q

q

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • betti 02.04.2017
    Neurotyk, grafomanie Ciebie zjedzą, uderzyłeś ich w czułe miejsca. Zamiast pochwał za nic - krytyka, której nie rozumieją i odbierają jak najgorsze zło. Tym ludziom nie otworzysz już oczu - straceni.
  • Nuncjusz 02.04.2017
    on jest zbyt ciężkostrawny by go zjedli, bez obaw
  • Nuncjusz 02.04.2017
    za to walą jedynkami jak krowa kupami :)
  • Neurotyk 02.04.2017
    Nuncjusz, mylisz się, jestem w ogóle niejadalny.
  • betti 02.04.2017
    Typowa reakcja jak przy włożeniu kija w mrowisko.
  • Karawan 02.04.2017
    Jak widać zero reakcji! Częściowo zgadzam się z tym co napisał Pan Neuro. Częściowo, bo śledziłem w którymś momencie zjawisko lokalne pod nazwą Marg... W moim odczuciu to jest typowy reprezentant odpornych z tytułem księcia, których na Forum jest znacznie więcej. Poszedłbym dalej w tych dywagacjach; Krytyka to analiza i ocena wartości (z naciskiem na analiza!), wygłaszanie ex kathedra poglądów typu "bzdura, bełkot" to nie krytyka! Forma wygłaszania tzw, "krytyk" jest wrzodem na dupie każdego niemal Forum dyskusyjnego. Przerosty ego odpornych z tytułem księcia powodują, że nie dopuszczają oni żadnej krytyki, bo wiedza lepiej, że "ja po prostu mam talent". Stąd brak PW na tym Forum jest szczególnie dotkliwym brakiem. Nie mniej uważałem i uważam, że to właśnie twórcza krytyka, wskazująca jakie elementy, pokazująca czasem łopatologicznie o co biega, odsyłająca do uznanych wzorców i wskazująca zależności jest czymś niezbędnym i pomagającym. Nauczyciel, który mówi uczniowi "jesteś durniem" niczego nie uczy! Ja rozumiem, że z Elderów tego Forum każdy ma swoje życie , pracę, etc. Jeśli jednak podejmujecie się pisać o czyimś pisaniu - proszę róbcie to nie emocjonalnie a profesjonalnie. Stać Was na to! Pozdrawiam i dziękuję Panu Neuro za temat!
  • Pan Buczybór 02.04.2017
    Heh. Ten tekst powinien być na stronie głównej Opowi.
  • Szczur 02.04.2017
    Czwórka za przekaz i pała za formę. Rozumiem zamiar, ale całość dość bełkotliwa ;/ Mogłeś się pobawić formą, napisać ciekawiej, bardziej uszczypliwie, a nie mogę pozbyć się wrażenia, że po prostu otworzyłeś okienko i napisałeś co ci przyszło do głowy w tamtej chwili. 2.5/5
  • Neurotyk 02.04.2017
    Szczóur, oczywiście! Tak zrobiłem. Skopiowałem moje komentarze pod wpisem Betti coś zmieniłem o tyle. To żaden felieton.
  • athame 02.04.2017
    Zgadzam sie z tobą.Jamiałem trudne dzieciństwo. Najpierw mama ze mną spała, potem siostra, a potem kuzynka. Ale teraz jest spoko. Mam żone która mnie kocha. Mam córkę, która mnie uwielbia, ,ale w ten właściwy sposób. Jedyny problem mam kiedy żona każe mi pomalować pokój, a ja tego nie znoszę. I wkurwia mnie jak ktoś się pastwi nad bezbronnym pluszowym misiem. :))
  • Violet 02.04.2017
    Naprawdę?
  • Neurotyk 02.04.2017
    Boże, co mnie to interesuje z kim spales. Mógłbyś nawet spać z psem w budzie.
  • athame 02.04.2017
    Neurotyk A co cie obchodzi? Mam na imię Athame, tak jak ty mówia mi przyjaciele.Jesteś nim?
  • Neurotyk 02.04.2017
    athame, ty jesteś normalny???
  • betti 03.04.2017
    Neurotyk ja uważam, że nie jest normalny. Jego wypowiedzi i to bieganie z adresem mail. Może to pedofil, który tutaj znalazł dzieci i manipuluje nimi, żeby wykorzystać?
  • Neurotyk 03.04.2017
    betti, zupełnie mnie to nie interesuje. Jednakowoż jest dziwny.
  • athame 02.04.2017
    A jak myślisz? Spałem w sensie spałem, a co myślałaś kwiatuszku?
  • Neurotyk 02.04.2017
    Wariat
  • Karawan 02.04.2017
    Prawdę mówiąc Panie Neuro nie rozumiem; wieszasz topic i...Trochę jakbyś otwarł okno, krzyknął "pomocy" i wyszedł na kawę.
    Dyskusja z betti, która uparła się, że 1/ jest to portal literacki oraz 2/ że pora zrobić na nim porządek dziwnie kojarzy mi się (znowu!) politycznie - "suweren nas wybrał to my mu teraz życie urządzimy jak nam pasuje". Była sensowna propozycja Karoli, były argumenty Joa-anki i Ausek...betti zupełnie jak Margerita. Czyżby obie były urzędniczkami - łeb pancerny? Jestem za rzeczową dyskusją. Na utyskiwaniach i wzajemnym dopieprzaniu sobie nikt niczego nie zbudował. Bajdurzenie o cudownym instynkcie pozwalającym rozpoznawać talenty i beztaleńcia wkładam do uchwał o objawieniach fatimskich. Nawet taki laik jak ja po kilku dniach zorientował się, że pisują tu dzieci. Jeśli betti uważa, że jej dzieci nie mają talentu to jest to jej sprawa i nieszczęście jej dzieci. Ja wiem, że stygmatyzowanie, dzielenie i zakładanie a priori jest wyrazem wielkiego ograniczenia osoby dzielącej, szufladkującej. Nie muszę lubieć, nie musi mi się podobać, ale bawienie się w zelotę nikomu na dobre nie wyszło i warto o tym pamiętać. Czym innym jest szukanie doskonałości a czym innym jest uszczęśliwianie na siłę.
  • Enchanteuse 05.04.2017
    Zgadzam się z tym, chociaż do krytyki też trzeba dorosnąć. I krytycy też muszą uważać, żeby ich krytyka była konstruktywna. Tyle w temacie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania