Poprzednie częściList z zakładu psychiatrycznego
Pokaż listęUkryj listę

List #OneShotChallenge (rezygnuję z nominacji)

Zostałam nominowana przez Zozole.

 

Piszę do Ciebie czarnym tuszem. Po co do Ciebie piszę? Sama nie wiem. Nic już nie wiem. Nie pamiętam jak się oddycha. Po co się oddycha? Nie martw się, nie będę się rozpisywać, Ciebie to i tak nie interesuje. W sumie chciałam Ci tylko powiedzieć, że jak komuś już wbijasz nóż w serce, to przekręć go kilka razy i wyciągnij. Do cholery! Wyjmij go natychmiast z mojego serca! To prawda, że najbardziej krzywdzą ci, których najmocniej kochamy. Ale mną się nie przejmuj... W końcu wszystko będzie dobrze, prawda? No, nic... Kończę już, idę poszukać zmiotki. Muszę pozamiatać gruz mojego serca...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • ObcaPlaneta 03.08.2016
    Piękne. Nie pozostaje mi nic innego, jak dać pięć.
  • Lotta 03.08.2016
    Dziękuję bardzo. :)
  • Julsia 03.08.2016
    Pięknie ;) 5 :)
  • Lotta 03.08.2016
    Dziękuję. :)
  • Billie 03.08.2016
    Przykro się zrobiło... Przypomniało mi to te wszystkie słowa niewypowiedziane, które pod wpływem chwili chcielibyśmy powiedzieć. Takie listy, których nigdy nie wysyłamy... ale chyba samo ich pisanie przynosi choć gram ukojenia. Bardzo smutny tekst, przesiąknięty wieloma uczuciami. Zostawię 5.
  • Lotta 03.08.2016
    Dziękuję pięknie Billie. :)
  • Rasia 04.08.2016
    "Nie pamiętam jak się oddycha" - przecinek po "pamiętam"
    A ten tekst akurat nie za bardzo mnie przekonał. Bardziej podchodził mi pod materiał na wiersz, bo jednak jak na list troszkę wydał mi się za krótki i jednak zabrakło mi takiego prostego żalu. Autorka wiersza bardzo skupia się na metaforach i aluzjach, a mnie brakuje jeszcze takiego zwyczajnego tąpnięcia emocjami. Zostawię bez ocenki, jeśli pozwolisz tym razem :)
  • Lotta 04.08.2016
    Ależ oczywiście :) Chciałam spróbować czegoś nowego. Dziękuję za wizytę i komentarz. :D
  • Margerita 11.08.2016
    pięć

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania