***

***

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • wicus 04.07.2020
    Sama historia zaczyna mnie intrygować, bo początek wygląda ciekawie. Natomiast widać wiele kosztownych błędów - to szczęście w nieszczęściu, bo dzięki temu możesz je wyeliminować już teraz, by nie zadusiły tej nieźle zapowiadającej się historii w następnych rozdziałach. Pierwszym poważniejszym potknięciem jest zaczynanie zdania od "bo". Miałbym też wątpliwości do sposobu budowania zdań prezentewonego w niektórych fragmentach tej opowieści: "głównie utrzymywali się z handlu brzmiałoby znacznie lepiej jako: "Utrzymywali się głównie z handlu", a "Powoli zaczynali mieć serdecznie dość" na: "Mieli serdecznie dość". Radziłbym głośne, wolne czytanie swoich opowiadań i przysłuchiwanie się im - może się to wydawać nieco próżne, ale jest też świetnym sposobem, by wyłapać błędy, uniknąć braku naturalności itd. Ważne też, by komentować wypowiedzi bohaterów bez zaczynania nowego zdania"... o wszystkim się dowie. - Pomyślał prezentowałoby się znacznie lepiej jako: "... dowie się o wszystkim - pomyślał". Wątpliwość budzi jeszcze fakt, że poddani którzy są tak zachwyceni Johnnym, nagle mówią, że chcą go: "posadzić", a zapewne nie chodzi im o to, by go "posadzić" w więzieniu - na co wskazuje ich wypowiedź, ale by go "osadzić" na tronie, czyli intronizować. Niepokojące jest też zdanie: "Marta zamknęła gospodę w kuchni" - "gospoda" to cały budynek i nie da się go zamknąć w jednym pomieszczeniu, chodziło więc pewnie o zamknięcie "gosposi". Powtarzam: sam pomysł tej opowieść jest bardzo ciekawy, więc tymbardziej warto czynić je coraz lepszym, czego mu życzę.
  • Magda1906 05.07.2020
    nie wiem o jakich błędach mówisz gdyż ten tekst przeszedł korektę
  • wicus 06.07.2020
    Magda1906 Jeśli po przeczytaniu mojego komentarza nie wiesz, o jakich błędach w nim mówię, to ja naprawdę nie wiem, co mogę tu poradzić. Korekta była bardzo łaskawa dla błędów, ja nie potrafię. Ale najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona.
  • jakubvzc 04.07.2020
    Pomysł na historię ma potencjał, ale warto popracować nad stylem pisania tekstu. Czytaj sobie to, co napiszesz, a będzie lepiej. Pozdrawiam i daję 4 na zachętę ;) Pozdrawiam
  • Magda1906 05.07.2020
    dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania