6

***

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Pasja 08.02.2018
    Biologia to bardzo wszechstronna dziedzina. A jeszcze Zenek używał eksponatów z zamierzchłych czasów? Tylko czy babcie lubiły powtórki?
    Fajnie i z puentą. A resztę zostawiam znawcom.
    Pozdrawiam
  • Aisak 09.02.2018
    e, nieee. Zenek młody byczek (tak było w opowiadaniu Towarzysza), więc pokazywał nie tylko języczek.

    zamiast na Santoryn jedź do sanatorium
    tutaj ciebie czeka nie tylko krematorium
    wieczorki zapoznawcze
    wędrówki krajoznawcze
    a noce wciąż gorące
    i w ogóle są nieśpiące

    Dziękuję.
  • Ajsi jest niezła w limerykach, mówiłem to już kiedyś, to se tera powtórzę:)
    Piątkę ci wrzucę przy okazji, bo juz mam kompa zapieczetowanego...
    Pzdr
  • no dobra odpaliłem jeszcze raz
  • Aisak 09.02.2018
    Marczello, nie wiesz, co piszesz, bo gdybyś czytał Liternet, to wiedziałbyś, że piszę ZŁE LIMERYKI, ale dlaczego miałabym sobie odbierać tę maleńką przyjemność? Może kiedyś będę pisała dobre limeryki, teraz bawi mnie to. I już.

    Dziękuję,
    ale 3 wers nie rymuje się z 1 i 2, tak jak powinien.
  • Aisak najważniejsza zabawa. Na takiego amatora jak ja, to jest jak najbardziej spoko :)
  • Aisak 09.02.2018
    Apel!
    Rozumiem, że więcej tu prozaików niż poetów, ale nie postarajcie się!!!!!! napisać cokolwiek, chociaż czasu nie starcza.
    To ważne.
  • Krzypaw77 09.02.2018
    Aisak
    Spełniłem Twój Request z komentarza pod Tęczowym Fortepianem ;)
    Pozdro!
  • Krzypaw77 09.02.2018
    Aha, zapomniałem dodać, że masz tu ode mnie pięć :) Za propagowanie oświaty ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania