List od mamy

Kochana córeczko

Na wstępie pszeproszę Cię za całe twoje życie.

Jeżeli teraz cierpisz , to wiedz że Twój ból jest tylko moją winą. Pożóciłam Cię , nie potrafiłam Cię pokochać . Nie dałam Ci szczęścia do którego ma prawo każde dziecko.Nie było mnie przy Tobie kiedy dorastałaś, nie mogłam patrzeć jak sie zmieniasz.

Do tej pory prześladuje mnie Twoje niewinne spojrzenie , którym pożegnałaś mnie , na zawsze.

Jeżeli jednak los dał ci nowe życie i Jesteś szczęśliwa , to wiedz że i ja jestem.

Nigdy sie jednak tego nie dowiem, co oznacza że nigdy nie zaznam spokoju.

Nie płacz , nie marnuj łez na matkę , którą nie potrafiłam być.

Kochana Marinko , mineło tyle lat a ja wciąż trzymam cię w ramionach.

Nie oczekuje przebaczenia , bo na nie , niezasługuje.

Wiesz czego najbardziej żałuje?

Kiedy wziełam cię na ręce poraz ostatni , powinnam była przytulić Cie mocniej , wsłuchać sie w bicie twojego serduszka i wrócić z tobą do naszej hatki , i tam pielegnować madczyną miłość.

 

Nie było nam dane ...

Mama

 

 

Ps: List nigdy do mnie nie dotarł <3

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Slugalegionu 04.07.2015
    Serio, nigdy ciebie nie przeprosiła? Smutne: ( Niestawia się spacji przed znakami interpukcyjnymi, poza tym raz zjadłaś spację. Ale to akurat szczegół. 4.
  • Vasto Lorde 04.07.2015
    Współczuję :/ Ale co do tekstu.
    Gdyby nie ortografia, dalbym 5.
    Dam 4, ponieważ jest sens i są mocne słowa matki do swego dziecka. Naprawdę widać postęp :)
  • Sky300 04.07.2015
    Bardzo smutne :( Zostawiam 4
  • Anonim 04.07.2015
    Marina chyba całe opowi teraz zaskoczyłaś :0 Tylko ortografia zepsuła nieco efekt, daje mocne 4
  • Marinaaa8 04.07.2015
    O jak słodko , dziekuje .
    :)
  • Livien 04.07.2015
    Wzruszyłam się. Daje 5
  • Johnny2x4 04.07.2015
    Ładny tekst :) Solidne 4 :)
  • Ignis 05.07.2015
    Smutne ;c 4
  • Ronaldinho 05.07.2015
    Mam nadzieję, że to wyobraźnia autora, a nie tekst na faktach ;)
    A nie mówiłem ,,pisz dalej!"?
    Nie wszyscy Cię skreślili i ślepo podążyli, za masowym hejtem. Są jeszcze osoby, które potrafią myśleć samodzielnie!
  • Anonim 05.07.2015
    Ogrom błędów ortograficznych. Naprawdę, walcz z nimi, kup słownik, bo to po prostu odrzuca.
    Nie stawia się spacji przez przecinkiem tylko po.
    PS nie możesz napisać ty tylko twoja matka, bo z tego wynika, że co? Nigdy nie dostała ona listu, który był dla ciebie? W takim razie jest to nielogiczne.
    Jedynie przekaz ratuje cały list.
    3/5
  • Marinaaa8 05.07.2015
    szkoda , shiroi ze tego nie rozumiesz , pozostali jakoś zrozumieli o co mi chodzi,ze
    Ps : nigdy nie dostalam tego listu
    pisze jako JA , aby podkreślic ze list tak naprawde nigdy prawdopodobnie nie został nawet napisany,więc nie rozumiem cie ale ok .
    :)
  • Niebieska 21.07.2015
    Ładnie napisane. Bardzo emocjonalny tekst. Było kilka błędów, ale to takie drobnostki, nad którymi można usiąść i załatwić szybko sprawę. Jak chcesz mogę pomóc w tej sprawie. :) Najbardziej rzucił mi się w oczy ten: "Pożóciłam" - powinno być porzuciłam :)
    4/5
  • Marinaaa8 21.07.2015
    dziekuje niebieska, za pomoc również, ale sama dam sobie rade
    :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania