Listy do domu 1

Droga Mamo, pamiętasz jak Ci mówiłam, że moje opowiadanie zostało przyjęte do druku? No więc wyobraź sobie, że "AUSTIN MACAULEY PUBLISHERS" poprosiło mnie o dodatkowe 5 utworów! Taka jestem szczęśliwa , że ani pogoda ani mój marudny Mąż - Szkot nie są w stanie zepsuć mi humoru!

Inna sprawa to, że Bob zrobił wielką, śmierdzącą kupę na środku salonu a ja jej nie posprzątałam i czekam ile mogę wytrzymać, bo może to jest jakaś kara za wspanialomyślność jaką mnie los obdarzył, że jednak będzie druk!

W laboratorium sprawy mają się coraz gorzej, już nie wytrzymuję tej pracy, tego bezsensownego pędu, no ale pieniądze z nieba nie spadają, a szkoda. Fajnie jakby tak akurat nad moim ogrodem spadały czasami...

Poza tym to jak zwykle, oh ekskjuzmi, and ajm sory ,już z naprzeciwka się rozlega, zanim jeszcze nawet kogoś dojrzysz na swojej drodze, nie mówiąc już o samym zderzeniu się z kimś. Szczerze mówiąc odkąd nie biorę leków to pluję na wszystko , chociaż czasem to i mojej złotej śliny na to wszystko szkoda.

Miałam napisać coś więcej, ale tak się podnieciłam tym tekstem o ślinie, że chyba napiszę rozprawkę na temat plucia.

Twoja M.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Nuncjusz 15.11.2017
    To był Zły Bob?
  • Herbie 15.11.2017
    Myślałam, że tylko ja mam skojarzenia z T.P. , ciągle, na każdym kroku haha
  • Ritha 15.11.2017
    "szczęśliwa , że" - spacja przed przecinkiem zbędna
    Mąż z dużej? Prawie jak Bóg
    "sory ,już" - spacja po przecinku, nie przed
    "wszystko , chociaż" - znowu

    Kupy i plucie, okej. Poza tym mdłe, za krótkie i w zasadzie o niczym. Tak zupelnie serio, bez emocji, czy odwetu z mojej strony. 3
  • Herbie 15.11.2017
    Mąż - Szkot jako imię zamierzone, nawiązanie do Boga, tak ( mama kuma aluzję , list do niej ).
    List, krótki , do Mamy, o niczym, ot napisałam.
    Dzięki za zauważenie spacji, nie wiem jak się tu to poprawia, i za komentarz.

    "szczęśliwa , że" - spacja przed przecinkiem zbędna - Nienawidzę jak się litery stykają ze znakami, takie OCD ;)
  • Herbie 15.11.2017
    Mąż - Szkot jako imię zamierzone, nawiązanie do Boga, tak ( mama kuma aluzję , list do niej ).
    List, krótki , do Mamy, o niczym, ot napisałam.
    Dzięki za zauważenie spacji, nie wiem jak się tu to poprawia, i za komentarz.
  • Herbie 15.11.2017
    "szczęśliwa , że" - spacja przed przecinkiem zbędna - Nienawidzę jak się litery stykają ze znakami, takie OCD ;)
  • Ritha 15.11.2017
    "Nienawidzę jak się litery stykają ze znakami" xD okej przyjmuje ten argument
  • Herbie 15.11.2017
    Zamiast odpowiedzi wpisuję komentarze,nie umiem się do tego portalu przyzwyczaić, jest opcja USUŃ??
  • Nuncjusz 15.11.2017
    Nie ma tu opcji Usuń :) tu nic nie można usunąć
  • Herbie 15.11.2017
    Nuncjusz Ale lipa.
  • Nuncjusz 15.11.2017
    Herbie jedynie można opowiadanie edytować, to wszystko i nic więcej. Ale Opowi jest rozwojowe, może za sto lat doczekamy opcji Usuń :)
  • Herbie 15.11.2017
    Nuncjusz Nie wierzę haha
    Dzięki
  • Canulas 15.11.2017
    Co bym zmienił?

    masz przecinki po spacji albo bez odstępów.
    No i te pięć słownie bym dał.
    Teoretyczni, w zwykłym opku, przypierdzieliłbym sie do tego, że Ci jest z wielkiej, ale w liscie się broni.
    Krótkie, niezgorsze.
    Nawet mi podeszło, choć snu nie zaburzy.
    Takie cztery, jeśli idzie o ocenę.
    Dziękuję.
  • Pan Buczybór 15.11.2017
    Eh, a mi się podoba. Taki lekki absurd, delikatny i prawie niezauważalny. Być może tekst o niczym, ale mam nadzieję, że to jedynie mały pokaz umiejętności i autorka da nam w przyszłości coś konkretniejszego.
  • Herbie 15.11.2017
    Bardzo dziękuję za komentarze, panowie. Tekst plusie tutaj pojawił za namową mojego mentora, który twierdzi, że smsy i emaile do Mamy nie wystarczą, powinnam ćwiczyć pisanie listów. Ma rację.
    Bardzo proszę o krytykę na temat interpunkcji, znaków, itp, żyjąc za granicą zapomina się, naprawdę.
  • Herbie 15.11.2017
    *tekst tu się pojawił miało być. Fenomenem tego portalu jest brak edycji. Szok w XXI w hahah

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania