...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Canulas 17.12.2017
    Przeczytałem dużo wcześniej, ale mnie jakoś zmogło umysłowo i musiałem odrabiać.

    To chyba pierwsza część, gdzie się nie mam do czego przyczepić.

    Treść aż kipi erotyzmem. Do tego podana jest strawnie, z wyczuciem i nie wprost.
    Nawet się od razu nie polapalwm, że...
    Chuj ram. Simona to Simona. Nie żadna Silvia.
    Wkurwia mnie ta zmiana i jestem na nie.
    Nie można tego robić w trzydziestym którymś odcinku.
    Dla Ciebie to jakaś tam postać, ale ktoś czytając (tak, ja) mógł ją polubić.
    Jestem ba nie - takim zmianom i mówię o tym otwarcie.
    Część zajebista. Płynęło się tak, (naprawdę, to nie lenistwo) że nic nie skopiowałem.
    Tylko ta... Silvia. Eh
  • Ritha 17.12.2017
    Przyzwyczaisz się do Silvii... :p Trza było od razu pedzieć, jak żem napomkła o zmianie imienia, że Nieeee. Nie pedzial żeś nic tom się spytała Okropnego...
    Tak czy siak - kobieta zmienną jest, i trza być elastycznym, ale jeśli Ci zgrzyta teraz, to przepraszam :(
    Gut, że się płynęło, sceny mi się budowały tydzień we łbie, a błędy sprawdziłam 40 razy, to może dlatego nic nie znalazłeś :) Choć miałam obawy, takie kipiące erotyzmem sceny są ryzykowne, tak myślę.
    Dziękuję niezawodny Canulasie za opinię :)
  • Canulas 18.12.2017
    Ritha, nie no, scena bombowa. Ze smakiem podana. Mnie się widziało.
  • Ritha 18.12.2017
    To gitara, uradowanam fest :)
  • KarolaKorman 17.12.2017
    I taki obrót spraw wymyśliłaś, hm. Ciekawie się zrobiło, tylko zastanawiam się dlaczego to zrobił? Czy po podpowiedzi Alberta wyrównał rachunki, czy może wiedząc, że ona tego chce, spełnił życzenie, a może faktycznie coś jest na rzeczy. Pewnie Ty masz zupełnie inny powód w zamyśle. Czekam na kolejną część, 5 :)
  • Ritha 17.12.2017
    Karolcia jak to fajnie widzieć, że nie wszystko jest takie oczywiste dla czytelnika :) Teraz nasuwa mi się pół stronicowa interpretacja od autora, ale ugryzę się w język. Niech opowieść toczy się sama :)
    Dziękuję za wizytę :)
  • KarolaKorman 26.12.2017
    Ha, ha :) Szkoda, że się ugryzłaś :) Podejrzewam, że kąśliwość twych słów mogłaby rozbawić nie tylko mnie, a tu tylko język oberwał :)
  • Ritha 26.12.2017
    Oberwal, bo za dlugi i popsulabym wszystko spoilerując sama siebie ;)
  • Ritha 26.12.2017
    Oberwal, bo za dlugi i popsulabym wszystko spoilerując sama siebie ;)
  • Margerita 11.06.2018
    Nie lubię Lei mężą Marco do Alberto się jakoś przemogłam oczywiści super część
  • Ritha 11.06.2018
    Dzięki :)
    Ja lubię Marco, Maxowaty jest, stad też nie dziwne, ze go nie lubisz ;))
  • Elorence 06.07.2018
    O kurde. Nie nadążam za myśleniem tej lolitki. Co ona znowu wymyśliła lub... co zrobiła, tak naprawdę. Kurde!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania