.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Dekaos Dondi 19.09.2018
    Artbook. Kolejny tego rodzaju...
    1→ Czas jest nieczuły. Nie można się cofnąć by zmienić. To co utrwalone, to już na wieki.
    2→Złe wspomnienia jak ta smoła, oblepiają twarz.
    3→Są i te lepsze. Bardziej miłe. Nie smoła, lecz rześka woda chłodzi lico.
    4→A wszystko pod Słońcem tworzy całość. Na tu i teraz, mamy wpływ.
    Lecz Słońce niekiedy zasłania Księżyc. To takie nawiązanie...do: Eklipse Pink Floyd
    To takie pierwsze skojarzenia. Ładny tekst. Pozdrawiam.
  • Artbook 19.09.2018
    Dzięki Dekaos Dondi :-) Ciekawie "rozpracowujesz" poszczególne strofy. Podoba mi się Twoja "czytelność" i wysiłek na jaki się zdobywasz. :-) Fajnie, że tekst nie tylko "ładny", ale też dający do myślenia, o czym świadczą Twoje przemyślenia i bardzo za nie dziękuje :-) Pozdrawiam!
  • riggs 20.09.2018
    no i znowu :)
  • riggs 20.09.2018
    no i znowu :)
  • Artbook 20.09.2018
    ;-D
  • Justyska 20.09.2018
    Wspomnienia, choć odległe odciskają się na rzeczywistości, bo chcemy kontrolować czas... ale on pędzi.A za nami pozostaje droga pełna znaczeń. Tak jakoś mnie naszło.:)
    Pozdrawiam!
  • Artbook 21.09.2018
    Witaj Justyska :-) Tak rzeczywiście jest jak piszesz, niby przeszłość za nami, ale nadal nam w pewnym stopniu towarzyszy, mając wpływ na "dzisiaj". dziękuje za fajny, rzeczowy komentarz w temacie :-) Pozdrawiam

    ps. Twoje literackie "najścia" to całkiem dobre przemyślenia ;-)
  • betti 20.09.2018
    Nie podoba mi się ten wiersz, jakbyś pisał na pół gwizdka wiedząc, ze i tak wszyscy będą chwalić. Nie kupuję, nie widzę dbałości o czytelnika, raczej podpisanie listy obecności...

    Pozdrawiam.
  • Artbook 21.09.2018
    Witaj betti :-) Spoko, dzięki za otwartość i szczerość. Pochwały nie są dla mnie wyznacznikiem pisania - choć i one - jeśli uzasadnione i poparte konkretnymi odniesieniami, potrafią dodać skrzydeł i zmotywować do dalszej pracy.
    Kiedy piszę wiersz, to przyświeca mi przede wszystkim jeden cel: zachęcić czytelnika do "wgryzienia" się w tekst, tak aby wyciągnął coś dla siebie. Dlatego tak bardzo cenię w różnych komentarzach przemyślenia, interpretację , a nawet "coś", na co sam bym nigdy nie wpadł ;-)
    Pozdrawiam i dzięki za obecność.
    Jesteś mile widziana...
  • Pasja 20.09.2018
    Witam
    Tylko gdzie jest ta linia? Czy już zamyka za nami drzwi i zaciera ślady wspomnień, czy otwiera nowe bez oglądania się za siebie. A człowiek musi wciąż biec przed siebie.
    Pozdrawiam
  • Artbook 21.09.2018
    Witaj pasja :-) Świetne, to co piszesz, bo w sumie ciągłość linii życia trwa i jest czymś co łączy przeszłość, teraźniejszość oraz przyszłość. Dość głębokie rozważania mi się nasuwają w związku z linią życia i czasem. Te tematy to studnia bez dnia ;-) Dziękuję za komentarz, pozdrawiam serdecznie!
  • Pan Buczybór 20.09.2018
    no, przeczytałem. nie powala, ale niezłe
  • Artbook 21.09.2018
    Witaj Panie Buczyborze ;-) Miło, ze zajrzałeś. Jeśli niezłe, to złe też nie jest ;-) Fajnie, pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania