Poprzednie częściListy do ameryki 1

Listy do ameryki 2

Mój kochany!

Nie rozumiem, co według tych ludzi oznacza ,, ważny powód ". Czy naprawdę konieczność zbadania odkrytej niedawno, nieznanej rośliny to powód do przekładania Ślubu? Właściwie kto wezwał cie tam, i dlaczego akurat ciebie, a nie kogoś innego, skoro dobrze wiedzieli, że za kilka dni się żenisz? To wszystko nie wygląda mi na zwykły przypadek. Moja siostra jest coraz słabsza i tak trudno jest nam ciągle się nią opiekować. Mama i tata nie czują się na siłach, nie ma pieniędzy na zatrudnienie pielęgniarki, a ja i Marcin juz nie mamy siły. Marcin to mój kolega ze szkoły. Przemiły człowiek, jak tylko mu powiedziałam zaoferował pomoc. Spotkałam go niedawno, ale w dość dziwnych okolicznościach : szłam sobie ulicą i on nagle podszedł do mnie. Co jest w tym Dziwnego? Podszedł od tyłu, a powiedział, że ma twarz kogoś mu przypomina... od tyłu nie mógł widzieć mojej twarzy. Co o tym sadzisz, Kochanie? Alicja chce do ciebie napisać kilka słów, wiec daje jej głos.

Magda

Tato cześć. Bardzo tęsknię za tobą, chce żebyś wracał do mnie i do mamusi , bo ona czasem w nocy płacze. Ciocia Ala źle się czuje i ciągle trzeba się nią zajmować i mama wcale nie ma czasu na nic. Wujek Marcin często tu przychodzi, ale to nie to samo co ty. Kocham cie

Alicja

Następne częściListy do ameryki 3

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Ktokolwiek 21.04.2015
    Oto kolejna część. Zostwaiajcie komentarze, co jest dobre, a co do poprawki. Dziękuję za poświęcony czas i pozdrawiam wszystkich czytaczy ;)
  • Neli 21.04.2015
    Jak się pisze do kogoś listy to Ty, Ciebie, Twój itd. powinno być z dużych liter. Treść bardzo ciekawa. Powstanie kiedyś z tego opowiadanie? Chętnie przeczytałabym. Na razie listy mi wystarczą, są fajne. 5 ;D
  • Ogólnie bardzo dobre, uczuciowe, wzruszające :) Są niedoskonałości techniczne, ale przy uczuciach jest to niczym. Podoba mi się, dam 4 :)
    + zapraszam do mnie ;3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania