.

 

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Ritha 09.10.2018
    Bardzo ładne, subtelne, z cieższym przesłaniem.
  • betti 09.10.2018
    Witaj Ritha, nie wiedziałam, że czytasz wiersze... dziękuję.
  • Ritha 09.10.2018
    betti zdarza mi się :)
  • Słowo „czystych” bym wyrzucił. I puentę bym zmienił , ale, że nie jestem zrzęda to powiem, że bardzo mi sie podoba!
  • betti 09.10.2018
    Nie mogę wyrzucić i nie mogę zmienić puenty... jak zwykle dziękuję za ''podobanie''.
  • Justyska 09.10.2018
    Oczywiście w głowie zagrał mi Dżem i "Listy do m", bo to muzyka mojego miasta. Twój tekst nie ma z tą piosenką zbyt wiele wspólnego, ale tytuł bardzo zbliżony. Chociaż może i troszkę ma...
    Pierwsza strofa bardzo w moim guście. Czuć chłód i żal.
    Pozdrawiam serdecznie!
  • betti 09.10.2018
    Dzięki Justysia za przeczytanie i ślad.

    Pozdrawiam.
  • Canulas 09.10.2018
    "mówiłeż że czasami tak bywa

    kiedy się miłość myli z pożądaniem



    ja pomyliłam wszystko

    teraz od nowa uczę się alfabetu" - czy nie powinno być "mówiłeś?"

    Poza tym 2x się, to średnio. Może na końcu. "Teraz od nowa muszę poznać alfabet" czy coś.
    No nie wiem, tak sobie tutaj rozmyślam.

    A w ogóle, ja to (choć jak wiadomo, się nie znam i z góry przepraszam za śmiałość) bym to odarł, aż do onirycznej kości. Powycinałbym, choćby, na próbę, wszystko co nie jest wyrażeniem same w sobie. Amputowałbym wszelkie mosty pomiędzy nośnikami. Wszystkie "się" "a" oraz "i". Choćby na próbę i dla poprawy kondycji w zabawie słowem.
  • Canulas 09.10.2018
    np, takie "później" albo "wczoraj". Słowa, które są podwalinami pod ustalenie chronologii. A gdyby tekst z nich ociosać, może by osiadł w różni. Tak sobie głośno myślę.
  • betti 09.10.2018
    Can jesteś wymagającym czytelnikiem, ale to dobrze... na razie usunęłam jedno się, reszta musi poczekać...
  • Aisak 09.10.2018
    Poprzedni tytuł bardziej mi się podobał.
  • betti 09.10.2018
    Nie zmieniłam tytułu, nie tutaj...
  • riggs 16.10.2018
    Wiesz co? Może się kuźwa spotkamy, bo załamujesz mnie różnicą między komentowaniem a pisaniem. Byłoby wesoło albo tragicznie.
  • betti 16.10.2018
    Jesteś zbyt prymitywny, żeby chcieć się z Tobą spotkać... takie elementy mnie nie kręcą. Bez urazy...
  • pocztapolska 16.10.2018
    żałosne jest takie grożenie. nie zawsze zgadzam się z betti, ale całkowicie przesadzasz. betti ma swoj styl pisania, swój sposób patrzenia na prozę czy poezję. to już prawie pod nękanie podchodzi. proponuję wam byście sobie nie wchodzili w profile i tyle. pozdraw.
  • betti 16.10.2018
    Ty się lepiej zapytaj, komu riggs tutaj nie groził? Mnie już nie pierwszy raz, kiedyś za to beknie... ale na razie jedynie notuję.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania