Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

#ŁonSzatCzalendż - z ptakami nie ma żartów (Ritha, O-Ren Ishii, tribia)

Ptaki to niezłe skurwiele. Niby taki skacze, hop, hop, po ziemi, wpierdala robaczki i okruszki, ohoho, jaki ładny ptaszek.

Ale ty idziesz, a on za tobą. Ty do sklepu, on czeka przed. Ty do auta, on za tobą. Wysiadasz, on już tam jest i czeka.

Możecie się śmiać, ale ja wiem, że to wredne i pamiętliwe skurczysyny... Jak podpadniesz, to po tobie. Z ptakami nie ma żartów.

 

Wczoraj na przykład jeden wcinał robaki na trawniku u mnie przed biurem, i ja wiedziałem, że on wie, że ja patrzę. Ale nic nie powiedział. Ale dozorca je przegania, rzuca kamieniami, bo prezes lubi czyste, zielone trawniki bez czarnych plam wron i gawronów. Biedaczysko, nie wiedział.

Ktoś szefowi o piętnastej rzucił kamyk na głowę z wysokości. Świadków nie znaleziono. Poza nim, nie było nikogo w okolicy. Okna zamknięte, nawet na kamerach widać.

Wtedy szef kupił dozorcy wiatrówkę, żeby ten walił do ptaków. W jeden dzień dozorca zastrzelił i zakopał cztery gawrony.

A szefowi ktoś podłożył bombę pod furę i w wyniku wybuchu zginął on i cała jego rodzina, z babcią włącznie.

Na miejscu gliny znalazły piórko i zakrwawiony kawałek śrutu.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Karo 29.08.2016
    hehhe... dobre
  • Szalokapel 29.08.2016
    Bardzo podobał mi się ten tekst. Niby taki śmieszny, a jednak i tajemniczy. Nieźle. 5
  • Tina12 29.08.2016
    Tekst jest cudowny.
    5
  • Ritha 29.08.2016
    Buuum! Pięć!
  • Okropny 29.08.2016
    Booya!
  • Elizabeth Lies 29.08.2016
    Ptaki to skurwiele. Zawsze obsrają te okno, które dopiero co umyłam. 5
  • Okropny 29.08.2016
    Wniosek: Nie myj.
  • Elizabeth Lies 29.08.2016
    Okropny w sumie racja. Od dzisiaj niech od świata dzieli mnie brudna, mglista i obsrana szyba. Czemu nie?
  • Okropny 29.08.2016
    Elizabeth Lies problem się sam rozwiązuje
  • Larwa 29.08.2016
    Zabawne... :)
    5
  • Pan Buczybór 29.08.2016
    W twoim stylu czyli śmiesznie i świetnie. 5
  • Mrocznyumysł 17.09.2016
    Dobrze napisany, śmieszny tekst. Ptaki faktycznie bywają wkurzające, szczególnie jak się ma wiśnie albo czereśnie. 5
  • Okropny 17.09.2016
    Dzięki za wizytę :]

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania