Ludobójstwo.

Jechaliśmy autem przez Puszczę Kampinowską, w radiu podgrywała nam muzyka, kiedy pewien obiekt przykuł, naszą uwagę więc zwolniliśmy... był to grudzień rok 1998, ciemność i pustka otaczała nas wokół. Wyglądało to na zrujnowany barak, który przypominał pobojowisko. Wysiedliśmy z samochodu i podeszliśmy bliżej, widok był nie za ciekawy. Wybite okna i zardzewiałe drzwi, śmierdziało niesamowicie jakimiś martwym rozkładającym się ciałem, którego nigdzie nie było widać. Jak się okazało to było więzienie dla ludobójców. Ogarnął nas paniczny cykor, ale chcieliśmy jeszcze coś zbadać... nieopodal tego zauważyliśmy fragmenty szkieletów ludzkich, musiało dojść tam do masakry, z przyczyn nieznanych. Cała koszara od tylnej strony umazana była krwią. Czym prędzej daliśmy nogę w kierunku naszego pojazdu na kołach. Kiedy ruszyliśmy, przez chwilę mieliśmy takie odczucie jakby coś przejechało, nam pazurami po masce, ten krótki odgłos, zaraz się stracił. To miejsce napędziło nam takiego pietra, że nie prędko będziemy chcieli tam wracać, o ile kiedykolwiek... i dobrze, że nie wchodziliśmy, tam do środka, bo nie wiadomo co byśmy tam zastali!

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Canulas 04.03.2019
    Kiedyś w zimę zabłądziłem w Puszczy Kampinowskiej na dwanaście godzin. Niby trudno w niej zabładzić, ale alkohol mi pomógł. Błędy jak błędy, ale przeczytałem, bo ciekawy tytuł.
    Ocenki nie zostawiam.
  • Bogumił 04.03.2019
    Ciekawe, i co nie zawiadomiliście policji?
  • Sisi26 04.03.2019
    To nie jest prawdziwe wydarzenie.Tylko moja wyobraźnia do ułożenia thilleru.
  • Bogumił 04.03.2019
    Sisi26 No to mnie trochę Pani uspokoiła.
  • Sisi26 04.03.2019
    Po prostu jak się jest autorem czegoś to sztuką jest też ruszyć wyobraźnią by było ciekawie to jest twórczość.
  • Bogumił 04.03.2019
    Sisi26 Dzięki:))
  • Sisi26 04.03.2019
    Uwielbiam pisać thillery i horrory czuję do tego wenę to mój potencjał.
  • Sisi26 04.03.2019
    Sisi26 Porachunki . Wodze fantazji to też horror, tylko na razie powoli się rozkręca.
  • Sisi26 04.03.2019
    Sisi26 Ale zadbam o każdy szczegół, by podsycać ciekawość czytelników. Tylko że mój styl pisania jest nowoczesny ponieważ lubię inwestować w taką twórczość.
  • Sisi26 04.03.2019
    Sisi26 Nie lubię małpowania, pisania na jedno kopyto jak ktoś, wolę inność, ta odskocznię robić. Czymś wyróżniać się.
  • Bogumił 04.03.2019
    Sisi26 w chwilach wolnych postaram się zapoznać z twoją twórczością i wyrazić opinię, oczywiście subiektywną.
  • Sisi26 04.03.2019
    Bogumił Zawsze zapraszam, każde są ciekawe, i pełne emocji.
  • Sisi26 04.03.2019
    Sisi26 Warto przeczytać od części pierwszej Porachunki Wodze fantazji uważnie, by zrozumieć, horror będzie dość długi to jeszcze nie koniec części dopiero się rozwija.
  • Aisak 04.03.2019
    Sisi26 37 min. temu
    Po prostu jak się jest autorem czegoś to sztuką jest też ruszyć wyobraźnią by było ciekawie to jest twórczość.

    Mądre słowa.
  • Aisak 04.03.2019
    Opko mniej.
  • Sisi26 04.03.2019
    Moim priorytetem jest to, aby zadbać o twórczość pisemną, aby było jak najwięcej wątków nieotrzaskanych w świetle innych autorów.
  • ART 14.03.2019
    Tekst tak jak napisałaś, faktycznie wygląda jak wstęp, przymiarka do czegoś dłuższego. Mogłoby powstać w całości, nie musi być strasznie długie, powiedzmy 50 stron, to już będzie coś. He he. Sam tytuł zobowiązuje do tego, aby pociągnąć tekst dalej. Niby ludobójstwo jest z gruntu rzeczy ogranym motywem, ale warto pokusić się o kolejną jego odmianę, może wyjść z tego coś naprawdę mocnego. Powodzenia. Moja ocena- 3/5, bo mnie osobiście zaciekawiłaś.
  • Sisi26 14.03.2019
    Bardzo dziekuję zapraszam do dalszego czytania będzie ciekawie, i zabawnie i na wesoło i mocno i z dreszczykiem i z grozą lubie wszystko mam mase ciekawych opowiadać możesz czytać wszystkie ktore posiadam i zawsze pisać bede uwielbiam pisać. A komuś jak się tu nie podoba to trudno od samego początku znalazło się tu wiele osob co mi dogadywało wysmiewało to trzeba nie miec wstydu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania