XXX

XXX

Średnia ocena: 2.1  Głosów: 19

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Bogumił 05.03.2019
    Wiersz powstał w proteście przeciw poczynaniom władz Warszawy i innych prezydentów libertynów wywodzących się z Platformy Obywatelskiej, którzy próbują siłą demoralizować w szkołach nasze dzieci i narzucać Polakom akceptację dla różnych seksualnych obrzydliwości, w szczególności grzechu sodomii, wołającego o pomstę do nieba.
  • franekzawór 05.03.2019
    Bogumił, świat stoi sobie radośnie do góry nogami i już nikt nic na to nie poradzi, jest proces, który niby rozpędzony pociąg może dążyć już tylko w jedną stronę. Wy, radykałowie i prawicowcy, będzicie kiedyś mieszkać w rezerwatach jak Indianie. A odbiegając od tęczowego tematu - czy mógłbyś, tak na próbę, spróbować napisać coś normalnego na portal literacki? Wiesz, nie żeby od razu jakieś dzieło, bo tylko portalik literacki. Ale spróbuj jakiś nie-manifest, może coś się uda sklecić...
  • Bogumił 05.03.2019
    Lenin i jego akolici komuniści też głosili że komunizm to nieuchronny postęp dziejowy, a kapitaliści, obszarnicy, kułacy będą mieszkać w rezerwatach. Nawet im takie stworzono, nazywały się gułagami. Tymczasem to towarzystwo się kompletnie ośmieszyło. Z tym, że pozostawiło po sobie dziesiątki milionów bezimiennych czasze.
  • Bogumił 05.03.2019
    Bogumił Generalnie tę ideę o nieubłaganym pochodzie "postępu" to chyba Marks pierwszy stworzył, jeśli się nie mylę.
  • Margerita 05.03.2019
    ja ci Bogumił dam pięć bo muszę się z tobą zgodzić to jest chore, żeby już małe dzieci uczono seksu i zapraszam na 2 rozdział Życia
  • Bogumił 05.03.2019
    Dziękuję. Zajrzę.
  • Aisak 05.03.2019
    Bogumił, zlituj się, zdilejtuj się xDDD

    Bogumił, czy ty dzieciaku, piszesz wogle o czymś przyjemnym?
    No, wiesz kwiatki, motylki, słoneczko :)
    Czy tylko te nudy? :/
  • Bogumił 05.03.2019
    Będę musiał sprawdzić. Ale pewnie coś przyjemnego było. Chyba o Aniele - kobiecie.
  • Bogumił 05.03.2019
    No, wiesz kwiatki, motylki, słoneczko :)
    Czy tylko te nudy? :/

    Żeby tu nie wygłaszać apeli i takich tam, powiem krótko: lewactwo rozpie....ala nam cywilizację, a my nie będziemy milczeć.
  • Aisak 05.03.2019
    Bogumił nie milcz.

    Jeśli coś uwiera, to trzeba krzyczeć, tylko wydaje mi się, że jesteś z tej grupy cichych krzykaczy, który na ulicę nie wyjdzie, bo się cyka, więc ponapierdziela sobie w internetach.

    - A co niech wiedzą, że należę do Dobrej zmiany, i stoi za mną sam Pan Prezes.

    Aż przyjdzie atom i betom, i zniknie Pan Prezes, kot i wiecznie nie milczący Bogumił.
    A także przyjaciele Bogumiła, zaglądający w majtki małym parafianom.



    ..............................................................
    Więcej Bogumiłów, bo jeden to za mało!
  • Bogumił 05.03.2019
    Aisak Droga Kasiu nie przesadzaj.
  • AnonimS 05.03.2019
    Brawo Ty. Odważnie i szczerze. Żeby było jasne. Co kto robi w zaciszu słowy to jego sprawa. Natomiast nie widzę powodu, żeby jakąś grupę specjalnie faworyzować. Jeśli bezdomni obywatele muszą nocować w noclegowniach to czym się wyróżnia kasta LGTB że im trzeba budować hostel?
  • Bogumił 05.03.2019
    AnonimS Generalnie też się z tym zgadzam. Skoro chcą się w ten sposób bawić, to na własny rachunek i na własnym podwórku. Żądanie tolerancji czy jakiejś formy akceptacji dla tej obrzydliwości to zwykła bezczelność rozbestwionego lewactwa. A jakikolwiek wymuszony na siłę kontakt przedstawicieli tego nurtu z dziećmi należy traktować jako pedofilię i w adekwatny sposób postępować jak z pedofilami.
  • Canulas 05.03.2019
    Ja oczywiście politykę odkrajam i tylko o treści. Wiaodmo, że kierujesz do tłumów, wiec musisz uderzyć po IQ statystycznego Kowalskiego, żeby grało.

    "Gdy niedawno słuchałem ich wrzasków, okrzyków
    Program ich się wyłonił pełen ogólników
    Misz masz niespójnych haseł, zamętu, podłości
    Ich cel to defekacja ojczystych świętości." - 3x ich
    Za dużo.
    Pierwsze zwroty nawet grają. Oscylują na granicy prostej częstochowy, ale jednak nie sposób odmówić im zwiewności. Tutaj jednak jest już zbyt grubo. Tak można nakurwiać od metra. Szkoda, że tak rozstrzelane. WIdać, że umiesz, że możesz, ale chyba temat się pożarł na tyle, że kapkę w dupce miałeś technikalia.
    No nic. Jako wędeczka na przyklask niejednego Ci ściągnie, a być moze o to chodzi.
    Więc niby mam zastzreżenia, ale i rozumiem prostotę zabiegu.
    Oczywiście nie oceniam, bo wiadomix.
  • Bogumił 05.03.2019
    No więc trochę poprawiłem, bo jak zwykle masz rację, i nie zamierzam dyskutować z fachowcem. Czy teraz lepiej?
  • Canulas 05.03.2019
    Bogumił, nie jestem fachowcem. Napierdalam też w ten deseń i lubię to. Ot tak, wpadło pod oko, to się wypowiedziałem.
  • Bogumił 05.03.2019
    Canulas jesteś skromny canulasie;)
  • Nefer 06.03.2019
    Cóż, polityki mamy wszedzie aż za dużo. A rymy częstochowskie.
  • Bogumił 06.03.2019
    Dzięki za opinię. Chociaż rymy częstochowskie kojarzą mi się raczej z rymami niedokładnymi. Tu raczej starałem się o rymy dokładne. Niemniej mogą, a nawet muszą wydawać się miejscami toporne ze względu na charakter, styl i tematykę wiersza. W tym temacie jestem dość ograniczony warsztatowo.
  • Nefer 06.03.2019
    Bogumił Rymy częstochowskie to właśnie rymy przesadnie dokładne, a przy tym banalne. Ich częstym rodzajem są rymy oparte na identycznych końcówkach gramatycznych, np. na użyciu czasowników w tym samym czasie, trybie, liczbie i osobie (plują - oferują, zbudować - mordować). Zajrzyj sobie do wikipedii. Nota bene, nazwa pochodzi od prymitywnych i pozbawionych większej wartości zaśpiewów, obecnych często na pielgrzymkach wędrujących do Częstochowy.
  • franekzawór 06.03.2019
    Bogumił. Ten wiersz prawicowcy mogliby skandować przez megafony w LGBT'owców. To jest myśl piołunowa.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania