Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Loczki

Nie wiedziała jak żyć, ani gdzie wsadzić głowę, żeby znikły wszystkie obrazy z przeciążonej, rozgrzanej do białości czaszki. To już nie było przedszkole, a poważny problem emocjonalny, który rozpierdalał ją od środka na drobne kawałki.

Dlatego szalała i śniła co dzień swój sen wariata. Niezmienny od lat.

 

Oto on wraca, mówi, że kocha. Będą znowu razem, już teraz do końca, bez względu na wszystkie okoliczności, bo on zrozumie, że to przez niego i dla niego straciła rozum, traciła siebie, stając się maszynką do zadawania bólu. Chociaż czy krzywdziła kogoś? Przecież tak naprawdę ją tylko kurewsko wszystko bolało, a najbardziej jego odrzucenie.

Czy można wszak, z dnia na dzień, ot tak po prostu odejść, jakby nigdy nic ich nie łączyło? Nie można, dlatego będzie mu przypominać, chodzić za nim i rzucać w twarz przeszłość. Każdy wspólny dzień. I będzie to robić dopóki on nie ogarnie, że tylko ona jest w stanie dać mu szczęście.

A te wszystkie kurwy, które gdzieś się przy nim kręcą, załatwi perfekcyjnie. Ona wie jak sobie z takimi radzić, głupków nie brak, zawsze ktoś pomoże, wystarczy dobrze rozegrać akt dramatu, zrobić z siebie ofiarę. Ona to umie, później będzie się śmiała, może nawet razem z nim, bo trzeba, żeby docenił jej spryt i przebiegłość.

Tak, tak właśnie zrobi. I choćby miała wleźć do piekła, postawi na swoim.

 

Przecież ona to potrafi...

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 21

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (221)

  • Długo myślałam o tym, jak do Ciebie napisać, tak abyś nie poczuła się urażona, ale jednocześnie byśmy się dobrze zrozumiały. 
    Nie jestem Twoją terapeutką, ale to nie kwestia wyboru - terapeuta pracuje nawet, gdy ma wolne. A ja mam, z powodów osobistych, zdrowotnych. O czym wspominałam, więc nowość żadna. 

    Nie mam zamiaru Cię prostować, spokojnie. Bądź sobie taką jaka jesteś, po świecie wielu Borderów chodzi bez żadnej diagnozy i terapii, żyją sobie, tako i Ty żyj. 
    Nie mam zamiaru Cię przekonywać, że świat cały nie jest przeciw Tobie i że nie każdy knuje, zastawia na Ciebie pułapki. 
    Nie mam zamiaru też Cię przekonywać, że cały świat wirtualny, portale, są stworzone nie po to, by knuć spiski przeciwko Tobie. 

    O jednym tylko pomyśl. I to też moja prośba. Nie bierz do siebie, bo lubię Cię na swój sposób. Ale z powodu zdrowia, potrzebuję spokoju. 
    Dlatego, nie wnikając w powody i przyczyny mojej prośby - po prostu zostaw mnie i Janka w spokoju. 
    Janka wyglupy podniosłaś do rangi tragedii, spisku i napaści - niepotrzebnie. Janek chciał tylko, żebym się trochę wyluzowala. A wie, że lubię wyglupy. Zły kierunek wybrał, prosiłam, by tego nie robił Twoim kosztem. 
    Ale... I tu już Ci się opowiadać nie muszę, bo wkraczamy na mocno prywatne tematy. 
    Tak więc, wstrzymaj swe rumaki. 
    Życie nie toczy się wokół portali. 
    Tuż obok jest zwykłe życie, czasem bardzo paskudne. 
    Trzymaj się ciepło Elu. 
  • betti 11.10.2019
    Tak, wszyscy wokół robią źle, chociaż prosisz ich by tego nie robili, bo ty dobra przecież jesteś. Przyłożyć do rany i ... gangrena murowana.
    Twoje gierki są prymitywne, a ty przewidywalna do bólu. Ty terapeutką? Dobre! Nie wystarczy patrzeć jak pracują terapeuci, to wymaga nauki i wiedzy, czyli czegoś o czym bladego pojęcia nie masz.

    Yanko, niedobry nie posłuchał swojej mistrzyni... kogo ty chcesz oszukać? Zagrzewałaś go do boju niczym ranna lwica, bo żeś sobie ubzdurała, że jestem twoją rywalką...

    Ale płacz, Halmar, może ktoś ci uwierzy, głupich nie brak...
  • Elu, ja znam Twój stan od podszewki. Nie ma o co kruszyć kopii. Kochana Ty na swój sposób. Jak każdy z pogranicznym zaburzeniem osobowości.
  • I nie twierdzę, żem dobra. W sensie - jako człowiek. Myślę, że brakuje mi wiele do doskonałości. Ale staram się. Otwieram na nowe, na inne... Mam swoje słabości i nie kryję się z nimi.
  • Nie ubzdurałam sobie, żeś rywalką. Wiem, że nie - od samego początku. Twój typ osobowości odrzuca, nie przyciąga. To nie żaden zarzut, ni kalumnie. Stwierdzenie faktu jeno.
    Dobry człowiek się pozna. Nie podejdzie ku Tobie, boś agresywna strasznie. A kto chciałby podejść do takiego wściekłego psa? Wybacz, że tak otwarcie piszę, tu, na forum. Ale gdy pisałam Ci prywatnie, odpisywałaś "spierdalaj idiotko".
    Ja się nie zrażam, ale zauważyłam, że komunikacja prywatna nie ma na Ciebie żadnego oddziaływania. A ja jestem elastyczna jako terapeuta. W dzisiejszych czasach potrzeby ludzi są inne niż wtedy, gdy studia kończyłam i zaczynałam pracę... Trzeba z duchem czasu iść, Elu.
    Klasa... Ładnie powiadasz... A przecież doskonale wiesz, boś niegłupia - anonimowość kusi, by głupoty wyczyniać. Nie tylko Twoja to jest domena... Mnie się udzieliło troszkę. Ale tylko tu, na opowi.
  • betti 11.10.2019
    Pięknie kłamiesz, ale nikogo to już nie dziwi, ani podejrzewam rusza... pokaż te wiadomości, gdzie ci pisałam ''spierdalaj idiotko''... gdybyś takowe miała już dawno być się nimi pochwaliła.
    Owszem zaczęłaś się tłumaczyć na pw jaka ty dobra, a yanko niedobry - odpisałam ci, żebyś pocałowała mnie w cztery litery...

    Do telefonu zaufania wystarczy przejść szybkie przeszkolenie, o czym ty świergotasz?
  • Elu, naprawdę chcesz, bym ujawniła naszą prywatną korespondencję?
    Niestety, nie mogę, bo kodeks terapeuty zabrania. Ale Ty możesz.
    Elu, ja naprawdę nie chcę dla Ciebie źle. Ty nie jesteś zła, o czym Ci od początku mówiłam. Także i innym. Twoje rzuty chorobowe nie są mi obce. Mam praktykę przebogatą.
    Dlatego proszę, nie denerwuj się. Ja już Cię nie niańczę. Masz wolną rękę.
  • betti 11.10.2019
    Na opowi jej się udzieliło, a na innych nie... można skonać ze śmiechu. ty naprawdę myślisz, że ludzi z opowi nie ma na innych portalach, gdzie wyczyniałaś to samo co tu? Marzysz Halmar...

    Kodeks terapeuty... hahaha
    Nie można pokazać czegoś, czego się nie ma, ot ból...
  • Elku, Tyś kochana, jak się złościsz, nic nie poradzę, ze kocham dewiantów. Nie byłabym dobra w zawodzie, gdybym takich jak Ty dewiantów nie kochała.
    Ano, krzykaj sobie - to Ci ulgę przynosi, Wiem,
  • betti 11.10.2019
    Ty się zacznij modlić, żebym ja ''rzutem chorobowym'' nie wniosła ci sprawy do sądu, bo ja nie Tjeri... i mnie twoje ''rzuty chorobowe'' nie będą obchodziły...
  • Elu... Jak byś wiedziała, ilu moich podopiecznych straszyło mnie sądem... Kochana Ty. Pisz pozwy już teraz. Jak masz ryzę A4 papieru, leć, drukuj ile wlezie.
    Czyż ja nigdy już spokoju nie zaznam? Ano nie... Moje Kochane ciągle rzuty chorobowe majo :) Cudne to je, z drugiej strony patrząc.
  • Masz, Elu, se posłuchaj tego https://www.youtube.com/watch?v=IArlt0S7Dx4
  • betti 11.10.2019
    No cóż, adwokaci też muszą żyć... a przy nich może i ty się nauczysz.
  • betti 11.10.2019
    Ze znalezieniem świadków też problemu nie będzie, są dowody tutaj i są ludzie, których gnębiłaś... Taka to anonimowość w sieci...
  • Elu, adwokaty na moje nazwisko mrużą tylko oczy i krzywią wargi w uśmiechu.
    Pisz se, Kochana, pisz.
    Słodkie Ty dziecię, chocia się uważasz za młode, jednakże nieco zębem starości naruszone... Ano, nie moja brocha i nie moja argumentacja.
    Dla mnie Ty kochane dziecię. Bym Cię do serducha przytuliła, aż byś się roztopiła jak wosk.
  • betti 11.10.2019
    Tak, na twój widok każdy pada na twarz... ano sprawdzimy.

    Baw się dobrze.
  • Elku, sprawdzaj se :) Gdybyś wiedziała, że w informatyce także niegłupia jestem, nawet byś nie podnosiła argumentu wyszukiwania :) Ano, w tem sektorze jeno z Jankiem możem se pogadać.
    Słońce, nie szalej. Dla własnego zdrowia - zalecam spokój. I życzę Ci słoneczka, moje Ty Kochane.
  • refluks 11.10.2019
    angelika czekała A ja mam do ciebie takie pytanie: czy to ty stworzyłaś fikcyjne konto alchemika na fb?
  • Ano, rozbawiłaś mnie znów i spaćkać mnie się nie chce :))) Niegupia Ty, ale strasznie mało na ludziach się znasz. I na informatyce - to już wcale :) Okej, będę Ci szczerością sypać w oczy, jako i piaskiem jakim... Dziecino, w trakcie naszej rozmowy 9 razy zmieniłam adres IP. Wiesz, co to IP?
    No dobra, bo ze śmiechu padam. Tako i spaćkać se pójdę zaraz.
  • refluks Dobrze kąbinujesz, Dobrosławo. Ale nie, akurat tem się pochwalic nie mogu. Sama myślałam, że to Alchemik dostał szajby jakiekejś.
    Ale twierdzi, że nie un.
  • Siem podublowało, bo pijanam troszku.
  • betti 11.10.2019
    IP możesz sobie zmieniać... znaleźć ciebie można chociażby przez Piotrka... i takie podam namiary. Reszta nie do mnie należy.
  • refluks 11.10.2019
    angelika czekała Jak już tak ślipisz w mój profil na fb z zainteresowania mną, to ci mogę przesłać zdjęcia obsranej przez koty kuwety. Internetowy ścierwojadzie.
  • Elku, Tyś gupia jak wiadro ze sikami, co my se z Jankiem czymamy pode drzwiami.
    Piotrek i namierzanie... Śmiszna Ty.
    Do namierzania potrza pozwu na milicyję, po IP się nie pozna jakis admin portalowy.
    A milicyja takie zgłoszenia spuszcza w kibel.
  • refluks 11.10.2019
    betti Oj, betitina. Jak mówią we lubelskiem, gówno wisz, bo w nogach śpisz. Ona taka dobra we komputerystyce, że się biją o nią wszelkie firmy z branży zabezpieczeń na świecie, a może nawet i w Bangladeszu.
  • refluks ano, podglądam Cię, bo kociara jestem. W tem złego nie ma nic.
    Kupy kociąbrów wrzucaj, popaczam se.
  • refluks Tyś moja idol. Elku, była se taka, zwała sie Miriam. Una miała kutasika między nogamy. Może by Ci przypasowała.
  • refluks 11.10.2019
    angelika czekała Wiesz, Halmar, podziwiałam cię. Bo świetnie piszesz. Rozmieniłaś się na drobne. Już zapomniałam twoje utwory, a pamiętam tylko dym z niedawna i teraz mizianie się z jasiem. Skoro tak chcesz być zapamiętana. Twój wybór.
  • refluks a co Tobie przeszkadza me mizianie się z Jankiem? Un taki sam Słowianin, w Bohu un, jako i ja.
  • betti 11.10.2019
    Zobaczymy, co szkodzi się przekonać...
  • Elku, lataj se sprawdzać. W momęcie naszej rozmowy 15 razy zmieniłam IP :))
    Ni wim po co, ale Janek mówił że trza.
    A ja Janka słucham.
    Chocia ja nic do ukrycia nie mam :)))
    Lataj Elku ku posterunkowi milicyi.
  • Tjeri 11.10.2019
    angelika czekała Dodaj jeszcze włamy na konto fb i portalowe (piszemy.pl) - choć to ostatnie nie mnie.
  • betti 11.10.2019
    Ja? Od czego adwokaci? Bez przesady...
  • betti 11.10.2019
    Nazbiera się niemało, kiedy jeszcze inni pokrzywdzeni się odezwą...
  • Tjeri Głupia dziewucho, To akurat nie ja, Ale żałuję. Se teraz myślę, że jak bym ci pizdko zrobiła śmigło na fb, to byś nawt nie zaskamlała tu.
    Umiem takie rzeczy, ale mam pewne wartości. Gówna nie ruszam, jak spadło z tyłka kogoś, kogo kochałam.
    Więc zawrzyj gębę, pókim dobra - wiesz skund cytat. cipko? Ano i se odleć gdzieś.
  • Tjeri 11.10.2019
    angelika czekała Jasne że nie Ty :)))
  • Tjeri Ty cipko naprawdę myślisz, że ja? Dżizas... Niech mię Boh zmieni w tęczę :) Oj, głupiaś Ty. I po chuj na mnie wysyłasz swoich oszołomów? A ten tam Jakub to nie Ty czasem? Wariatka. Ja się nie bawię w takie coś.
  • refluks 11.10.2019
    Tjeri Uuu, to takie rzeczy robiła pani terapeutka?
  • betti 11.10.2019
    refluks to w ramach terapii...
  • refluks gupia jesteś, jako i but albo skarpeta z dziurką :)))
    Ano i słuchaj se, karma dla gupich leci :)))
  • Tjeri 11.10.2019
    refluks to jest pikuś. A kilka dni temu nękała mnie na fb podszywając pod Marsjasza z tego forum.
  • refluks 11.10.2019
    betti Zjebany dekiel równo
  • betti 11.10.2019
    refluks no... aż zgroza.
  • Tjeri Ty dziewko odleciałaś juz całkiem Jako i Twój Miruś, vel Jakub.
  • Tjeri se gadamy, to mów, o chuj se do mnie Jakuba jakiegośtam wysłałaś i skund chwast miał link do mojego profilu?????
  • Tjeri 11.10.2019
    refluks A przed pojawieniem się jako Angelika zaistniała na parę nocnych godzin jako 77halmar77 tutaj. Ale jak zaczęła znowu kurwami chujami i groźbami jechać,.admin wywalił ją razem z kontem. Co swoją drogą mnie zdziwiło, bo do tej pory ograniczał się do wykasowywania jej bluzgów.
  • refluks 11.10.2019
    Tjeri Skrinować i do psycholika z czubem.
  • Takich rzeczy się nie robi!!! Jakim prawem do ciula żeś wysłała link o mojego profilu?
    Jeździ na mnie teraz pizda jakaś, nie znam gościa!!!!
  • Tjeri refluks srefluks. Święta się znalazła! A na mnie swoich chójuw wysyła.
  • betti 11.10.2019
    Tjeri pewnie mu pisała, że pokrzywdzona i jej współczuł... ale zmienił zdanie, gdy zobaczył, z kim ma do czynienia.
  • Tjeri piczo zabierz se tego swojego Jakuba,
  • refluks 11.10.2019
    angelika czekała Masz na to dowód? Bo jak nie, to pomawiasz.
  • refluks 11.10.2019
    betti Gupiego Jasia teraz do dramy wzięłła, paczcie paczcie jakie mom branie.
  • refluks nie pomawiam. Tjeri-sreri nasłała mi jakiegoś chuja. Jakuba Otoomarza. Kutas jeden.
  • betti 11.10.2019
    refluks myślę, że Yaśko się przestraszy, kiedy poczyta...
  • Zasrał mi całe fb jakimiś gównami.
    Dzięki, Tjeri, cudnaś ty, Pizdo jedna.
  • betti zamknij się idiotko. Mie tu twoja "przyjaciółka" trolla podesłała na konto fb, a teraz musze chuja stąd pousuwać.
  • refluks 11.10.2019
    angelika czekała Acha, acha.
  • betti 11.10.2019
    może cię kocha, przecież wszyscy ciebie kochają...
  • Tjeri 11.10.2019
    refluks Wolę pomijać milczeniem gówno. Nie ruszam, nie kontaktuję się, nie komentuję. Teraz mi się przelało. Jedyne czego drugi raz nie zdzierżę to groźby wobec mnie i bliskich. Na wszystko inne leję.
  • refluks 11.10.2019
    betti Toż on gupi jaś. Dopiero zajarzy, gdy się nagonka na niego halmarowa zacznie.
  • refluks ty tak samo głupia jak twoja przyjaciółka. Spierdalam, bo mam zapierdolone syfem konto i chuja trza ujebać.
    Cudna Tjeri, pierdolona dziwka internetów.
    Ja ci jeszcze kurwo pokażę.
  • refluks 11.10.2019
    Tjeri Od gróźb jest policja i prokurator. Ja bym nie pozwoliła, żeby jakiś zjeb mi życie niszczył.
  • betti 11.10.2019
    To też się przyda...
  • refluks 11.10.2019
    angelika czekała Tjeri, skrinuj. Groźby karalne i obrażanie.
  • Elka, zawrzyj gębę, idiotko.
  • Tjeri 11.10.2019
    Refluks a świr o jakim mówi, to właśnie angelika jako Marsjasz. I nie ja ją prześladowałam. Betti jak się zdecydujesz założyć sprawę, udostępnię grozby sprzed dwóch lat oraz ostatnie trollowanie.
  • betti 11.10.2019
    Pisz dalej ''rzutem chorobowym'' - Yanko zrozumie...
  • betti 11.10.2019
    Tjeri myślałam o tym, może i Mirek się dołączy...
  • refluks w przeciwieństwie do was, umiem zadbać o zabezpieczenie dowodów,
    tak że więc - gadajta se. Adresy IP i wasze gówna z automatu się zapisują. A ja se ide, kurwy,
  • betti 11.10.2019
    Prawdziwa twarz ''dobrej kobiety'' i ''terapeutki'' Koń by się uśmiał...
  • Tjeri tyś pierwsza kurwa internetów, noż, takiego kuresywa nie widziałam jeszcze. Miałam się nie odzywać, ale takie coś, to ja nie zniese. Ty kurwo, wysyłasz mi swojego gacha żeby mi konto rypał, a teraz udajesz niewiniątko?
    Zabieraje se swojego Jakuba. bo naprawde zadzwonie na policje, słyszysz piczo? Zjeżdżaj se z nim!!!!!!!!!!!
  • refluks 11.10.2019
    angelika czekała Myślisz sobie, że admin przyleci z mietłą i wyrzuci gnój po tobie i koniec?
    Grozisz i ubliżasz.
    Tak nie będzie.
  • refluks twoja przyjaciółka rozpierdala mi konto - ciebie to bawi jakoś? głupia pizdo, Zabieraj swoje psy ode mnie.
  • pipa sobie stworzyła jakiegoś jakuba otomarza i leci jak trza, Nie ma mojej zgody na to. Słyszysz? Nie pozwalam kurwo internetów na grzebanie w moim koncie, Tako i robię co trza. Policja będzie miała zabawę,
  • refluks 11.10.2019
    Zeskrinować to i do jej miejsca pracy nadać. Gówno mnie obchodzi czy najebana czy nie, terapeutka.
  • Skończyło się babci sranie, nie pozwolę na ingerowanie w moje osobiste sprawy.
    Tak więc, Tjeri, masz przerąbane.
  • refluks a ty się zamnkij, jak nie chesz ze swoją "przyjaciółką" siedzieć.
  • betti 11.10.2019
    refluks to świetna myśl...
  • refluks gówno wiesz w tej sprawie, a japę drzesz na całe gardło, Cicho siedź.
  • betti Elko, a ty też się zamnkij, jak nie chesz ze swoją "przyjaciółką" siedzieć.
  • betti 11.10.2019
    W dobrym towarzystwie mogę siedzieć...
  • yanko wojownik 11.10.2019
    Beeti, jednak Ty tłuk jesteś. yanek se Ciebie postrzega, jak mu się wykreowałaś w objawieniach, zanim wiedział, że Angelika istnieje. U Ciebie musi być amnezja. Poza opowi, jak pisałem - obrabiane masz cztery litery, tu Cie traktują jednak dobrze, ja nie, ja po prostu nie udaję.
  • betti 11.10.2019
    yanko wojownik ty idź poprawiać błędy w swoich ''książkach''. Jakim trzeba być gupim, żeby bez korekty książki wydawać... Takie coś to tylko ty...
  • yanko wojownik 11.10.2019
    betti, Oryginalność, wiedziałem że to jakieś prekursorstwo... Jakbyś została moja żoną, to takie rzeczy byśmy w rodzinie załatwili i nikt by nie wiedział, że coś w ogóle było do korekty.
  • betti 11.10.2019
    yanko wojownik ty z Mar i Hope chyba poprawiałeś i wyszło ''arcy - działo'' Zero logiki. ja pitolę.
  • yanko wojownik 11.10.2019
    betti "znaleźć ciebie można chociażby przez Piotrka.." e-mail, nicki i awatary - tyndy jej nie ścigniesz, jak nie chce być ścignięta - prawda obiektywna to tylko.
  • Margerita 11.10.2019
    betti ja cię proszę daj mi w końcu spokój i przestań mój nick wymieniać na każdym kroku
  • yanko wojownik 11.10.2019
    refluks , "gówno wisz, bo w nogach śpisz" Tak mówią tyżem słyszoł...
  • betti 11.10.2019
    yanko wojownik nie martw się, poradzę sobie...
  • refluks 11.10.2019
    yanko wojownik Uciekaj chłopie, a chyżo od tej osobniczki. Popatrz, co wyprawiała tu i wyprawia nadal z Mirkiem. Nie żebym się przesadnie o cię troszczyła. Aby sumienie chce mieć czyste, że ostrzegłam.
  • yanko wojownik 11.10.2019
    refluks, Nie wycieraj se lica Jasim, bo łon se Tobą nie wyciera.
  • yanko wojownik 11.10.2019
    refluks "betti Toż on gupi jaś." Już mie ganiali a potem się dziwili Refluksjo Droga, daj się lubi:) , po co chcesz mieć we mnie wroga, ja Cię lubię, ja nawet sowe toleruje, bo to chuligan zwykły, ino nie chcę żeby mi we droge wchodził i nie wchodzi i Peace je, a Ty musisz drunżyć.Betti i Bogumił, to insze kalosze.
  • yanko wojownik 11.10.2019
    refluks, Sumienie Twoje je łza, ale z Betti na przyjaźniniu nie zyskujesz, ale to je Twoja sprawa.
  • yanko wojownik 11.10.2019
    betti, Jak założysz sprawę Betti komukolwiek, to bedziesz konfidenka przodowa, jak tam chcesz, ale tego gatunku nikt nie dzierży. Za wezwanie w mojej skrzynce, to Ci dołożę od siebie dwa cinżkie grosze
    . Od tego na portalu jest administracja i moderacja, żeby żale wylać. Je przyzwolenie, to je jak, je, pisać gdzie pisać.
  • refluks 11.10.2019
    yanko wojownik Bacz na swój wizerunek prowadzając się z wariatką degeneratką.
  • yanko wojownik 11.10.2019
    angelika czekała "Zabieraje se swojego Jakuba. bo naprawde zadzwonie na policje" I Ty tez? Nie przystoi... POlicja nie je dobry to gatunek ludzi:(
  • yanko wojownik wiem, Jasiu. Ale pijana byłam, gdy pisałam to :(
  • yanko wojownik 11.10.2019
    angelika czekała "Tako i robię co trza. Policja będzie miała zabawę,Anuluj" Weź Ty tez panuj.
  • yanko wojownik przepraszam...
  • yanko wojownik niedobra czasem jestem, strasznie zła :(
  • yanko wojownik nie będę więcej. Zapanuje. Obiecuję Ci.
  • yanko wojownik dla Ciebie, Janku.
  • yanko wojownik 11.10.2019
    angelika czekała, Aha, czy Acha? bom zdurniał. Aha top jakiś rów geodezyjny czy coś... - to nie wiem.
  • yanko wojownik przepraszam. Poniosło mnie strasznie.
  • yanko wojownik 11.10.2019
    angelika czekała,Łojoj...
  • yanko wojownik "aha" Jasiu.
  • yanko wojownik 11.10.2019
    angelika czekała, Aha:)
  • yanko wojownik Jasiu nie gniewaj się. Tego nie zaniosę :(
  • Przytul, wybacz.
  • refluks 11.10.2019
    angelika czekała A na VA byście tak nie pomyziali?
  • betti 11.10.2019
    refluks no skąd, tam jest miranda, angelika to zupełnie inna osoba... pewnie ktoś się pod nią poszywa.
  • betti 11.10.2019
    podszywa - kor
  • Jasiu, będę panować nad sobą.
  • yanko wojownik 11.10.2019
    angelika czekała, Ja się nie gniewam ino trza opanowanie wdrożyć na etapach, policje na posterunkach zostawić, w budach:)
  • refluks 11.10.2019
    betti Aaa, ja gupia.
  • refluks 11.10.2019
    yanko wojownik jasiu, jak tam u ciebie? Obiadek zjadłeś?
  • yanko wojownik wiem, Jasiu. Gadałam co mię slinanna język przyniesla..
  • *ślina
  • refluks 11.10.2019
    angelika czekała Się jasiu przekonasz co jej ślina na język przyniesie, gdy kopniesz gupie w dupę.
  • betti 11.10.2019
    Ukryć to raczej się nie da, gdyż jak na dłoni, a raczej na każdym portalu pokazałaś ''klasę''

    Terapeutka... od siedmiu boleści. Żenada!
  • refluks 11.10.2019
    Żenada to mało powiedziane. Trzeba mieć naprawdę dobrze zryty beret, żeby apelować o zostawienie janka, gdy się wcześniej z jankiem nakręciło aferkę pod tytułem "Popodrywajbetti". Swoją drogą niech jasiu se popatrzy co wyprawia jego Andżedzylina i ucieka, gdzie pieprz rośnie, bo spokoju mu nie da. Będziem jeszcze świadkami łażenia za jasiem.
    Terapeutka, zaraz zdechnę ze śmiechu. Co pisze o innych, to projekcja.

    A co do tekstu, to hehehehe, dobre.
  • Sudkie Wy obie dwie. Tylko różnica je - Refluks inteligentna chamka, Ty głupia (nawet nie chamka, bo mię śmieszysz jeno)...
  • refluks a se zdychaj, któś broni?
    Mnie cieszy, kak se człek ze serducha pobrechta :)
    Sama lubie - poczemu innym se odmawiać mam?
  • Każde wasze kolejne gęby sranie jest zapisywane. Lojalnie ostrzegam.
    Byście się potem nie obudziły z ręką w nocniku,
    A pizda Tjeri za hakowanie mojego konta za pomocą Jakuba Otomarza leci se w niebyt.
  • betti 11.10.2019
    angelika czekała dziękujemy, że nas poinformowałaś...
  • betti Ano, to przecież Twa kąpela, co nie? Se idź do niej.
  • Niechaj Cię Tjeri niańczy teraz. Ja wysiadam.
  • Elka, głupoto ty, tyle razy ci pomagałam - nie doceniłaś nic! W dupie cię mam. Ja też mam swoję wytrzymałość. Na Boha - dałabym ci czterdziestą szansę, ale jak na Janka jedziesz - mię się nóż otwiera, zostaw nas w spokoju. Proszę ostatni raz.
  • betti 11.10.2019
    angelika czekała ale w czym mi pomagałaś?
  • yanko wojownik 11.10.2019
    refluks "gdy się wcześniej z jankiem"
    Jasiu taki skłonny do nakręceń, jakby Betti myślała a Tobie się wydawało...
  • yanko wojownik 11.10.2019
    angelika czekała, Janko z Betti ze prywatnie powojuje, Ty w demobil, Ty już nawojowała, już masz kombatanturę:)
  • yanko wojownik Jasiu... Już nie będę nic a nic. Obiecuję.
  • yanko wojownik tylko się nie gniewaj. Proszę.
  • yanko wojownik strasznie mi głupio.
  • yanko wojownik 11.10.2019
    angelika czekała, A ja nie gniewam, ale Elka się cieszy, a to smutno:(
  • yanko wojownik wiem. Ale każdemu radość się czasem należy.
    Najwaznjesze że nie gniewasz się.
  • yanko wojownik Ty najważniejszy dla mnie.
  • yanko wojownik nie było Cię i zglupialam z samotności :(
  • yanko wojownik nie chciałam Cię budzić, bo nie wolno Ci zakłócać senkow...
  • betti 11.10.2019
    yanko wojownik z czego się cieszyć? Z bezczelności, chamstwa? Na to są paragrafy, niech się uczy...
  • yanko wojownik 11.10.2019
    angelika czekała, Łoj dziś to mnie koszmary gryzły, dobrze że komary już zdechły i szparami nie nalazło, bo by jeszcze i one.
  • yanko wojownik niechaj pozdychajo. Nie bedo mi Janka kasac...
  • yanko wojownik a mnie ładne sny się przydarzaly... Piękne.
  • yanko wojownik idź już Kochany do kumpla. Potem do mnie wpadnij.
  • Sie to do bettiny Elku tyczyło :) Ty refluks równa baba- po kiego grzyba ze staro wariatko trzymasz sie? Śluby Ci na łepetyne padły czy kociambrów nadmiar? Ty se słuchaj, ja od Ciebie kociambra przygarne, bo sirściuchy kochamy z Jankiem.
  • Tylko ciii... Janek śpi jeszcze, nie wie nic o projekcie powiększenia rodziny :))))
  • A kocham wariata jak diabli. Nie chcem, by się zdenerwował, jak popacza tu i zobaczy deklaracje o przysposobieniu kociambrów. Ten, tego, tam...
  • Margerita 11.10.2019
    angelika czekała oj oj ale może przeczytać
  • Keraj 11.10.2019
    Z zakochaną kobietą lepiej nie zaczynać. Bardzo podoba mi się twój utwór.
  • betti 11.10.2019
    Masz rację, wścieklizna jest straszna...
    Dzięki, Jarku.
  • Keraj, jak jesteś mądry, to spierdalaj stąd jak najdalej, bo tu syfy się piero.
  • Aisak 11.10.2019
    angelika czekała

    Czy ty jesteś normalna?
    Pytam, albowiem mam wątpliwości...
  • Aisak kocieł garnkowi... Idź se, bo cię lubię, po chuj se masz się gównem utarzać.
  • Aisak 11.10.2019
    Halmar odstaw już te narkotyki i weź się za pisanie, gamoniu :/
  • yanko wojownik 11.10.2019
    Keraj, A Ty wiesz czego utwór tyczy, a nie mogłeś usteczek nie otwierać tutaj, Betti Cie poklepie.
  • Aisak 11.10.2019
    Bżytkim wyrazom mówie, kóva, STOP!!!

    Jak morzna urzywać bżytkich wyrazuw, kóva?

    To sie normalnie w pale nie mieści!
    :/

    Kóva!
  • Spierdalaj, Aisak. Ciebie to nie dotyczy, Jak nie chesz siedzieć se z lesbijami, co ci bedo wkładać szczotke od kibla w dupe, to spadówa. Zrozumiano?
  • Aisak 11.10.2019
    angelika czekała

    Rze co będom mnie robić?
    Ja w pupę nie lubię :(

    Ty lubisz, więc se siedź zaKAŁo czeKAŁo w pupę dawało :(

    Idem, bo tu bżytko bardzo i dziwne ludzie wokuł :/
  • Aisak no to se spierdalaj, Ino szybko, bo tu nie la ciebie są sprawy.
  • Aisak 11.10.2019
    angelika czekała

    Dobże, jusz dobże :/
    Ty narkomanie, ty :/
  • Aisak kurde, Ty nie masz umiaru, co nie? Se idź do Tjeri - stwórczyni Jakóbów Otomarzy.
  • betti 11.10.2019
    A skąd te wątpliwości? Nie widać...
  • Aisak 11.10.2019
    Aaaa, bo to o tobie Hal!!!
    Przeczytałam właśnie.
    Rozumiem spinę o hrabinę..

    Dobra, to walcz.

    Papatki kasztany :]
  • Ty se lepiej stąd ić, bo Cię zgarną przy okazji, niewinnie zupełnie :))
  • yanko wojownik 11.10.2019
    angelika czekała, I na dołek.
  • yanko wojownik 11.10.2019
    :)
  • yanko wojownik Jasiu, Ty moje słońce. Napisałam coś Tobie, pacz na protona :)
  • refluks 11.10.2019
    Aisak Spękała pierwsza sprawiedliwa na tem forum. I przed kim? Przed gupielcem.
  • yanko wojownik 11.10.2019
    angelika czekała, Na protona później, bo coś mam do zajęcia, kumpel u mnie jest. ma sprawę, to rozdwojony jestem.
  • yanko wojownik Jasiu, wiem, że jak nie możesz, to nie. Kochany jesteś. Strasznie mi, że widziałeś mnie taką...
  • refluks 11.10.2019
    angelika czekała Jasiu gupi, to dopiero zaczyn. Poczekaj jak rozkiśnie..
  • betti 11.10.2019
    refluks to jest pic na wodę, fotomontaż. Ona myśli, że Mirka tym przyciągnie, jako że takie branie ma...
  • refluks bo Aisak je mądra. Nie to co wy.
  • Aisak 12.10.2019
    refluks

    Spękała, bo została zastraszona szczotką do klopa!
    &
    Przestraszyłam się niemożebnie i uciekłam za granice wszechświata...

    Chlip Chlip Chlip
    :(
  • yanko wojownik 11.10.2019
    Piszeta se.

    Betti, Widze że ni może o mnie nie wspominać... - toje miłość.
  • Margerita 11.10.2019
    oczywiście przecież ona cię kocha nad życie
  • yanko wojownik 11.10.2019
    Margerita :) Nadrabiam czytanie, ale muszę coś tam zrobić, boje się że mi zniknie potem jednak.:)
  • Margerita 11.10.2019
    yanko wojownik spokojnie rób co musisz jak zniknie to się znajdzie
  • yanko wojownik 11.10.2019
    Margerita, A dzięki, to bede wiedział gdzie jest:)
  • betti 11.10.2019
    jak zniknie, to na pewno się znajdzie... można skonać.
  • Nuncjusz 11.10.2019
    Tu jest nowe Pitolenie?
    W sumie, czemu nie
  • Nuncjusz 11.10.2019
    Podobo Yachty podrożały
  • Nuncjusz 11.10.2019
    *podobno
  • Nuncjusz 11.10.2019
    Jutro mam fuche. Gościu płaci stówę za w sumie godzine roboty. A nie chce mi się wchuj
  • Nuncjusz 11.10.2019
    Chyba już za stary na to jestem
  • refluks 11.10.2019
    Nuncjusz A nie pobrandzlowalbyś się na swoim forum? I zabierz tę parę ze sobą.
  • Tom Bordo 11.10.2019
    Nun to jak z tym czytaniem?
  • Nuncjusz 11.10.2019
    refluks przecież tam ale pierdolić głupoty lepuej tu
  • Nuncjusz 11.10.2019
    Kurwa spadaj bordo. Przez ciebie byków narobiłem
    Chujowe to pitolenie
  • refluks 11.10.2019
    Nuncjusz betti sadziła kupy od jakimś twym utworem? Jeśli nie, to zachowaj się jak gentelman i oddal się.
  • yanko wojownik 11.10.2019
    Tom Bordo, Ni ma jak wyczucie chwili:)
  • Nuncjusz 11.10.2019
    refluks a ty pusałas tylko merytoryczne komentsrze na temat utworu? Sama wypierdalah. Zrobiliście tu se pitolenie więc korzystam
  • Nuncjusz 11.10.2019
    Poza tym, niech se sra gdzie chce
  • refluks 11.10.2019
    Nuncjusz A masz rację, Nuncjuszu. Po kiego wafla mi to. Że ktoś ma zryty beret - niech ma. Trza się brać za certyfikat z niemieckiego. Idę w piździec.
  • Nuncjusz 11.10.2019
    Baj
  • Tom Bordo 11.10.2019
    Nuncjusz ponawiam pytanie
  • Tom Bordo 11.10.2019
    yanko wojownik a ty czytałeś Szkołę?
  • Margerita 11.10.2019
    Tom Bordo skoczysz wreszcie wszystkich pytać czy czytali jak będą chcieli to przeczytają
  • Tom Bordo mam ostrzeżenie, to nie bardzo mogę coś... To grzecznie sproboje zas: ić sobie.
  • Nuncjusz 11.10.2019
    Tom Bordo NIE! DOTARŁO?
  • Tom Bordo daj se sianka,bo nie zdzierze.
  • yanko wojownik 11.10.2019
    Tom Bordo, Z zaciekawieniem zrobię to później, nara z kimś rozmawiam i nie mógłbym uczynić tego w odpowiednim skupieniu.
  • yanko wojownik U.M.A.R.Ł.A.M. :)))
  • Tom Bordo 11.10.2019
    Nuncjusz pewnie byłeś jednym z tych kilku co dali jeden bez czytania
  • Nuncjusz 11.10.2019
    Tom Bordo tak. Za namolną reklamę ba forum
  • Nuncjusz 11.10.2019
    Dałem ci jedynke jak miałeś ich już kilkanaście
  • akwamen 11.10.2019
    Nuncjusz ile te jachty zdrożały? sprzedawać czy kupować?
  • yanko wojownik 11.10.2019
    akwamen, Pilnować rowerów, bo zawsze w takij sytuacji kradną, ja już ni mam.
  • Nuncjusz 11.10.2019
    akwamen spytaj sensola. On jest najlepiej zorientowany
  • Tom Bordo 11.10.2019
    Nuncjusz no widzisz a z 5 czy 6 osób dało bez czytania, pewnie nawet więcej. Przeszkadza im samo to, że mam prawicowe poglądy.
  • Tom Bordo 11.10.2019
    Nuncjusz i to nie była żadna namolna reklama
  • akwamen 11.10.2019
    Tom Bordo też daję jedynkę.
  • akwamen 11.10.2019
    yanko wojownik kufa, a ja jeszcze nie mam.
  • yanko wojownik 11.10.2019
    akwamen, i tak Ci ukradną, potem nawet nie kupisz, bo wszędzie kradną.
  • Tom Bordo 11.10.2019
    yanko wojownik przeczytałeś już Szkołę?
  • Nuncjusz 11.10.2019
    Czyli trzeba ukraść
  • Zaciekawiony 11.10.2019
    Betti
    Yanko
    angelika

    Wszystkim wam się przyda jakiś terapeuta. Albo odwyk od internetu.
  • betti 11.10.2019
    Czy ja kogoś obraziłam albo wyzywałam?
  • Canulas 12.10.2019
    Se przeczytałem. Nooo, tekst, no...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania