranglera (od biedy) ścierającego gumę na Lubiczu lub Karmelickiej zaplanowałem ukłon w stronę głosujących ziomków;)
    To taka bezłzowa samotność, bo 'Boys don't cry' przecież.
    Pozdrawiam!!!
  • Pasja 22.02.2017
    Tak bezsenność to samotność szczególnie dotkliwa, bo cisza wokół, ciepła pościel od ciała bijacego się z myślami. Przypomina mi się piosenka SDM Czwarta nad ranem...Może sen przed jdzie, może mnie ukoi.
    Bezsenność w Seattle też ma wymiar samotności. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na samotność. 5
  • Pasja 22.02.2017
    Może sen przyjdzie !
  • Mieszkaniec 22.02.2017
    pasja
    Bezsenność w Krakowie nie taka spektakularna, jak w Seattle ;) Na trudności z zaśnięciem pomaga muzyka, rozluźnia umysł i przegania dręczące myśli. Przynajmniej w moim przypadku to się sprawdza. A SDM zawsze jest mile widziane :))) Pozdrawiam serdecznie!
  • Tanaris 22.02.2017
    Przeplatana wizja miłości z samotnością, gdzieś w oddali, wyje za nas hejnał, teraz pozostała tylko cisza i cisza... 5
  • Mieszkaniec 22.02.2017
    Miło mi, że Ci się podoba! Tak już bywa, że kiedy miłości brak, to człowieka ogarnia uczucie obezwładniającej samotności. A gdy miłość jest, to samotność nie istnieje ;)
    Pozdrawiam!
  • KarolaKorman 22.02.2017
    Piękny utwór, piosenka, wiersz, co komu wygodniej. Ta samotność bezsenna mówi wszystko. Widzę, że bitwa szykuje się mocna, 5 :)
  • Mieszkaniec 22.02.2017
    Dziękuję za tak pozytywny odbiór :) Pozdrawiam serdecznie!
  • Ritha 22.02.2017
    "Wpatrzony w sufit myślę o tobie
    Co wykrzyczane krąży po głowie
    Kolejnej nocy zasnąć nie mogę
    Pamiętam wszystko słowo po słowie"
    Obrazowo, emocjonalnie, piknie.
  • Mieszkaniec 22.02.2017
    Dziękuję! Wzruszyłem się tym komentarzem.
    :)))
  • Tina12 22.02.2017
    Przepięknie została złączona miłość i samatność.
    5
  • Mieszkaniec 22.02.2017
    Dziękuję ślicznie!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania