Litanie do wszystkich użytkowników

Moi kochani,

 

Kieruję do was ten list, ponieważ chciałbym z wami nawiązać kontakt. Przez te (już kończące się wakacje) przeczytałem trochę, więcej książek niż zazwyczaj. W pewnym momencie pomyślałem sobie "ile na świecie jest twórców amatorów, których nikt nie przeczyta pomimo ich talentu" Czy to jest uczciwe ?

 

Postanowiłem rozejrzeć się po internecie aby znaleźć paru takich autorów amatorów. Swoje poszukiwania rozpocząłem na blogach - oczywiście nie ukrywam, że znalazłem sporo gniotów ale trafiły też się ciekawsze historie. Ku mojemu zdziwieniu na prawdę dobre opowieści nie cieszyły się popularnością! Dlaczego ? Wydaje mi się, że dlatego iż strony z blogami się przeciążone, jest tam za dużo materiału i naprawdę ciężko się wyróżnić wśród tylu "twórców". Jednak to nie jedyny powód - najważniejszym powodem jest to, że ludzie nie czytają siebie na wzajem, chcą aby tylko ich teksty były czytane, a sami nie zaglądają na strony innych.

 

Przeglądając te blogi i zostawiając przy każdym przeczytanym tekście komentarz pozytywny lub negatywny (zależnie od tego jakie wrażenie wywarł na mnie tekst) natknąłem się na jakieś sci fi - tekst był taki sobie, ponieważ nie zapisałem sobie strony w zakładkach. Jednak zauważyłem w komentarzu pod jednym ze wpisów link do tej strony i tak oto znalazłem się tutaj.

 

Szybko dotarło do mnie, że jest to świeży portal. I nie wiem czy jesteście świadomi tego jak wielką daje wam to szansę, że jesteście jednymi z pierwszych użytkowników !? Nowa, niezaśmiecona, DARMOWA strona to jak gwiazdka z nieba. Możecie dzięki temu z łatwością wypromować samych siebie, ponieważ wasz wpis zawsze będzie zauważony. Ponadto możecie również wypromować waszych kolegów oraz sam portal, a to wszystko za pomocą was samych.

 

Jak to zrobić ? Oczywiście musicie wykazać się pomysłowością, talentem ect. ect. ale przede wszystkim zamiast tylko pisać zacznijcie też czytać innych! Polecajcie wpisy, które na to zasługują ale też karcie wpisy niekoniecznie wyśmienite. Jeśli ktoś waszym zdaniem zasługuję na pochwałę - chwalcie go często! Niech inni też go zauważą.

 

Nie bójcie się czytać! Odsyłajcie innych do dobrych autorów. Są dobrzy, lepsi i najlepsi, niech Ci najlepsi wiedzą o tym. Jeśli już przeczytaliście jakiś wpis i nie spodobał wam się to wystrzegajcie się nieszczerych pochwał, ponieważ wasze komentarze są zachętą dla innych czytelników do przeczytania tekstu.

 

A teraz coś do samych autorów - STARAJCIE SIĘ UNIKAĆ BŁĘDÓW ORTOGRAFICZNYCH, INTERPUNKCYJNYCH, SKŁADNIOWYCH. Zanim udostępnicie swój tekst przeczytajcie go dwa razy.

 

Pozdrawiam serdecznie

Ekler

 

Ps. Czy w moich tekstach mogę wymieniać utwory, lub nicki innych użytkowników czy to niezgodne z regulaminem ?

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Piotr [moderator] 13.08.2014
    "Czy w moich tekstach mogę wymieniać utwory, lub nicki innych użytkowników czy to niezgodne z regulaminem ?"
    Odpowiedź: Możesz, nie jest to niezgodne z regulaminem.
  • Joker 22.12.2016
    WTF PIOTREK!
  • Pan Buczybór 26.01.2017
    WTF JOKER!
  • bogumil1 02.04.2020
    Jprd.
  • Tynina 13.08.2014
    To się klient trafił :P
  • Daniel 13.08.2014
    Mam pytanie, które mnie nurtuje. Po co szukasz talentów w internecie?
  • Ekler 13.08.2014
    Ciebie jeszcze nie czytałem - muszę zajrzeć ;)
    Nie wiem...może dlatego, że mi się po prostu nudzi... a może jestem łowcą talentów i chce z kogoś zrobić gwiazdkę ^_^
    Mam nadzieję, że to działa na zasadzie łańcuszka. Jeśli ja kogoś polecę to może ktoś inny też go poleci i tak dalej i tak dalej aż może w końcu amator zostanie naprawdę doceniony.
    A tak serio - czy nieprzyjemniej Ci się piszę wiedząc, że ktoś śledzi losy twoich bohaterów ?
  • Polać gościowi! Zgadzam się z nim w wielu kwestiach. A co do błędów ortograficznych to też się z nim zgadzam ale to strasznie upierdliwe zajęcie :( ale niestety tu też ma racje.
  • Daniel 13.08.2014
    Jasne, że dobrze wiedzieć, iż ktoś czyta. Tylko, dlatego warto pisać.
  • Świadomość że ktoś czyta nasze wypocina bardzo motywuje i dodaje siły.
  • Monia999 13.08.2014
    Właśnie dlatego tu je wstawiamy. Chcemy, żeby ktoś czytał :)
  • Daniel 13.08.2014
    Ja lubię jak ktoś wytyka mi błędy :D Wiem potem nad czym mam pracować.
  • Ekler 13.08.2014
    Cieszę się, że ktoś popiera moją idee.
    Dlatego postawiłem sobie na cel "pomóc" tym, którzy w jakiś sposób mnie hmm... kupią swoim opowiadaniem ; )
    Już przeczytałem tutaj sporo opowiadań - niektóre były nudne jak flaki z olejem a inne naprawdę wspaniałe - chce zacząć pisać coś w rodzaju "recenzji" waszych utworów. Być może ktoś (z niewiadomej mi przyczyny) będzie się liczył z moją opinią i zacznie czytać polecone przez mnie opowiadanie ;)

    Mam nadzieje, że więcej użytkowników wypowie się pod moim tekstem (krytykując lub popierając mój pomysł).
  • Ant 13.08.2014
    Ja ogólnie popieram to, co piszesz w "litanii" :) Trzeba dobrych doceniać. Dzięki temu autor ma wsparcie, którego potrzebuje i dodatkowo może akurat taka dobra promocja gdzieś spowoduje, że wpadnie to w odpowiednie oko. Może to tylko pomóc. A wracając do Twoich recenzji to będziesz je pisać jako osobne opowiadanie czy w komentarzu pod opowiadaniem? W sumie od tego są ;)
  • bogumil1 02.04.2020
    Ant, ty jesteś równie stary jak ten portal. Już ci chyba wyrosła broda do ziemi. I pomyśleć, że nigdy nic nie napisałeś.
  • Pan Buczybór 02.04.2020
    ty, Bogumił, co ty odkopujesz xd?
  • bogumil1 02.04.2020
    Pan Buczybór bawię się w archeologa, najstarszy odnaleziony tekst pochodzi z lipca 2014 roku.
  • bogumil1 02.04.2020
    Nie to chciałem wkleić.
  • Daniel 13.08.2014
    Nie chce być nachalny, ale jeśli będziesz miał czas zapraszam do przeczytania jakiegoś mojego opowiadania. Strasznie chce, żeby ktoś je fachowo ocenił :) Chyba, że już czytałeś i się nie podobają:P
  • Ekler 13.08.2014
    Oczywiście komentarze piszę pod każdym przeczytanym tekstem. Są to jakieś krótkie wzmianki o tym co mi się podoba a co nie (w komentarzach raczej nie poruszam treści, żeby nie spoilerować) .
    Natomiast myślałem o robieniu takich osobnych "recenzji" na moim profilu, które będą się odnosić do tekstów, które najbardziej zwrócą moją uwagę (w sposób negatywny lub pozytywny), co za tym idzie będę poruszał treść więc mogą to być trochę spoilery.

    Oczywiście w moich listach będę wyrażał własną opinię, z którą nikt nie musi się zgadzać :)
  • Łowczyni 16.08.2014
    Bardzo interesujące spostrzeżenia. O nicki się nie martw. :)
    Pozdrawiam.
  • LinOleUm 29.08.2014
    Jejku, nareszcie znalazł się w Internecie ktoś, kto docenia starania innych. Jestem naprawdę pod dużym wrażeniem twojego optymistycznego nastawienia do twórczości internautów! Jestem ciekawa, co z tego dalej wyniknie, mam także nadzieję, że takich ludzi jak ty jest więcej. To daje naprawdę mocnego kopniaka w dupę i zachęca do pracy ;)
  • Robert. M 26.02.2017
    Brakuje altruistów, dlatego każdy przejaw zainteresowania jest godny uwagi. Jednak najważniejsze jest by to cieszyło było odskocznią, pasją i pod tym kątem należy pisać, porównywać, rozwijać swoje wnętrze. ..

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania