-

 

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Margerita 25.11.2017
    Fanthomas zapraszam
  • Zaciekawiony 25.11.2017
    Już to czytałem. Miałem nadzieję, że pojawi się coś nowego, że jakiś wątek się zmieni.
  • Margerita 25.11.2017
    poczekaj na następną część
  • Zaciekawiony 25.11.2017
    Margerita
    Czyli jednak tym razem nie będzie potrącenia i duszenia w szpitalu poduszką? Może matka Oli będzie jej pomagać jeszcze przez kilka odcinków?
  • Margerita 25.11.2017
    Zaciekawiony
    mam dziś dodać następną część czy jutro?
  • Zaciekawiony 25.11.2017
    Margerita
    Kiedy chcesz, niech tylko będzie gotowa. Pilnuj żeby pojawiały się przecinki przed "że", "gdy" i "który".
  • Margerita 25.11.2017
    Zaciekawiony
    dobrze jeszcze sprawdzę przed publikacją
  • fanthomas 25.11.2017
    Pogubiłem się. To jest restart historii czy kontynuacja?
  • Margerita 25.11.2017
    początek pierwsza część
  • Pasja 25.11.2017
    Mar jak oni mają dobrze, ale czy na pewno? Ciągle kłopoty i intrygi. Lecą gwiazdki. Pozdrawiam
  • Margerita 25.11.2017
    dzięki wielkie
  • Canulas 26.11.2017
    No to jestem, Mar.

    Zaczynasz czasem teraźniejszym, ale...

    "- Do diabła Kuba! – krzyknął Edmund." - od tego momentu przechodzisz na przeszły. Gdybyś chciała ujednolicić czas, powinnaś napisać "krzyczy".

    "- Co on takiego znowu przeskrobał? – zapytał Kuba." - tak samo tu. Powinno być "pyta Kuba"

    Chyba, że ten początek chcesz potraktować jako wprowadzające streszczenie. Wtedy ok. Przyjmijmy, że tak, i że akcja właściwa będzie się rozgrywać od tego momentu.

    Dalej się nie przypieprzam do czasu, ale jest tam troszkę rozbieżności. Plus, kilka przecinków.
    Teraz tu.

    "- Na waszego ojca – odparła Basia. Dla niego piorę, gotuję, wychowuję dzieci. A on mnie zdradza i wiecznie ludzi zabija."

    Po " odparła Basia" powinna być kolejna, oddzielająca "kreseczka".

    No i tyle.
    Reklamę masz taką, że się spodziewałem, iż będzie to mega chujowe. Jest... nietypowe.
    Trochę błędów różnej natury, jednak widziałem już tutaj dużo gorsze rzeczy. Jeśli traktować całość z należytym dystansem i pewnymi poprawkami, to... Nie jest tak źle.
    Pozdro, Mar.
  • Margerita 26.11.2017
    dzięki, już poprawiłam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania