List do Boga

Jestem tutaj bo miałeś wobec mnie jakiś plan

Powiedz czemu straciłem zdrowie i jestem nocą sam

Nie zobaczysz moich ran słabo goją się te blizny

Powiedz dlaczego cierpię i czemu mnie to niszczy

Chciałem być inny przecież modliłem się do Ciebie

Mówiłem że będę lepszy miałem nadzieje że się zmiennie

Na krzyżu noszę kamienie tak samo jak ty nosiłeś krzyż

upadałem od ciężaru i nie chciałem wtedy żyć

Dziś chce żyć ale nie mam siły iść oddaj mi zdrowie

mam chorą psychikę i demony przeszłości są w mojej głowie

Proszę Cię wygoń je nie chce słyszeć jak krzyczą

Uwolnij mnie od nich zastąp ten krzyk ciszą

Ludzie nie zawszę słyszą gdy o pomoc się ich woła

pisze list do Ciebie bo znowu mam doła

Chcę zacząć od nowa nauczyć się cieszyć życiem

być z Tobą blisko to kolejne jest z moich życzeń

Chce zerwać kajdany ograniczeń czemu tak trudno powiedz

Nie chce niczego żałować Bądź ze mną zawsze na tym Koniec

Następne częściList Do D

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (38)

  • kilkaslow96 18.11.2018
    Spowiedź duszy, pełen goryczy wiersz, pełen retorycznych pytań, na które ciężko znaleźć odpowiedzi, ale odpowiedź jest w nas: wiara w siebie do końca dni na ziemskim padole! Nie można się poddawać! Zapraszam na mój blog: innekrainy.blogspot.com może coś Pana zainspiruje ;) życzę wytrwałości!
  • Bezimienny 18.11.2018
    Dziękuje za komentarz na pewno zajrzę i poczytam ;) Pozdrawiam wiara jest nadzieją a nadzieją jest siła ;) !
  • betti 18.11.2018
    Trudno te pobożne życzenia nazwać wierszem... Nie wiem czy wierszy nie czytasz?
  • Zaciekawiony 18.11.2018
    Ej, a rymy niedokładne ci się nie podobają? To podobno takie trudne.
  • betti 18.11.2018
    Zaciekawiony może jak zaczniesz pisać, to zobaczysz czy to łatwe, w tej chwili jednak wypowiadasz się jak ślepy o kolorach... Nie każdy twór, który posiada rym można nazwać wierszem. Ja tutaj przychylałabym się do prozy, takie to wszystko wyłożone detalicznie.
  • Bezimienny 18.11.2018
    Nie czytam żadnych wierszy nie czytam również żadnych książek po prostu swoje odczucia przeżycia i przemyślenia zamykam w wersach. Każdy ma prawo mieć swoje zdanie na ten temat możecie nazwać to jak chcecie i czym chcecie. ja wiem co w tym jest zamknięte bo wkładam w to całe serce rzadko kiedy coś poprawiam pisze to jak czuję i tak właśnie to wstawiam ;) Pozdrawiam was serdecznie ;)
  • betti 18.11.2018
    Bezimienny to bardzo głupio postępujesz. Jak można brać się za pisanie poezji, kiedy nie ma się o tym zielonego pojęcia? Wiersze nie tylko sercem się pisze, ale przede wszystkim głową, bez tego to zawalone portale grafomanią...
  • kilkaslow96 18.11.2018
    Zaliczyłbym ten tekst do liryki. To, że nie ma rymów, wielkich metafor czy zdumiewających epitetów nie oznacza, że wierszem nazwać nie można. Czytam różne teksty, głównie prozę, ale sam "do szuflady" piszę wiersze i krótkie formy prozatorskie ;)
  • betti 18.11.2018
    GDZIE TU JEST LIRYKA?
  • Bezimienny 18.11.2018
    Dziękuje bardzo za wypowiedz ;) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego ;)
  • Zaciekawiony 18.11.2018
    Może lepiej by było jednak zastosować interpunkcję, bo teraz słowa zlewają się w jeden blok.
    Ogółem przypomina mi to zapis rapu.
  • Bezimienny 18.11.2018
    Tak szczerzę mówiąc własnie tak piszę to w taki sposób dlatego że tylko w taki zapisać swoje myśli potrafię zapisywać ;) Pozdrawiam ;)
  • Zaciekawiony 18.11.2018
    Bezimienny
    Ale po zapisaniu myśli, otrzymany tekst można poprawić.
  • Bezimienny 18.11.2018
    Zaciekawiony Oczywiście racja ;)
  • kilkaslow96 18.11.2018
    Właśnie wszystkie powyższe komentarze "uwagi" są składowymi wierszy, wiersz nie musi przypominać formą klasycznego Mieckiewiczowskiego utworu, współczesny wiersz na trochę z awangardy i synkretyzmu gatunkowego i może mieć również cechy prozy. Życzę więcej weny i siły do pisania! Pozdrawiam :)
  • betti 18.11.2018
    A kto tu mówi o kopiowaniu Mickiewicza? Cechy prozy, słusznie zauważyłeś, ale nie samą prozę, o tym już nie chcesz wspominać?
  • kilkaslow96 18.11.2018
    betti hm...czytanie ze zrozumieniem, nie piszę o kopiowaniu Mickiewicza, ale wzorowaniu się na jego klasycznej formie wiersza; zauważyłem, że bardzo krytykujesz innych uczestników tego portalu, nikt nie jest idealny. Jest coś takiego jak proza poetycka – rodzaj prozy, która obejmuje utwory o charakterze refleksyjnym, liryczno-opisowym, dlatego wspomniałem o tym swoistym wymieszaniu utworu. Z tego, co zauważyłem Autor tego tekstu dopiero zaczyna przygodę z pisaniem i publikowaniem, dlatego może trochę wyrozumiałości dla niego nie zaszkodzi ;) pozdrawiam
  • betti 18.11.2018
    kilkaslow96 dzisiaj wzorować się na Mickiewiczu, to wstyd, gdyż ta forma jest prościzną.

    Prozy poetyckiej nie zapisuje się wierszem.

    Uczyć się, a nie narzekać, gdy ktoś zwróci uwagę. To tyle w odpowiedzi.
  • kilkaslow96 18.11.2018
    betti nie wielu z nas umie pisać trzynastozgłoskowcem, ale jeżeli Ty umiesz to gratulacje, wielu polskich poetów miało nie lada wyzwanie, aby podobny tekst do naszego wieszcza napisać. Co do nauki, to studiuję filologię i jestem dość na bieżąco z wiedzą ;) najpierw krytykujmy siebie, a potem innych, taka rada ;)
  • betti 18.11.2018
    kilkaslow96 pierwszy raz spotykam ''filologa'', który pisze z błędami. ''Niewielu'' - racz zapamiętać, bo pewnie się przyda.

    Tak potrafię trzynastozgłoskowcem, ale to żadna frajda, patrząc na rym. Sorry, ale poszłam dalej i nie kręci mnie częstochowska mania tworzenia.
    Nie bronię nikomu krytykować moich tekstów, tylko proszę to robić z głową, bo jestem w temacie, a nie obok...
  • Bezimienny 18.11.2018
    kilkaslow96 Jeśli chcą mnie hejtować żeby się dowartościować mogą to robić i mają do tego prawo takie negatywne nastawienie do tego co piszę mi nie przeszkadza piszę jak już wspomniałem o własnych przeżyciach nic nie wymyślam nic nie ma w tym udawanego lub wymyślonego mogę tutaj pisać w złej formię nie poprawnie wręcz jestem amatorem jednak uważam się za pisarza własnego życia nie chce zabłysnąć moje teksty są moją terapią uwolnieniem się od emocji i mi to pomaga dzięki temu co piszę i to jest dla mnie najważniejsze ;) Pozdrawiam Cię ;)
  • akwamen 18.11.2018
    Bezimienny nie przejmuj sie betta zmijka ulubiona ma trudne dni hi, hi teraz bredzi i czepia się, ale za kllka dzionków bedzie chwalić hłe. hłe
  • Gregor 18.11.2018
    akwamen myślisz że to trudne dni
  • kilkaslow96 18.11.2018
    wspomniałem w jednym z komentarzy, że każdy robi błędy i nie jest idealny, ja tylko bronię swojej racji, gdyż Autor (pewnie nawet nie jest tym zainteresowany) napisał dobry tekst o swoich uczuciach i przeżyciach i to powinno być ponad formą, strukturą. Życzę Betti trochę pokory i dalszych sukcesów twórczych ;)
  • betti 18.11.2018
    Autor napisał bardzo słaby tekst, jako ''filolog'' z poezją powinnaś być na bieżąco, ale nie widzę tego. Współczesna forma, to nie detaliczne przedstawianie przeżyć, to było we wcześniejszych okresach literackich, poczytaj.

    Pokora? To raczej wiedza.

    Każdy popełnia błędy, ale jesli będą je popełniali filolodzy, to słabo widzę przyszłość naszego pięknego języka.
  • Zaciekawiony 18.11.2018
    betti Jaką mamy teraz epokę literacką, że jest jakiś trend poetycki do którego mamy się dostosować?
  • betti 18.11.2018
    Zaciekawiony Ty tkwisz w Średniowieczu i nie sądzę, że jest coś w stanie Ciebie z niego wyciągnąć, a to za sprawą łatwości tworzenia. Nie lubisz się wysilać..,
  • Zaciekawiony 18.11.2018
    betti
    Zawżdy zawsze łatwiejsze
    co komu ładniejsze?
  • betti 18.11.2018
    Zaciekawiony a co jest ładnego w banale?
  • Zaciekawiony 18.11.2018
    betti co jest banałem?
  • Bezimienny 18.11.2018
    betti Jestem Amatorem przypominam Ci o tym nie mam tutaj żądnego doświadczenia nie każdy jest taki idealny jak ty ;)
  • betti 18.11.2018
    Zaciekawiony rym częstochowski...
  • betti 18.11.2018
    Bezimienny wkurzyłeś mnie informacją, że nie czytasz ani prozy, ani poezji. Sercem piszesz i myślisz, ze to wystarczy w XXI w? Ja nie jestem idealna i biorę krytykę na klatę, kiedy widzę, że jest słuszna. Mało tego poprawiam. Nie jestem napuszona, że moje to cudo i nie wolno tknąć.
  • Gregor 18.11.2018
    betti wkurzona hihihi
  • Canulas 18.11.2018
    Sroga gawęda, to i ja rzucę ślepkiem.

    "Mówiłem że będę lepszy miałem nadzieje że się zmiennie" - nadzieję / zmiennie?

    "Dziś chce żyć" - chcę

    "Poszę Cię wygoń je nie chce słyszeć jak krzyczą
    Uwolnij mnie od nich zastąp ten krzyk ciszą" - chcę (ten kawałek fajny)

    "pisze list do Ciebie bo znowu mam doła " - piszę

    "Nie chce niczego żałować Bądź ze mną zawsze na tym Koniec" - chcę (czemu koniec z wielkiej?)

    Cieżko ocenić, bo widać, że to próba emocjonalnego rozładowania. Wydalenia. Od strony zapisu czasu nie ma, ale zakładam, że cechował Cię pewien niepowstrzymany mus oraz pęd, a wtedy racjonalność nieco kuleje.

    Nie oceniam.
    W jakiś sposób - szanuję

    (A tak w ogóle: abstrahujac od formy, można chociaż literówki ogarnąć).
    Pozdrówka.
  • Bezimienny 18.11.2018
    Masz tutaj dużo racji w tym co piszesz kierował mnie mus żeby się rozładować będę się starać pisać coraz lepiej ;) Pozdrawiam ;)
  • madoka 18.11.2018
    Sam wiersz mi się spodobał, ale te rymy nadają mu takiej dziecinności, co może wkurzać.
  • Bezimienny 18.11.2018
    Dzięki za komentarz rozumiem , Pozdrawiam ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania