Mała tęsknota

Jedni marzą o wspólnym deserze,

inni woleliby jakiś zużyty cytat

o pierwszej w nocy.

 

Mnie zadowoli widok granatu

na krótki rękaw żeby potem wyobrażać

sobie smak palców jego właściciela

w środku bezsenności.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Pierwszą bym okroił znacznie, a drugą też bym okroił ale troszeczkę...
    „Jedni marzą...” - słabo ładne, jak dla mnie
    I to „Mi” w drugiej strofie, hmm, a gdyby się bez tego sie obyć, zrobić ten wiersz bardziej ulotnym, lekkim jak piórko?
    Teraz jest trochę topornie.
    Choć to tylko moje odczucia, i najwyżej zwyczajnie mnie olej :)
    Broń Boże nie bierz sobie zbyt głęboko tego co piszę, bo ja to, jak wiesz już, słabo się znam:)
    Gorące pozdrowienia za to przesyłam :)
  • LiniaŻycia1894 13.08.2018
    Hej, dzięki za kolejną porcję sugestii do wykorzystania na przyszłość :) Z racji zbyt usilnego czytywania poezji najświeższej ostatnimi czasy, celowo zastosowałam toporność tak aby uniknąć zbyt młodopolskiej domeny rytmizowania wszelkich wersów jakie tylko się da, co mogłoby w efekcie przyczynić się do zrobienia z utworu jakichś tam pojękiwań przewrażliwionej jednostki ;) Również ciepło pozdrawiam :)
  • Aisak 13.08.2018
    przyznam, że tego nie rozumiem ------> Mi wystarczy widok granatu na krótki rękaw -----> podpowiesz?

    Za to podoba mi się --->

    żeby potem wyobrażać
    sobie smak palców jego właściciela
    w środku bezsenności.

    ten fragment kojarzy mi się z no, z czymś tam.

    Pozwolę sobie ocenić, po wytłumaczeniu granatu z ktrótkim rękawem, bo ni w ząbek.
  • LiniaŻycia1894 14.08.2018
    Hej, dzięki za wizytę i już spieszę z wyjaśnieniem :) A więc tak, dziewczyna zakochuje się w pewnym osobniku, którego znakiem rozpoznawczym jest granatowa koszula z krótkimi rękawami. No i jak z tą miłością bywa, zaczyna marzyć o jej właścicielu jako, że ów osobnik jest dla niej osiągalny, ale nie na tyle żeby zbliżyć się fizyczno-emocjonalnie.
  • Aisak 15.08.2018
    granatowa koszula z krótkim rękawem?
    nie, no!
    nie podoba mi się zupełnie:(
    myslałam, że wytłumaczenie będzie bardzej poetyckie,
    kawałek nocy na zimnym ciele, np
    albo coś tam


    rozczarowanko:(
  • LiniaŻycia1894 15.08.2018
    Aisak No niestety, mój obecny stan emocjonalny nie pozwala mi na tworzenie zbyt bardziej enigmatycznych miniaturek jeśli chodzi o miłość ;)
  • Canulas 14.08.2018
    Zbyt zamknięte dla mnie. Nie umiem naprawdę zrozumieć "granatu". Tym razem samą obecność pozostawiam.
  • LiniaŻycia1894 14.08.2018
    Dzięki za komentarz, wyjaśnienie zamieściłam już na górze :)
  • betti 14.08.2018
    Lecę za moją wyobraźnią.... marzenia są różne, każdy o czymś tam marzy. Jedni marzą o miłości, innym sam seks wystarczy, jeszcze inni chcieliby kogoś zobaczyć w mękach, za zadany ból. Dla mnie fajne jest użycie granatu dla rąk, które wcześniej pieściły... to jak krzyk '' nie dotkniesz mnie już''. To faktycznie małe tęsknoty, bo te wielkie brzmiałyby ''bierz mnie, chcę w Twoich rękach wybuchnąć jak granat''
  • Ja tam widzę owoc granatu...:)
  • LiniaŻycia1894 14.08.2018
    Witaj betti i dziękuję za twoją interpretację. Co prawda, oryginalną wymowę zamieściłam w odpowiedzi do Aisak, ale jeśli spojrzeć na wszystko z tej drugiej strony to jednak można pokusić się i o powyższą wizualizację. Granatowa koszula może być znakiem rozpoznawczym i miłości, która dopiero się rodzi oraz ma duże szanse powodzenia lub też stanowić wspomnienie po tej, która zawiodła nasze oczekiwania a mimo to wciąż tęsknimy do starych przeżyć..
  • Buziak 14.08.2018
    Erotyk dla wyobraźni. :)
  • LiniaŻycia1894 15.08.2018
    Dziękuję pięknie, erotyk, w którym najważniejsze sceny istnieją jeszcze w naszej wyobraźni ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania