Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

XXX

XXX

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Aisak 01.01.2019
    Filmu nie oglądałam, ale słyszałam o tej zbrodni. Potworność.
    Nie rozumiem jednak władz Skandynawii, czy nie zależy im na dobru swoich mieszkańców?
    Dania, Szwecja, czy Norwegia dały schronieniw i dom muzułmanom, czy to znaczy, że boją się cokolwiek powiedzieć, czy zrobić, bo to równałoby się z porażką? Czy może obawiają się działań uslamistów na swoim terenie?
    Wolą poświęcić jednostki, by ratować miliony?

    Wg mnie Europa powinna się zjednoczyć przeciw Państwu Islamskiemu.
    Razem byśmy stanowili Siłę, osobno jesteśmy przegrani.

    P..... dla P......!!!!!!!!!
  • Bogumił 01.01.2019
    Ta historia jest po prostu makabryczna, a premier Norwegii początkowo powiedziała że jest "bez znaczenia" i że nie zakłóci postrzegania islamu, później się połapała chyba co palnęła, bo na forach pojawiły się nieprzychylne komentarze i coś tam bąknęła, że straszne wydarzenie. Patrząc na nią, nie dałbym pięciu groszy że ona coś zrobi. Sądzę nie tylko po wyglądzie, ale i po wypowiedziach. Oni nas chyba chcą wydać na rzeź tych Arabów, bo w krajach skandynawskich różne gwałty i podobne incydenty są na porządku dziennym.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania