...

...

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (60)

  • Adam T 01.06.2018
    Nic nie zrozumiałem. Trudno ;)
    Jeden.
  • Adam T 01.06.2018
    Wierszowane home invasion. Wiersz Cana pamiętam, chociaż czytałem go zza "żelaznej kurtyny". Momentami ucieka rytm.
    "Ch - jak Chciała uciec, N - Nie miała gdzie" - powinno być "dokąd" (chciała uciec), ale to by Ci rozwaliło rym w następnym wersie.
    Pierwszy kom to naturalnie żart. Stawiam wyłąznie piątki, jeśli wypada niżej - nic nie stawiam.
    Nawet fajne.
    Pozdrawiaki ;)
  • Ritha 01.06.2018
    Wiem, wiem, Adamie, w pierwotnej wersji było dokąd, ale kolejny wers ze "skąd" wychodzil pokracznie ;)
    Możliwe, że ucieka, trochę nie moja baja wiersze, ale jakoś upociłam ;)
    Pozdrawiam :)
  • Karawan 01.06.2018
    Od mnie tyżpieńć. :) Bardzocałkiem zgrabnie wyszło, a Perfekcjonista to chciałby, żeby każden jeden był Adam Slowacki albo inny Juliusz Mockiewicz ;p Sie nie martw jest git jak mawia Wodzu. ;)
  • Adam T 01.06.2018
    Kiedyś jeden patrzył na kupę w sedesie i stwierdził: "Bardzo fajnie wyszło".
  • Karawan 01.06.2018
    Adam T Krótko ( jak to w piaskownicy) ;P
  • Adam T 01.06.2018
    E, tam. Stare.
  • Karawan 01.06.2018
    Adam T Ale w ślad za tym jakie podniebienie! ;)
  • Ritha 01.06.2018
    Karawanie dzięki. Troche się obawiam, ze Wódz mię opierdoli za plagiat :D No ale moze bydzie, jak to mawia, git.
    (ładnie se gaworzycie tutej ;))
    Pozdrówka :)
  • Adam T 01.06.2018
    Karawan, w oczy nie paczać, hycla zawołać ;)
  • Aisak 01.06.2018
    Bardzo fajne.
  • Ritha 01.06.2018
    O, Aisak, Tyś poetka, no to miło mi ;)
  • Justyska 01.06.2018
    Całkiem ciekawe, przeczytałam na daw sposoby, z akcentowaniem tych dużych liter i bez nich. Fajne efekt. Przekaz zrozumiały.
    pozdrawiam i zostawiam 5 i powodzenia w wojnie:)
  • Ritha 01.06.2018
    Chyba z akcentowaniem lepiej.
    Dzięki za wizytę, buziole ślę :*
  • Nonsferatu 01.06.2018
    F- fajnie nie jest, R- bo Ritha
    D- do dupy, K - i kwota

    Bełkot i jeszcze obraża czytelnika, że nie zrozumie.
  • Nonsferatu 01.06.2018
    kwita!
  • Ritha 01.06.2018
    Rozejrzyj się, znajdz drzwi, wyceluj, biegnij. A! Nie musisz ich uprzednio otwierać.
    Mam w glebokim "powazaniu" Twoje zdanie juzerze N jak Nikt.
    Wiec badz tak łaskaw i...
    W jak Wypierdalaj :>
  • Ritha 01.06.2018
    Teraz sluchaj panie juzerze bez ani jednej publikacji. Widze Twoje komentarze pod innymi tekstami (taa, widze, widze) i widze tym samym, ze masz straszny ból dupy o portalowe zabawy. Niestety jednak nie bardzo mnie interesuje Twoje zdanie, bo osobniki, ktore loguja sie tu tylko po to, zeby robic szum i ostantacyjnie wyrazac swoje "jedyne sluszne" poglady to taka troche okladka bez tresci.
    Mam ponad 230 tekstow z tego okolo 200 nie dotyczacych zabaw, mozna smialo ocenic "nie belkot". Komentuje (taa, widze o co masz bol dupy u Mauryca) teksty jakie mam, kurwa, ochote i nie sa to tylko zabawowe teksty (w zasadzie nie komentowalam jeszcze lrp, ale niebawem to zmienie)
    Wiec bardzo grzecznie prosze, abys sie o nie-płodny juzerze, odtentegował od mojej skromnej osoby.
  • Nonsferatu 01.06.2018
    Ritha nie lubisz krytyki? Dlaczego tak ostro reagujesz, wyluzuj. Każdy może wejść i wyrazić swoje zdanie. Szukam tych drzwi, ale w oborze ich nie znajduję. Wyjdę wrotami. I nie mów mi, że mam być grzeczny, bo tutaj to ty dajesz upust swojej grzeczności. A u Maurycego gdzie widziałaś, że się śmiałem z zabawy. Jeszcze raz powtarzam, że to wyżej jest bełkot i zdania nie zmienię.
    Jak to źle być obiektywnym i szczerym, bo zaraz cię obrzucą mięsem.
    Przyjmij krytykę i nie uchwał się. I nie klnij!
    Baj
  • Ritha 01.06.2018
    Drogi Nonsensie, otóż jestem skrajnie wyluzowana, mam weekemd i świetny humor, wyrażam opinie ma temat Twojej dzialaności tutaj, moge, tak samo jak moge przeklinać póki Pierre to akceptuje. Ups, nie wiesz kto to Pierre, no ale tak, wpadasz z ulicy. Chyba że nie... ;)
    Konstruktywna krytyka polega na umotywowaniu dlaczego tekst jest belkotem (jak wedlug Ciebie ten), tudziez gniotem (jak poprzedni). Ludzie gadajo, ze robie nie najgorsza robote prozą, przyzwyczailam sie do pochwal, owszem, ale dupke mam na tyle utwardzoną, zeby kazda krytyke przyjac, byle zasadną. Zreszta nie chodzi o to czy Tobie sie moj tekst podoba czy nie (byla tu taka WW, wychwalala mnie pod niebiosy, ale swoja osoba prowokowala do takiego samego odzewu jaki rano wobec Ciebie uskutecznilam). Nie lubie pustego (nie popartego tworczoscia) gdakania i wywolywanie gównoburz, nie wiem - z nudów? Siadz, napisz cos, zajmij sie czyms.
    Stwierdzenia: bełkot + nie klnij + baj, cos mi przypomina... a raczej kogos, ale byc moze mylnie ;)
    Pozdro
  • Nonsferatu 01.06.2018
    Ritatita z tej pychy pękniesz. Ludzie mają rację, że tutaj jest TWA. Chwalą nas i was.
    I nie mów mi co mam robić. Pisz te swoje opowieści i chwal się jaka to ty jesteś pisarka. Może i dobrze piszesz, ale są lepsi. Trochę na tym portalu jest chwalidupków. TWA i Rita przewodnicząca.
    A tekst wyżej świadczy o twoim przerośniętym ego. Jest fajnie, bawimy się i chwalimy się.
    Baju, baju będziesz w raju.
  • Ritha 01.06.2018
    Odpowiadam jedynie na zarzut braku umiejetnosci przyjmowania krytyki, w czy problem Wać Panie? Tekst jest zabawą, zaznaczyłam na górze, wyjsciem poza target, bo wierszy nie pisze, tyle. Komentarzowe podsumowania typu "bełkot" draznia mnie tak sano jak "fajne 5", czy to u mnie czy gdziekolwiek.
    Czy pycha? - jestem soba, nie udaje, mowie co mysle, staram sie piszac, zawsze i zawsze daje z siebie max, wiec Ty drogi czytelniku daj z siebie wiecej niz zdanie frustracji. TWA? Siedzimy tu miesiace, baa, lata, czytamy sie nazwajem i innych tez, ale jak mam pol h czasu w biegu i widze ze dodal cos np. Adam czy np. Canulas, to wiadomo ze lece ich czytac a nie randomowa postac, gdyz:
    a) wiem, ze nie zmarnuje czasu
    b) wiem, ze przeczytam cos, co wbija sie w moj gust
    Jak mam wiecej czasu to czytam innych, gustuje glownie w seriach (czyli chcac nie chcac osobach, ktore sa tu dluzej i serie utkaly (Fel, Mauryc, Okropny itp.), bo lubie sledzic jak ludzie prowadza fabule, wierszy nie czytam prawie wcale. I skoro ja czytam kogos od miesiecy, bo lubie dane "pioro", a ktos mnie plus czasem skrobne belkot (w ktorym tak czy siak sie mega staram) stricte pod zabawe to oznacza, wedlug Ciebie, ze starannie uprawiam TWA? Jestes przelogowany z innego portalu tudziez innego konta tylko po to, by wyrzucic frustracje (jesli z innego konta to gratuluje tchorzostwa).
    A co do pochwal - potwierdzilam, ze mam ich sporo, zaznaczajac, ze pomimpo to nie boje sie krytyki (wole wytlumaczyc jak chlop krowie w rowie bo nie wiem kto siedzi naprzeciwko) i tamto stwierdzenie mialo potwierdzic, durniu, ze owszem rzadko jestem krytykowana, ale nie obawiaj sie jesli masz ochote konstruktywnie (!) po mnie pojechac, dlatego napisalam tak, a nie by zaanonsowac, ze jestem taka, kurwa, swietna. Oczywiscie, ze sa lepsi. Sa tez i gorsi, np. randomowy frustrat z bolem dupy i zerową liczba publikacji.
    Miej wspanialy dzien!
  • Nonsferatu 01.06.2018
    Ritha a durniu powiedz komuś bliskiemu: chłopakowi, mężowi, mamie, ojcu, koledze lub innym. Ja cię
    nie wyzywam, więc kultury trochę naucz się. Ból dupy pewnie ciebie ściska z tej radości jaka to jesteś kul, bo przeklniesz i wyrzucisz z siebie frustrację. Ludzie inaczej dyskutują. Jeszcze jedno nikogo nie możesz stąd wypierdolić, bo jesteś na takich samych prawach jak ja i inni.
    Żegnam już. Pisz, może się wydaj albo idź na piwo.
  • Nuncjusz 01.06.2018
    Nonsferatu frustrację to ja u ciebie widzę. Nie wiem czemu akurat dowaliłeś się do najfajniejszej posatci na Opowi jaką jest Ryta. Tak, kurwa, jestem w jej TWA i odpierdol się łaskawie
  • Ritha 01.06.2018
    Nonsferatu no wybacz, jezyk i poziom dyskusji dostasowuje do rodzaju rozmówcy, Ty wlazles do mnie, nie ja do Ciebie. A jezeli widzisz pyche to przyjmij do wiafomosci jedno - cholernie ciężko pracuje nad tym, zeby to co pisze sie ludziom podobalo, nie ma w zycie nic za darmo, nic nie spada z nieba moj drogi.
  • Ritha 01.06.2018
    Nun <3
  • Nonsferatu 01.06.2018
    Ritha i jeszcze jedno! Ogarnąłem twój profil i widzę, że zawsze tak reagujesz na krytykę np. Skoiastel
  • Nonsferatu 01.06.2018
    Nuncjusz czy ja powiedziałem, że jest nie fajna? I ty też nie możesz mnie stąd wyrzucić.
    Baj kwiatuszku
  • Ritha 01.06.2018
    Nonsferatu hahaha, bardzo bys sie musial napocic, zeby to znalezc, no chyba ze... pamietasz ;) Czyli potwierdziles, zes stad... tchorzu :)
  • Ritha 01.06.2018
    Skoi przyszla skrytykowac mnie w odwecie za moja krytyke u niej i zarzuty oparla na niecheci do mojej osoby, co zreszta nie dziwne, gdyz źle trafilysmy na siebie charakterologicznie.
    Neuro podjudzil cala sytuacje wowczas.
    Baj ;)
  • Ritha 01.06.2018
    (a Skoi miala kij w dupie i nie ogarniala co to dystans, tekst napisany z przymruzeniem oka, pol zartem, pol serio, coz... życie)
  • Nuncjusz 01.06.2018
    Nonsferatu kwaituszku, nie napisałem wypierdalaj (a powinienem w sumie) tylko odpierdol się łaskawie. To jest nie wyganianie, a sugestia wzięzia zimnego prysznica w ten jakże upalny dzionek
  • Elorence 01.06.2018
    Nosferatu, młotek Ci na głowę upadł czy co?
    Bo jeśli tak to uważaj jak chodzisz.

    Przypieprzyłeś się do Rithy bez jakiegokolwiek powodu. Idź siej zamęt gdzie indziej.
    Aha, zanim to zrobić, NAUCZ SIĘ CZYTAĆ ZE ZROZUMIENIEM.
  • Elorence 01.06.2018
    *zrobisz
  • Ritha 01.06.2018
    Spokojnie ludki, dam sobie rade, jeszczem sie nawet nie rozgrzala.
    Elo przeczytaj moj list do Terribla ;)))
  • Elorence 01.06.2018
    Dobra, idę zerknąć jednym okiem :)
  • Nonsferatu 01.06.2018
    Elorence zlatują się muchy gówniane.
    Żegnam panią i uciekam, bo zapraszam niemiły.
    Baj
  • Nonsferatu 01.06.2018
    zapaszek!
  • Ritha 01.06.2018
    Pozdrawiam seeeerdecznie.
    (Umyj pachy, masz rację ;))
  • Elorence 01.06.2018
    Trzeba pogadać jeszcze raz z Panem Piotrem odnośnie blokowania niewychowanych i chamskich typów. Nie zamierzam przeklinać, bo szkoda mi języka na takie wybryki natury.

    Ritha, mogłabyś wykorzystać ten stan wkurzenia i zabić Karla (przy pomocy Maxa - oczywiście) :D Za Cassie!
  • Ritha 01.06.2018
    Elorence hahaha, nie.
    xD
    Ale Pan wyzej mi pobudzil umysl i na Cmyka faktycznie mam chec, niebawet rusze cosik w temacie.
  • Ritha 01.06.2018
    Reszcie odpiszę po kawci, drodzy Panstwo.
    Grupowo dziekuje poki co ;)
  • Canulas 01.06.2018
    Nawet w pierwszej połowie ten sam akcent wyskoczył. W drugiej części delikatnie skrzyp, no ale... ;)

    To o ten chodziło, by zapierdzielić :)
    Pięknie.
  • Ritha 01.06.2018
    Si, o ten, pseplasam, wiecej kradziezy nie przewiduje... Skrzyp, owszem, sytua ja wyglada tak, ze pierwszy list pisakam kwadrans, drugi pol h, a te kilka wersów tu klepałam godzine ;)
    Dzieki za wizytex :)
  • KarolaKorman 01.06.2018
    Przekaz zrozumiały, czego tu nie rozumieć, jak czytając, wyobraźnia sama namalowała okrutny obrazek :(
    Te wielkie litery tylko pogłębiły moc zdarzeń i podkreśliły ich wartość.
    Westchnęłam ze współczucia na koniec
    Dobra robota, mnie ruszyło
    5 wstawione :)
    Pozdrawiam :)
  • Ritha 01.06.2018
    Noo, to spoczi Karola jak zrozumialy, chodzilo vlby pocueszyc starowinke i w sumie nie wiem czy to jest takie strasznie pocieszajace... :D
    Jak ruszylo to git, grazie :)
  • Elorence 01.06.2018
    Mi też się Starowinka trafiła. Boże, jaka ona sławna :D

    Pamiętam dzieło Cana. Nie dostrzegam plagiatu xD
    Widzę, że masz całkiem dobry humor - ten tekst i poprzedni. Super :D Upały Ci służą!

    Pozdro! :*
  • Ritha 01.06.2018
    Oj sluza mi cholernie, energia mnie rozpiera.
    No troszu zerznelam, moze sie nie obrazil, zwlaszcza, ze tekst akurat troszku dzis po glownej w komentarzach polatal :D

    Pozdrawiam i tu ;)
  • Canulas 01.06.2018
    Nie obraził
  • Ritha 01.06.2018
    Canulas albo to kryje! :P
  • Canulas 01.06.2018
    Ritha, niee. Pedziołby
  • Ritha 01.06.2018
    Canulas uff, to git.
  • Margerita 01.06.2018
    pięć a mnie się podoba i mam nadzieję że staruszce przyniósł on ukojenie i nie przyjmuj się tym Nonsferatu
    od mojego pupilka Karlusia bardzo proszę się trzymać z daleka dziękuję
  • Ritha 01.06.2018
    Dzieki Mar :)
  • rubio 01.06.2018
    Przecież to świetne jest. A tu jakoś niepeanowato; bym pierdolnął peanami, gdybym umiał.
    Acz jeśli chodzi o zabawy, ą ę mówiąc, literackie, to 'zegar' świetniejszy. Tak mi się przypomniało, to przywołam ten tekst, bo, no, to był tekst...
    ps. Pustostan jakiś napisz, prośba taka. Jeśli się nie da, bo zbyt szczęśliwie w życiu, to nie wiem; wyobraź sobie, że jesteś trawą, którą wycinają pod autostradę, czy coś...
    no; 5, pzdr
  • Ritha 02.06.2018
    Rubio, ofkors, że zegar, wiersz jest upocony, ale jest! Miałam pocieszyć nim staruszkę wyimaginowaną, długa historia.
    Pustostanów nie będzie jak upal jest, bo mi się za bardzo egzystować chce, Segregator jest pustostanowaty jeśli potrzebujesz (ale i tak gorszy niż zegar) ;)
    Pozdro Rubio ;)
  • Pan Buczybór 01.06.2018
    Kurczę, taka forma jest bardzo spoko i propsy za używanie i propagowanie. Niby proste, ale mrok jest. Bardzo spoko. Pozdro
  • Ritha 02.06.2018
    Forma nie moja, elegancko oznaczyłam :) Dzieki Bucz, pozdro :)
  • Pasja 01.06.2018
    Witam
    Ciekawy układ i duże litery. Choć tekst sam jest w sobie smutny, ale takie rzeczy też się zdarzają. Koniec jest mocnym końcem.
    Bardzo dawno temu nie pamiętam już, śpiewałam na obozach wędrownych taki alfabet w rytmie bluesa. Przypomniałaś mi... dziękuję.
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego
  • Ritha 02.06.2018
    Heh, w rytmie bluesa... nieźle. Dziękuję Pasjo, pozdrawiam rownież :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania