Leśna cisza cz.1

Zbliżał się koniec wakacji. Było to ostatnia okazja, żeby wypocząć przed natłokiem pracy. Tak pomyślała również Anna, która ze swoją matką Edytą postanowiła wyjechać na Mazury. Trzy lata temu doznała ona tragedii. W wypadku z udziałem tramwaju zginął jej mąż i siedmioletnia córeczka Emilka. Tylko nieustanna terapia pozwoliła jej, choć w niewielkim stopniu cieszyć się nadal życiem. A jakby tego było mało dwa tygodnie po wypadku wyszedł na jaw romans jej męża z szefową firmy budowlanej w której pracował.

Matka ciągle jej powtarzała, że będzie dobrze ale i ona w głębi duszy nie wierzyła, że znów będą mogły funkcjonować.

Nagle zatrzymał je funkcjonariusz policji. Już, gdy wychodził z radiowozu wzbudził w Annie niechęć.

- Coś się stało?- spytała.

- W istocie, zapomniała pani włączyć świateł-odparł arogancko policjant.

- Myślałam, że w policji pracują dżentelmeni?

- Owszem pracują, ale ja do nich nie należę-odpowiedział.

-Szkoda- wtrąciła Anna.

-To będzie mandat pięćset złotych.

Kobiety były oburzone lecz wolały to niż sprawę w sądzie. Anna wzięła mandat i odjechały. Po dwóch godzinach zaczęły się kolejne kłopoty, auto zaczęło wydawać dziwne dźwięki i zgasło.

- Kurna! - krzyknęła Anna.

- Spokojnie na pewno zaraz odpali-pocieszyła ją Matka.

Jednak auto nie odpaliło. Obie nie znały się na mechanice samochodowej. Na domiar złego wokoło rozciągał się las. Słychać było tylko śpiew ptaków a co jakiś czas odgłosy innych zwierząt. Nadal było ciemno, zegar w samochodzie pokazywał czwartą piętnaście rano.

- No trudno poczekamy aż zrobi się widno i wtedy poszukamy pomocy.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Ginny 31.08.2016
    Mandat 500 zł za brak włączonych świateł? No chyba cie coś boli....
  • Pasja 01.11.2017
    Już na samym początku zaczynają się schody. Dziwię się, że wyjazd powinien wiązać się z przeglądem samochodu. Chyba, że jakaś siła wyższa tutaj zadziałała. Nieprzyjemnie się zrobiło na końcu... wczesny ranek, cisza i las. Miłego:)
  • Elorence 22.07.2018
    Uwaga! Komunikat!
    Ogłaszamy tworzenie nowego projektu TW 3.0!
    Wszystkich zainteresowanych zapraszamy jutro (poniedziałek, 23.07.2018) do wątku "TW 2.0". Obrady rozpoczną się między godziną 19 a 20.

    PS: Przepraszam za spam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania