mądrusiowi do sztambucha

żeby oceniać czyjąś urodę

zaiste musisz mieć wielki tupet

więc wicewersa twoją ocenię:

paszczę masz taką jak:)→ koza … zupę

 

chciałeś arbitrem być elegancji

bliskość poezji dwóch dusz oceniać

teraz się skręcasz lumpie ze złości

lecz kompetencji do tego:)→ nie masz

 

że będziesz milczał to się nie lękam

bo twe tchórzostwo znam konowale

chcę byś na przyszłość to zapamiętał

pisz o poetkach:)→ dobrze lub … wcale

 

a sam to pewnie jesteś przecacy

aż babek z piasku miewasz deficyt

kiedy u innych szczęście zobaczysz

to stoisz w kącie i:)→ głośno ryczysz

.

mądrusiowi do sztambucha

wpisał się Aleksy Mucha

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (58)

  • befana_di_campi 29.03.2020
    :-D :-D :-D

    Serdecznie :)
  • bogumil1 29.03.2020
    Dzięki Befano serdecznie.
  • Keraj 29.03.2020
    O kobietach tylko dobrze, święta prawda. Pozdrawiam
  • bogumil1 29.03.2020
    Dzięki Jarku;)
  • Kocwiaczek 30.03.2020
    Niebywałe, że pisze to osoba, która nie dalej jak tydzień lub dwa temu pisała o dwóch użytkowniczkach per "suczki". Dziwne, że nie mogę nigdzie znaleźć teraz tego utworu aby go przytoczyć (przypadek?).
  • bogumil1 30.03.2020
    Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam Kocwiaczku.
  • Freya 30.03.2020
    Zasłynął też wypowiedzią na forum: "głupie cipki" ?
  • bogumil1 30.03.2020
    Freya ty tak napisałeś? Do kogo?
  • Pasja 30.03.2020
    Freya i robienie loda Adminowi... o mnie tak napisał. Hipokryta i damski bokser.
  • bogumil1 30.03.2020
    pasja przestań kłamać, ty masz inne sprawy na sumieniu. I nie ja o nich pisałem, tylko inna kobieta, niejaka Aisak, i to kilkakrotnie. Każdy tutaj to czytał. Nie wyjaśniłaś tego.
  • Pasja 30.03.2020
    bogumil1 tobie na pewno nie będę wyjaśniać niczego. A to wyżej nie jest kłamstwem tylko twoje słowa brzydki hipokryto
  • bogumil1 30.03.2020
    Takie pakudztwa pisała Angela w stosunku do mnie oszustko.
  • Pasja 30.03.2020
    bogumil1 oszustkę znajdź sobie obok tam gdzie jesteś szowinisto
  • Pasja 30.03.2020
    bogumil1 oszustkę znajdź sobie obok tam gdzie jesteś brzydki szowinisto
  • bogumil1 30.03.2020
    pasja a szowinizm to w związku z czym? Z moim patriotyzmem? PrZestań się kompromitować, czytelnictwo twoich pseudo dzieł o niczym od wyzywania innych nie wzrośnie.
  • Grzegory 30.03.2020
    bogumil1 a to ty nie pisałeś? Skleroza już się toczy hi,hi,hi
  • bogumil1 30.03.2020
    pasja no powiedz droga pasjo szowinizm to w związku z czym? Czy tylko kolejne kłamstewko?
  • LeeaThorelli 30.03.2020
    Przesłanie w wierszu dobre, nie wnikam na kogo i o kim.
  • bogumil1 30.03.2020
    Dzięki Leo za przeczytanie i pozytywny komentarz. Serdecznie pozdrawiam.
  • Grzegory 30.03.2020
    To o sobie napisałes? Prawdahi, hi, hi
  • bogumil1 30.03.2020
    Oj tam oj tam proponuję przeczytanie ze zrozumieniem.
  • Grzegory 30.03.2020
    bogumil1 nie ośmieszaj się dziadku hi, hi, hi
  • Dekaos Dondi 30.03.2020
    ?Tsunie?→  https://poezja.org/utwor/176889-tsunie/?tab=comments#comment-2173762
    autor→bogumił vel dodi→który pokochał mój nick:)))
  • bogumil1 30.03.2020
    Dechaos co mi tu jakimś swoim badziewiem z obcych portali spamisz?
  • Dekaos Dondi 30.03.2020
    :))))))))))))))))))))))
  • bogumil1 30.03.2020
    Rozumiem że trafiła do Ciebie satyra? Spodobała się. Dziękuję.
  • Dekaos Dondi 30.03.2020
    :)))→ksero→sunie→nick:)))
  • bogumil1 30.03.2020
    Nie rozumiem tego spamu, ale interpretuję to sobie w ten sposób że kariery na portalu literackim kopaniem nieobecnych osób, które nie mają możliwości się bronić, to raczej nie da się zrobić, choćby ktoś się otoczył stadem klakierów.
  • Kocwiaczek 30.03.2020
    bogumil1, że się tak wtrącę - a jak betti obgadywała nieobecną wówczas Tjeri i jak zrobiliście mi chlew swoim spamowaniem pod moim utworem - to wtedy było wszystko cacy? tak pytam, bo widzę, że pamięć coraz słabszą masz.
  • bogumil1 30.03.2020
    między nieobecnym, który może w każdej chwili odpowiedzieć argumentami a zabanowanym jest istotna różnica Kocwiaczku.
  • Kocwiaczek 30.03.2020
    bogumil1 kiedy Dekaos pisał swoje dzieło, nie wiedział o zbanowaniu betti. Nikt nie wiedział - dopiero ty dużo później poinformowałeś nas o tej sytuacji. Nie odniosłeś się do spamowania. Betti zaczęła swoją tyradę myśląc, że Tjeri odeszła na dobre. I właśnie przez tą sytuację została zbanowana.
  • bogumil1 30.03.2020
    Kocwiaczku zauważyłem że na profilu podałaś mail. Jeśli pozwolisz to na privie Ci to wyjaśnię. Bo chcę tutaj robić magla.
  • bogumil1 30.03.2020
    Err- nie chcę tutaj robić magla
  • Kocwiaczek 30.03.2020
    bogumil1 nie dziękuję. Obejdzie się. Nie zamierzam kontynuować dyskusji, która moim zdaniem już dawno powinna ustać. Rozumiem, twój żal po zbanowaniu osoby, którą darzysz sympatią i szacunkiem, ale dalsze drążenie tematu nic tutaj nie zmieni. Mleko się wylało. Skończcie więc z tą waszą wojenką. Nikt nie jest bez winy. Szkodzicie zarówno wizerunkowi portalu jak i swojemu własnemu.
  • Freya 30.03.2020
    Wielokrotnie odniosłeś się wulgarnie do kobiet na tym portalu. Robiłeś to wobec użytkowniczek tej witryny, ale także osób nieobecnych w tym miejscu.
    Wypowiadałeś się bardzo obraźliwie odnośnie np. Szymborskiej, Tokarczuk...
    Można przytoczyć multum cytatów, więc to moralizatorskie wierszydełko jest tylko "dętym balonem".
    Warto zwrócić uwagę, że stając w obronie etyki, kultury poprawności – sam osobiście odnosisz się obraźliwie wobec kogoś w swojej rymowance. Najwyraźniej popierdoliły się tobie już pojęcia dotyczące takich zagadnień.
    Twgl. jesteś ostatnią osobą, którą można podejrzewać o uczciwą postawę. Gdyby istniał tutaj ranking rzeczy zbędnych – miałbyś pierwszą lokatę "na pudle"?

    Ps. Zasadniczo szowinizm i seksizm idą w parze :)
  • Freya 30.03.2020
    Wielokrotnie odniosłeś się wulgarnie do kobiet na tym portalu. Robiłeś to wobec użytkowniczek tej witryny, ale także osób nieobecnych w tym miejscu.
    Wypowiadałeś się bardzo obraźliwie odnośnie np. Szymborskiej, Tokarczuk...
    Można przytoczyć multum cytatów, więc to moralizatorskie wierszydełko jest tylko "dętym balonem".
    Warto zwrócić uwagę, że stając w obronie etyki, kultury poprawności – sam osobiście odnosisz się obraźliwie wobec kogoś w swojej rymowance. Najwyraźniej popierdoliły się tobie już pojęcia dotyczące takich zagadnień.
    Twgl. jesteś ostatnią osobą, którą można podejrzewać o uczciwą postawę. Gdyby istniał tutaj ranking rzeczy zbędnych – miałbyś pierwszą lokatę "na pudle"?

    Ps. Zasadniczo szowinizm i seksizm idą w parze ?
  • bogumil1 30.03.2020
    Tak, tak, tak, pewnie się spociłeś koleś po tym komentarzu:)
  • Dariusz 30.03.2020
    bogumil1 ????????
  • Freya 30.03.2020
    Wcale nie chciałem dwa razy, ale widocznie mój komentarz spodobał się wirusowi ?
  • bogumil1 30.03.2020
    Dariusz I????????I
    ********* -------------------------
    Piękny jesteś chłopie, wszyscy to dobrze wiemy.
  • bogumil1 30.03.2020
    Freya o Szymborskiej nie trzeba źle pisać, wystarczy się zapoznać z całokształtem jej twórczości. Wiem, że prawda Cię boli i pisanie prawdy nazywasz seksizmem, szowinizmem i podobnymi epitetami, nic na to nie poradzę.

    Lenin
    Autorem wiersza jest WISŁAWA SZYMBORSKA
    o Leninie (z wiersza "Lenin").

    Że w bój po­pro­wa­dził krzyw­dzo­nych,
    że trwa­łość zwy­cię­stwu nadał,
    dla nad­cho­dzą­cych epok
    sta­wia­jąc moc­ny fun­da­ment -
    grób, w któ­rym le­żał ten
    no­we­go czło­wie­czeń­stwa Adam,
    wień­czo­ny bę­dzie kwia­ta­mi
    z nie­zna­nych dziś jesz­cze pla­net.
  • kigja 30.03.2020
    Każdy ma prawo zbłaądzić. Szymborska również pobładziła i oficjalnie przyznała się do tego.
    Jest nie tylko Wielką Poetką.
    Jest, również, Wielkim Człowiekiem.
    Pozdrawiam
  • bogumil1 30.03.2020
    Gdyby sławiła Hitlera, Żydzi by ją porwali i osądzili w Izraelu. Oni tak nie uważają, ścigają do dziś nawet ponad stuletnich staruszków, którzy mieli cokolwiek wspólnego ze zbrodniarzami. Czyli uważasz, ze są głupi,i źle robią?
  • kigja 30.03.2020
    Szymborska przez chwilę sympatyzowała z komunizmem. Czy trzeba ją za to piętnować i pisać oszczerstwa?
    Czy masz dowody, bogumił, że swoją sympatią skrzwdziła ludzi? Może zawiodła, ale czy skrzywdziła?

    Nie pisz o nazistach, bo to skrajnie odmienne przypadki.
  • bogumil1 30.03.2020
    Tak chwilę dziesięć lat najmniej;)
  • bogumil1 30.03.2020
    Dowody jak sympatyzowała ze zbrodniarzami, bo to mało:

    Rezolucja Związku Literatów Polskich w Krakowie w sprawie procesu krakowskiego

    Rezolucja Związku Literatów Polskich w Krakowie w sprawie procesu krakowskiego – rezolucja z 8 lutego 1953 r. podpisana przez 53 sygnatariuszy – członków krakowskiego oddziału Związku Literatów Polskich, wyrażająca poparcie dla stalinowskich władz PRL po wyroku skazującym duchownych katolickich na karę śmierci w sfingowanym procesie pokazowym zwanym procesem księży kurii krakowskiej.

    Rezolucja pisarzy epoki stalinizmu została podpisana po zakończeniu procesu krakowskich księży, w okresie gdy trzech skazanych oczekiwało na wykonanie wyroków śmierci. Rezolucja literatów miała stwarzać pozór społecznego poparcia dla rozprawy z Kościołem, a w rezultacie legitymizować wydane w stalinowskim procesie pokazowym wyroki śmierci. Rezolucja stanowiła element propagandowej nagonki na Kościół katolicki i dawała stalinowskim władzom PRL pretekst do dalszego zaostrzenia represji wobec ludzi wierzących.

    Tekst rezolucji

    „W ostatnich dniach toczył się w Krakowie proces grupy szpiegów amerykańskich powiązanych z krakowską Kurią Metropolitarną. My zebrani w dniu 8 lutego 1953 r. członkowie krakowskiego Oddziału Związku Literatów Polskich wyrażamy bezwzględne potępienie dla zdrajców Ojczyzny, którzy wykorzystując swe duchowe stanowiska i wpływ na część młodzieży skupionej w KSM działali wrogo wobec narodu i państwa ludowego, uprawiali – za amerykańskie pieniądze – szpiegostwo i dywersję.

    Potępiamy tych dostojników z wyższej hierarchii kościelnej, którzy sprzyjali knowaniom antypolskim i okazywali zdrajcom pomoc, oraz niszczyli cenne zabytki kulturalne.

    Wobec tych faktów zobowiązujemy się w twórczości swojej jeszcze bardziej bojowo i wnikliwiej niż dotychczas podejmować aktualne problemy walki o socjalizm i ostrzej piętnować wrogów narodu – dla dobra Polski silnej i sprawiedliwej”[3][4].

    Rezolucję podpisały 53 osoby w tym Twoja ukochana Szymborska:

    Kazimierz Barnaś
    Wł. Błachut
    Jan Błoński
    J. Bober
    Władysław Bodnicki
    A. Brosz
    B. Brzeziński
    Karol Bunsch
    B.M. Długoszewski
    Władysław Dobrowolski
    Kornel Filipowicz
    Ludwik Flaszen
    Józef Andrzej Frasik
    Zygmunt Greń
    Leszek Herdegen
    Roman Husarski
    J. Janowski
    Jan Jaźwiec
    Andrzej Kijowski
    Ryszard Kłyś
    W. Krzemiński
    J. Kurczab
    Jalu Kurek
    Tadeusz Kwiatkowski
    Jerzy Lovell
    J. Łabuz
    Władysław Machejek
    Włodzimierz Maciąg
    Henryk Markiewicz
    Bruno Miecugow
    Hanna Mortkowicz-Olczakowa
    Sławomir Mrożek
    Tadeusz Nowak
    Stefan Otwinowski
    Adam Polewka
    Marian Promiński
    Julian Przyboś
    E. Rączkowski
    E. Sicińska
    Stanisław Skoneczny
    Maciej Słomczyński
    Karol Szpalski
    Wisława Szymborska
    Tadeusz Śliwiak
    Anna Świrszczyńska
    Olgierd Terlecki
    Henryk Vogler
    Jan Wiktor
    Adam Włodek
    Jerzy Zagórski
    Marian Załucki
    Witold Zechenter
    A. Zuzmierowski
    K. Żejmo

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Rezolucja_Zwi%C4%85zku_Literat%C3%B3w_Polskich_w_Krakowie_w_sprawie_procesu_krakowskiego
  • Grzegory 30.03.2020
    bogumil1 no patrz ojciec Ryszarda Terleckiego twojego ukochanego też podpisał rezolucję/
  • bogumil1 30.03.2020
    Grzegory wiele tu autorytetów często z nostalgią wspominanych przez karawana i nerwinkę;))) I Szymborska wzywająca, ba domagająca się egzekucji na niewinnych ludziach. Sama śmietanka literatów, poetów. Wszystkim powinni dać Nobla, zbiorowo.
  • Targówek 02.04.2020
    Grzegory w ogóle Szymborska pisała coś o pierdzeniu w którymś ze swoich wierszy. Jest kobietą, więc takim czymś straciła w moich oczach i straciłem zainteresowanie jej dalszą twórczością.
  • cos_ci_opowiem 02.04.2020
    Targówek Do tego nie wiedziała, o czym pisze - przecież kobiety nie pierdzą...
  • Targówek 02.04.2020
    cos_ci_opowiem kobiety powinny reprezentować normalność, a ta zamiast tego pisała o ohydztwach
  • bogumil1 30.03.2020
    Dobra, wiersz się spodobał a kończąc tę jałową dyskusję, pozwól pasjo, że zadedykuję ci wiesz, w podziękowaniu za tego szowinistę. Przepraszam za rymy gramatyczne, ale od serca i na szybko, rozumiesz:))

    wrażliwość

    och!!! (z pasją)

    piękni są tylko kosmopolici
    bzem woniejący w świecie obyci
    a to że chodzą na obcym pasku
    to im w mych oczach dodaje blasku
  • kigja 30.03.2020
    bogumił, Przepraszam Cię w imieniu Wisławy Szymborskiej.
    Czy byłbyś skłonny przemyśleć i przyjąć przeprosiny?
    Jeszcze raz Cię przepraszam.
    Czy jest możliwe, że wybaczysz?
    Pozdrawiam Cię bogumił
  • bogumil1 30.03.2020
    niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda
    dla szpiclów katów tchórzy – oni wygrają
    pójdą na twój pogrzeb i z ulgą rzucą grudę
    a kornik napisze twój uładzony życiorys

    i nie przebaczaj zaiste nie w twojej mocy
    przebaczać w imieniu tych których zdradzono o świcie

    ja bym jeszcze dodał do Herberta, na pewno by się zgodził

    oni wygrają i pójdą na twój pogrzeb
    i dadzą im Noble, zbrodniarzom

    Jakby to przewidział, komu będą dawać Noble.

    Ale cóż w oczach naszej kochanej pasji wielkiego autorytetu zresztą, Herbert byłby tylko tępym nacjonalistą, szowinistą, seksistą, antyfeministą.
  • Miron 30.03.2020
    Przeczytałem."Do pieca dołożyłeś "
    bogumil1.Używasz dobitnych słów. Pozdrawia
  • bogumil1 30.03.2020
    Takie czasy Mironie, takie czasy, króluje prostactwo. Produkcja prekariatu trwa.
  • Miron 30.03.2020
    bogumil1 A już były czasy ,że ludzie rozumieli delikatną sugestię lub przekaz.
  • bogumil1 30.03.2020
    Miron romantyzm, szkoda, że nie można przenieść się w czasie, już Krasiński w Nieboskiej przewidział erę prostactwa, miał dar jasnowidzenia, niestety.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania