02

w archiwum

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • betti 28.10.2019
    ''podnosiła się z kolan modlitwy'' - brak logiki

    wygryzionym przez mole czasu ubytki. - tutaj też brak logiki

    Szepty, miliony szeptów zlewających się w jeden oddech, w jeden niezrozumiały cichy krzyk zamykała w archiwum istnienia. - styl do poprawy.
    Szept, miliony szeptów zlewających się jeden oddech, niezrozumiały cichy krzyk z archiwum istnienia.
  • Ciekawy1 28.10.2019
    Slabiutkie
  • Aisak 28.10.2019
    Hejtują dwa trolle, bo takie ich role
    A ja mam to w pycie, co wy robicie
    Rozkwaszę wam twarze i zrobię witraże
    Ohydne paskudy jazda ba Bermudy!
  • JamCi 28.10.2019
    Światło przelało się przez szkło
    Jesteśmy tu dla siebie
    Oni szaleją - no i co?
    Będziemy tu i tak
    A ich ktoś pewnie zjebie
    I o
  • Pasja 28.10.2019
    JamCi i Aisak nie szalejcie dziewczynki.:)
  • JamCi 28.10.2019
    pasja Dobrze.
  • Angela 28.10.2019
    Ja nawet nie wiem, co napisać, zatkało mnie, tekst poruszył coś głęboko wewnątrz <3
    Pozdrawiam.
  • Pasja 28.10.2019
    Witaj
    Nie pisz i tak wiem, ze masz twórczą duszę i potrafisz zrozumieć.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Dekaos Dondi 28.10.2019
    Pasjo→Pozwól, iż przemyślenia z tekstem powyższym związane,
    na światło dzienne nie wywlekę, zachowując bezczelnie dla siebie:)
    Pierwszy, przedostatni i ostatni akapit → najbardziej. Pozdrawiam:)→5
  • Pasja 28.10.2019
    DD dziękuję pięknie za tak odważny komentarz. Pozostaw sobie w mroku swoje myśli.

    Milej nocy życzę
  • kalaallisut 28.10.2019
    Ja muszę pomyśleć, dziś odpadam, ale miłego wieczoru życzę.
  • Pasja 28.10.2019
    Myśl i zapraszam i wzajemnie miłego wieczoru i nocy życzę :)
  • JamCi 29.10.2019
    Jeśli nawet jedynym śladem, jaki po mnie pozostanie, będzie zlepek suchych informacji skreślonych już, po moim zetknięciu się z Mistrzem, to ja tak chcę... bo wiem, że zabierze też moje troski.
    To jjest bardzo dla mnie. Proste, prawdziwe.
    Pozdrawiam.
  • Pasja 29.10.2019
    Witaj
    Bardzo się cieszę za ten fragment wyjęty. dla mnie to też jest wielkie i takie osobiste.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Bożena Joanna 29.10.2019
    Przypadło mi do gustu porównanie życia do archiwum z teczkami. Porównanie jest oryginalne choć odwołuje się do archiwum KGB i bardziej swojsko do MSW. Końcówka jest wspaniała "Mistrz zabierze moje troski". Przyznam się, może to naiwne, ale nie rozumiem "... Pol a... sk." W pierwszym odruchu pomyślałam, że to przekleństwo, ale nie mam pewności. Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 29.10.2019
    Witaj
    Dziękuję pięknie za zwrócenie uwagi na teczki... chodzi o życie. Co do niejasności to Pola imię dziewczyny, a gdyby w puste miejsce wstawić dwie litery sk to wychodzi Polska tez kobieta. Taki moje skojarzenie.
    Pozdrawiam sympatycznie
  • kalaallisut 29.10.2019
    Śmierć, smutny koniec, a zarazem wybawienie z trosk, z cierpienia. Podobają mi się te zgarnia z postacią "Mistrza" w tym wcześniejszym utworze i tutaj. Myślę, że jest tu więcej poukrywane ale w obecnym chrobowym stanie, nie zdołam wyłapać.
  • Pasja 29.10.2019
    Witaj Kalla
    Wplątanie Mistrza w ten cykl jest nieprzypadkowe. Pod tą postacią można ukrywać wiele postaci i wiele wątków. Śmierć jest zawsze tajemnicą i pozostaje bez odpowiedzi co za nią?
    Pozdrawiam ciepło
  • MarBe 03.11.2019
    Kiedyś teczki dziś bazy danych, a wszystko to z troski o człowieka.
    Pozdrawiam.
  • Pasja 03.11.2019
    Różnie to z tymi teczkami bywa. Całe życie kryją w szarych zapisanych wspomnieniach.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania