....

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • riggs 15.10.2017
    Ciężkie to trochę, ale starzec i białe Conversy... nie do końca to rozumiem, ale zwroty w Burzy szyderstw wykute czy ulica czarny w żalem drukowana
  • A co ten starzec ciągnie za sobą? Czy starzec to starzec?
    Dzięki Riggs za pochylenie się, za komentarz i ocenę. Pozdrawiam
  • riggs 15.10.2017
    Czarnym żalem znowu telefon szaleje, za to piątka
  • Adam T 16.10.2017
    Jeśli mogę - przy nazwach typu converse, lepiej odmieniać je z apostrofem, czyli "converse'ach", converse'y, nawiasy sugeruję nadawanie im nowych znaczeń poprzez dopowiedzenie koncówek, a takich tu nie widzę.
    Niełatwy wiersz, ale przez pokrętną budowę wersów, która świadomie utrudnia odbiór.
    Pozdrawiam ;)
  • Adam T 16.10.2017
    A, przy okazji, ktoś Ci rąbnął aw, czy koala, to też Ty?
  • Adam T nad tymi „conwersami” to kombinowałem, kombinowalem i tak se wykombinowałem, jak widać nie najlepiej :) Dzięki za radę, zaraz skwapliwie z niej skorzystam.
    A tego koale to wyczailem już też, myśle, że ktoś to zrobił nieświadomie. Skoro nazwał się „koala” niech sobie zatrzyma tego awka. Coś sobie wyszukam równie ciapowatego:)
    Pozdrawiam
  • Adam T 16.10.2017
    Maurycy, zwracam honor, poczytałem Koalę, nie mogłaby być Tobą.
  • Adam T tez go czytałem nie umiałem mu pomóc, wiec nie komentowałem. Widziałem, że ty zostawiłeś mu parę fajnych wskazówek, jeśli jest mądry, lub dość dojrzały, to z nich skorzysta.
  • Niemampojecia96 16.10.2017
    Calkiem smaczne.
    Może ten mój temat nie był najgorszy, gdyz wykluł się już drugi niezły wiersz.

    I nawet mam lekka zagwozdke interpretacyjną. Już dwukrotnie przeczytałam, doprawdy kontent. Ładne skrajności, czarne, białe, obrazowe.

    Detalistyka ❤.

    "w szyderczym mieszane błocie
    walczą o oddech by nie utonąć
    słowa zbyt inne
    za świeże
    nie dozwolone"

    Ładne.
  • Cholera, a mnie wydawał się tak bardzo oczywisty, i nadal się wydaje. Tylko, że to ja to pisałem i te moje „oczywiste drogowskazy myśleniowe” jednak nie są tak klarowne jak sądziłem :)
    Dzięki NMP za dobre słowo :)
  • Pasja 16.10.2017
    Wśród tej szarej i pokręconej rzeczywistości można odnaleźć te perełki które świecą najjaśniej. Pozdrawiam:)
  • Zapraszamy na Forum do zagłosowania na najlepszy wiersz zgłoszony do LBnR już po raz 36
  • Dogrywka na Forum do LBnR 36. Zapraszamy

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania