.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • Rasia 18.07.2016
    Dziękuję za anonimową piątkę :)
  • Rasia 18.07.2016
    I za następną, ale jednak proszę o ujawnienie się :)
  • Rasia 18.07.2016
    No cóż... za kolejną też ;)
  • Neurotyk 18.07.2016
    Eksperyment to poszatkowanie?:)
  • Afraid13 18.07.2016
    ... no comment... brak słów... he he aż odejmuje mowę. Świetne. ^^
  • Rasia 18.07.2016
    Cieszę się, że tak Ci się spodobało, dziękuję serdecznie za taki entuzjazm :)
  • Neurotyk 18.07.2016
    Rasia nie śpisz jeszcze?:)
  • Billie 18.07.2016
    Uwielbiam wiersze, które zmuszają do przemyśleń. :) Myślę, że mimo tych wszystkich strasznych rzeczy, mimo że narzekamy na wszystko, na co się da, to tak naprawdę kochamy życie... Wiersz mi się podoba i zostawiam 5 :)
  • Rasia 18.07.2016
    Dziękuję, no i był tu jeszcze jeden aspekt, na który warto zwrócić uwagę:)
  • Afraid13 18.07.2016
    Rasia... Jaki? Jeżeli wolno spytać...
  • Rasia 18.07.2016
    Forma, ale po Twoim komentarzu domyślam się, że to zauważyłaś :)
  • Rasia 18.07.2016
    W każdym razie każda strofa się na coś składa, ma określony kształt, spójrz na to bez czytania, jedynie na same strofy :)
  • Afraid13 18.07.2016
    Rasia. Zauważyłam. Masz wiele ciekawych pomysłów. Już nie mogę doczekać się następnych. ^^
  • Rasia 18.07.2016
    Uff, to dobrze, bo zaczęłam się martwić, że to jednak mało widoczne! Mam już kilka w zanadrzu :) Dziękuję raz jeszcze.
  • Billie 18.07.2016
    Rasia, rzeczywiście :D Teraz widzę, wcześniej czytałam z telefonu i niestety nie wyglądało to w ten sposób. :( Szacunek, dobra robota :)
  • Rasia 18.07.2016
    Tak podejrzewałam, więc skłoniłaś mnie do wyjaśnień :)
  • Alexa 18.07.2016
    Wiersz jest wyjątkowy! Życie ma wiele negatywnych stron, często nas rozczarowuje, ale mimo wszystko jest darem, który trzeba cenić. Ja też kocham życie. Mimo wszystko.
    Co do formy, to brawo za pomysłowość. :D Jednym słowem cudo. 5 ;)
  • Rasia 18.07.2016
    Dziękuję za takie miłe słowa, chciałam, żeby wiersz był przekazem samym w sobie :) "Mimo wszystko" jest tutaj bardzo adekwatnym określeniem :)
  • Tina12 18.07.2016
    W wierszu zadałaś pytanie, na które każdy z nas przynajmniej raz w życiu szukał odpowiedzi. No dóżo mówić.
    5
  • Rasia 18.07.2016
    Było ich tutaj nawet kilka :D Dziękuję serdecznie!
  • Neurotyk 18.07.2016
    LIFE napis, wczoraj nie patrzyłem w ten sposób, a teraz kumam czacze :) Fajnie wyszło :)
  • Rasia 18.07.2016
    Cieszę się, że się podobało :) Cóż, wczoraj to w ogóle chyba niewiele kumałeś :)
  • Alicja 18.07.2016
    Eksperyment się udał :) Fajna kompozycja słów oraz forma. 5
  • Rasia 18.07.2016
    Dziękuję bardzo za takie wyszukane słowa, Alu! :)
  • KarolaKorman 18.07.2016
    Life, taki graficzny wiersz, super :) Podoba mi się taka zabawa. Ja też wykorzystałam taki motyw w Nalewce wiśniowej. Do tego jest sens, brawo, 5 :)
  • Rasia 18.07.2016
    A widzisz :) Dziękuję, bardzo ładnie to nazwałaś :D
  • alfonsyna 18.07.2016
    Oczywiście nie zauważyłam od razu (widać percepcja już nie ta, starość nie radość, a młodość nie wieczność :D) i pewnie by mi się ta forma nie spodobała, bo niekoniecznie jestem fanką tego typu kombinacji, gdyby nie to, że jest w tym cel i sens - a to diametralnie zmienia postać rzeczy. :) Treść również podoba mi się bez żadnych zastrzeżeń, bardzo pasuje do kompozycji. Pomysł w całości zasługuje na docenienie, więc niech będzie 5 nieanonimowo. :)
  • Rasia 18.07.2016
    Aj tam zaraz starość i brak radości, raczej kiepskie ułożenie strony na opowi, bo gdyby można było podejrzeć cały tekst drobniejszym pismem, to byłoby bardziej oczywiste, a tak to jedziesz tym suwaczkiem bez skutku. Dlatego dałam na dole podpowiedź, bo skapnęłam się, że wczytując się w treść, niekoniecznie widzi się formę jako ogół :) Czuję się tak miło, że przekonałam Cię taką kombinacją i jeszcze doceniłaś treść :) Dziękuję serdecznie!
  • alfonsyna 18.07.2016
    Rasia to jest w sumie bardzo dobre wytłumaczenie, więc chętnie uznam w tym winę opowi. ;) Fakt faktem, że jak się czyta treść to się nie ogarnia wzrokiem formy i też nie każdy to robi, jeśli nie wie, że czegoś tam należy szukać, więc po trosze jestem usprawiedliwiona, z Twoją pomocą. ;)
  • kaja 19.07.2016
    czy można gorzko płacić?
  • Rasia 19.07.2016
    Po pierwsze - to wiersz, więc żadne znaczenie nie jest dosłowne. Po drugie, tego używa się nawet w życiu codziennym np. jeśli ktoś komuś grozi "Gorzko za to zapłacisz" :)
  • kaja 19.07.2016
    ,,Gorzko płakać" to po prostu przykład stałego związku frazeologicznego, w którym żadna zmiana nie jest możliwa. Rozumiem, że
    w poezji nawet błąd przestaje być błędem i chętnie przywołujemy licentię poeticę. Mnie ten wers zwyczajnie się nie podoba, natomiast utwór ,,w porządku". Pozdrawiam.
  • Rasia 19.07.2016
    No dobrze, według mnie to przykład jak ich wiele, tak samo jak "gorzko żałować". Gusta są różne. A utwór też miał się w znacznej mierze opierać na formie. W każdym razie ja siedzę głównie w prozie :)
  • NIka 22.07.2016
    Świetne. 5 . wow.
  • Rasia 22.07.2016
    Dziękuję cieplutko :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania