***(List, o którym mówiłaś...)

List, o którym mówiłaś w przedsionku

(masz jeszcze chrust na stopie),

 

szedł długo i w tajemnicy,

nabrał piasku.

 

Nie wiem, kto wyrwał ci te słowa,

zgniótł w burzę.

 

Pod stosem dłoni brakuje koperty,

w przedsionku nie palą się oczy.

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (45)

  • betti 19.07.2018
    Nie wiem, Neurotyk czy to dobre, nie wplotłeś grafomanii, a to ma być teraz nowym nurtem w poezji... może to jeszcze przemyśl, wszak trzeba z duchem czasu... Opowi, oknem na świat...
  • Neurotyk 19.07.2018
    Cóż, nigdy nie jestem pewien. Po to wystawiam na widok.
  • betti 19.07.2018
    Przeszkadza mi przecinek po tajemnicy, fajniej się czyta, że ''w tajemnicy nabrał piasku'', co prawda ja się nie znam, ale uważam, że tak lepiej.
  • Neurotyk 19.07.2018
    Betti, dziękuję za sugestię. Nie jestem zadowolony z niego. Niech polezy jeszcze z dzień. Zobaczymy.
  • Neurotyk 19.07.2018
    Czytałem przed chwilą wiersz Ryszarda Krynickiego +++ ["nagle nagi, obudziłem się"].
    W dwóch wersjach. Wszystko możliwe zatem.
  • betti 19.07.2018
    Trza nam pisać zatem inaczej, przeplatać... pobawimy się wykorzystując patos i zużyte rekwizyty?
  • Neurotyk 19.07.2018
    Mógłbym sparodiowac jakiś tutejszy styl. Dawno nie bawiłem się w to, więc nie znam swoich obecnych możliwości, ale spróbować mogę, dla ćwiczenia. Kogo bierzemy na warsztat?
  • Neurotyk 19.07.2018
    Neurotyk czy wymyślamy jakiś oryginalny?
  • Neurotyk 19.07.2018
    Betti, tak po pomyśleniu: żeby to było autentyczne i nie tanie takie, trzebabyloby trochę z serca to napisać. Boję się że wtedy zostanie wzięte za poważne...
  • betti 19.07.2018
    Neurotyk ja wypuściłam.. z serca.
  • Neurotyk 19.07.2018
    betti już? Szybka jesteś. Ja jeszcze kawy nie wytrabilem
  • betti 19.07.2018
    Neurotyk umówiłam się z przyjaciółką więc spieszyłam się, nie oceniaj mnie bezlitośnie. To z serca, a ja wrażliwa...
  • Neurotyk 19.07.2018
    betti jeszcze Ci serce pęknie.
    Każdy przeżywa swoje wiersze i krytykę, ważne by nie robić tego z jakiegoś piedestał, bo można obic się o jego kanty.
  • Ritha 19.07.2018
    Belkot, 1.
  • Neurotyk 19.07.2018
    Ritha jest ukąszona moją obecnością chyba. Posuń dupe, bo jeszcze tu posiedzę ;) Dawno Cię nie było u mnie. Dzięki za ślad;)
  • Ritha 19.07.2018
    Bylam, bylam ;)
  • Neurotyk 19.07.2018
    Zapraszam ponownie;)
  • Neurotyk 19.07.2018
    Neurotyk, kobiety są emocjonalne, i muszę się wyżyć. Możesz to czynić u mnie. Nie nie mów mężowi. ;)
  • Ritha 19.07.2018
    Neurotyk no popatrz, jak zazdrość wyłazi. Jeszcze sobie kogos znajdziesz, nie przejmuj sie (betti zdaje sie byc stara panna, bier sie za nia!).
    Zaro emocji, Neuro, po prostu nie lubie Twojej poezji. Galazki, galazki, galazki. Nuda, monotematycznosc i wlasnie - zero emocji. Przedszkolny belkot.
    Ciao!
  • Ritha 19.07.2018
    (w tym wypadku substytutem galazek jeet piasek)
  • Neurotyk 19.07.2018
    Ritha, miło że skorzystałas;)
  • betti 19.07.2018
    Ritha, Ritha... uśmiałam się z tej starej panny. No cóż, przykro mi, ale nie jestem do wzięcia.... podziwiam, Ritha analizę osobowości... kłaniają się podstawy psychologii.
  • betti 19.07.2018
    Jak widać na poezji tak samo się znasz... może pozostań przy prozie, po co się ośmieszać?
  • Ritha 19.07.2018
    betti bla bla bla, blabla, bla, bla
    bla, bla
  • Neurotyk 19.07.2018
    Ritha każda baba chce mieć ostatnie słowo.
  • Neurotyk 19.07.2018
    Neurotyk ;)
  • Ritha 19.07.2018
    Neurotyk dlatego betti nigdy nie potrafi skończyć żadnej dyskusji, to wiele wyjaśnia :)
    Jestem jedynie echem jej słów.
    Bla, bla!
  • betti 19.07.2018
    Ritha ha, ha, ha...
  • Enchanteuse 19.07.2018
    Mam wrażenie, że powtarzasz pewne zwroty, sformułowania. Poezja wysoce intelektualna, ale ja nie o tym. Nie chcę też bawić się w porównywanie, bo wiadomo, że tutaj jest poziom wyżej. Tego nie zamierzam podważać. Ale zastanów się, czy aby nie jest tak, że od jakiegoś czasu zamknąłeś się w pewnych sformułowaniach i przestałeś się rozwijać. A szkoda. Naprawdę szkoda.
  • Neurotyk 19.07.2018
    Miałem przerwę kilku miesięczna w wierszach więc się wprawiam teraz, by Cię zaskoczyć rozwinięciem moim w kierunku nieslychanym ;)
  • Neurotyk 19.07.2018
    Kwiatki, gałązki to moja domena. Nie odbieranie mi ich, maja grafomanie z tego słynie. Idę dmuchać w swój zagielek.

    Baj
  • Enchanteuse 19.07.2018
    Neurotyk tutaj akurat gałązek nie ma, pomijając lekkie napomknięcie (masz jeszcze chrust na stopie).
    Chodzi mi bardziej o to: "masz jeszcze (...)", "w przedsionku nie palą się oczy".
    Nie musisz publicznie niczego przyznawać, to Twoje tworzenie i tylko od Ciebie zależy, co przyjmiesz, a co odrzucisz. Ja tylko proszę, byś się zastanowił.
  • Neurotyk 19.07.2018
    Enchanteuse nam fetysz tych gałązek, musiałbyś mnie wyleczyć, nie wiem czy umiesz;)
  • Neurotyk 19.07.2018
    *musialabys
  • Enchanteuse 19.07.2018
    Neurotyk mówiłam, że rzecz nie w gałązkach. Przynajmniej tutaj.
    No dobra, gałązki też są tym schematem trochę. Fetysze są okej do pewnych granic, ale nie w poezji :)
  • Neurotyk 19.07.2018
    Enchanteuse, ja buduję nową poezje gałązkową. To będzie jeden z nowych rytow takich. Mam nadzieję hehe ;)
  • Enchanteuse 19.07.2018
    Neurotyk wspaniale, ale gdybyś tchnął w nią nieco nowych fraz, zyskałaby na tym. Masz potencjał i wiesz o tym, ale to właśnie trzeba rozwijać. A nie tłumaczyć, że grafomania i tak ma być ;)
    Co nie oznacza, że to co piszesz jest złe.
  • betti 19.07.2018
    Neurotyk poezja gałązkowa? Kupuję, podoba mi się pomysł...
  • Neurotyk 19.07.2018
    Enchanteuse zapraszam do wiersza "Gałązki". Nie ma go na stronie głównej.
  • Neurotyk 19.07.2018
    betti, trochę żartowałem, ale zaczynam brać to na poważnie.
  • Enchanteuse 19.07.2018
    Neurotyk pewnie, ale najpierw muszę odpocząć od literatury pięknej, bo mózg mi się zaczyna lasować :P
  • Neurotyk 19.07.2018
    Enchanteuse tutaj nie ma od czego, nie dodawaj sobie;)
  • Enchanteuse 19.07.2018
    Neurotyk ależ to jest akurat komplement dla Ciebie, nie dla mnie. Zresztą Twoje pisanie łatwe nie jest, musisz to przyznać.
  • betti 19.07.2018
    Neurotyk skoro może być mieszana, to gałązkowa też....wszystko w ramach nowych nurtów. Trza się bawić!
  • Neurotyk 19.07.2018
    betti, ja nic nie biorę na poważnie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania