LBnR-38 (Śmiech) Awers

śmiech na jasnym awersie

wybiło kiedyś szczęście

 

łzy żalem wykuły swe miejsce

na ciemnym jej rewersie

 

gdy los znów rzuci monetą

zagram z nim jak szuler

 

co by nie wypadło

awers będzie górą

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Super jesteś pierwszy. Teraz śledź na Forum przebieg LBnR i zagłosuj!
  • Mam taki zamiar. Gdyby za każde głosowanie dawali banana, miałbym ich spory kosz :)
  • Pasja 10.11.2017
    Wersy mieszają śmiech ze łzami. Awers i rewers... wygrywa awers. Ale czy do końca gra jest fair play. Pozdrawiam i dziękuję za podjęcie rekawicy.:)
  • Czy wojna jest fair play? Walka o miłość o życie etc, jeśli przegrasz kto zapamięta jak grałaś?
    Dzięki Pasjo za refleksje :)
  • Pasja 10.11.2017
    Wrzuć link!
  • Link wrzucę pózniej, z kompa.
  • Adam T 11.11.2017
    Wiersz dobry i zgrabny, już się bałem że teraz wszyscy w "Rymowej" piszą coraz dłużej, bo tak jest (tra la la) ambitniej. Ratujesz honor wiersza, nic dodać nic ująć, nie za dużo, nie za mało, a wszystko jest.
    Pozdrawiam ;))
  • Jak widać Adamie te rymowane są bardziej lubiane i popularne. Takie bardziej opisowe, historie malowane słowami w sumie ja też je lubie, ale czasem też lubie jak ktoś zgrub-sza narysuje szkic abym mógł sobie sam domalować resztę. To wyżej to miał być taki szkic , jak widać nie każemy musi podchodzić :)
    Dzięki za komentarz, bo już zaczynałem tracić wiarę w te swoje wypociny :)
  • Szanowny autorze!
    Wziąłeś udział to zagłosuj na Forum na najlepszy wiersz zgłoszony do LBnR
  • Ozar 19.11.2017
    ML niestety wiersze to dla mnie abstrakcja, więc tylko mogę ocenić pomysł i klimat. Oba na bardzo dobrym poziomie.
  • Ozar ależ całkowicie spoko. Nie wszystko jest dla wszystkich.
    Ale bardzo dzięki za bytność i pozostawiony komentarz. Pozdrawiam
  • Ozar 19.11.2017
    Dowcip polega na tym, że będąc na tym portalu zacząłem czytać wiersze, a nie robiłem tego od czasu kiedy mleko było jeszcze w butelkach szklanych...
  • Ozar przeczytaj sobie moją „Czerwona gitara” to wiersz pisany prozą, na pewno nie jest abstrakcyjny, na stówę złapiesz przekaz. Jeśli masz ochotę oczywiście.
  • *Widniowa
  • Jeb... korekta
    *Wiśniowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania