-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Canulas 24.09.2018
    "— Julisz Cezar zwykł mawiać, że powszechna wada natury powoduje, że to, co niewidziane i nieznane, bierzemy za szczególnie przerażające – rzekł Mirandella." - Juliusz. No chyba, ze gra słów taka.

    Nie będę kopiował, ale każdą kreseczkę podialogową masz za krótką.

    "— Widzę, że zwykła stal nie wystarczy. Ludzie z Grecji zawsze byli twardzi. – mówiąc to, wampirzy lord podniósł espadę jak szermierz i rzekł:" - albo bezs kropki, albo z wielkiej.

    A tak to, kurde. Nie no. Jakość sama w sobie. To już taki level, jaki się wbija przed samym końcem gry.
    Zazdraszczam.
  • Jared 24.09.2018
    Canulas: A tak to, kurde. Nie no. Jakość sama w sobie. To już taki level, jaki się wbija przed samym końcem gry.
    Jared: O, to zaraz skończę grę :D
    Nameless King: Ho, ho. I dont think so :)
    Jared: :((

    Zatrzymajmy jednak tę karuzelę śmiechu i podziękujmy za komentarz :3 Dziękuję! XD Przyjrzę się jutro Twym noir - zachwalanym przez Oszonte, dzisiaj na szybko jeszcze Cmyk Rithy i przydałoby się do "Karczmy pod wozem" (Karawana) zajrzeć :P
  • Canulas 24.09.2018
    Jared, widzę rękawy ostro zakasane. Dopszzzz. Znaczy, nie przejazdem.
  • Karawan 24.09.2018
    Witaj znowu! Czyżbyście stadami razem z Arysto latali? Jakże fajnie poczytać wreszcie jakieś nowe spojrzenia ;)
    Poniżej Czepialski z nadzieją na srogi rewanż.;) Pozdrawiam serdecznie i oczywiście 55 ;)
    — Vini, vidi, vici. - literówka; veni (venio, veni, ventum - przybyć)
    jak przygasła, acz pamiętna dawnej świetności, gwiazda - pamiętna rocznica, czy nie lepiej; pamiętająca o dawnej...?
    i zakręcić kilkukrotnie we wnętrznościach. Pałasz wyjął cały - błąd logiczny; szpada broń o cienkiej długiej, prostej klindze, potomek miecza. Pałasz broń krótka stosowana głównie na okrętach o ostrzu szerokim czasem lekko wygiętym.
  • Jared 24.09.2018
    Napiszę krótkie: dziękuję, bo jeszcze mały rajd przez Opowi a 21:04 już, odezwę się pod Karczmą jutro :D
  • Kapelusznik 24.09.2018
    Inni już zwrócili uwagę na błędy techniczne
    Więc przejdę do nawiązań

    W piekle spodziewałem się innych słów Cezara, mianowicie: Alea iacta est - kości zostały rzucone
    Ciekawy pomysł z Heraklesem, choć dziwię się jak tam się pojawił? Czy jest szansa że spotkamy też "Duch Sparty"?
    Aspekt Labiryntu i nagłego pokazania się Heraklesa, chyba nieświadome nawiązanie do Tartaru i labiryntu Minotaura, ale daj znać czy miałeś to w planach.
    Most i ktoś kto nie chce by podróżni go przeszli - typowa scena z wielu legend - choćby o królu Arturze
    No i Voodo - wraz z bestią o serkach oczu - chyba nawiązanie do loży masońskich i towarzyszącemu im symbolowi oka, zarówno Boskiej jak i Demonicznej wiedzy.
    Ciekawe nawiązania do kultury Japońskiej.
    5 i czekam na kontynuację
    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Jared 24.09.2018
    Jeszcze mam w pakiecie dies illa, dies irae, ale to na finał ;) Nie wiem, kto się pojawi, ale ktoś bardziej egzotyczny raczej :P Wpadnę rano pod Demona, już wiem że Numer 001 jest pierwszy i od niego zacznę, tymczasem brzydko się ulotnię (sorki), bo kończę komentarz jeden i robię fajrant na dziś ;)
  • Freya 24.09.2018
    "by przypadkiem nie zaliczyć kąpieli w infintalnych ciemnościach" - infinitalnych - spolszczenie pojęcia obcojęzycznego
    "Czyściec ponowie zamarł" - ponownie

    Nie wiem co było w prologu, więc tylko tak z marszu.
    Pomieszałeś trochę w tych w obrazach i pojęciach - lecz broni się to jako fantazy. Jak zawsze sporo śmiałych innowacji - zastosowanych wybiórczo. Może być wporzo... dla koneserów. Ok, wszelkie próby dozwolone w tym poległym świecie :) Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania