-

-

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (30)

  • Kim 28.10.2018
    Łosz kurwa, czy to jest Melius Centrum Rehabilitacji prolog ?
  • Cyber.Wiedźma 28.10.2018
    Ne, choć dla obeznanych nazwa może być myląca.
  • Kim 29.10.2018
    Cyber.Wiedźma a już miałam nadzieję :D
  • Freya 29.10.2018
    Wydaje mie się, że w klimacie postapo będzie to opko z uwzględnieniem elementów mistycznych. Rozbiegówka całkiem wporzo. Kojarzy mi się z paroma książkami, jeśli chodzi o koncepcję, ale to już sama przecież wiesz. Bede czytać i życzę ciekawych pomysłów :) Pzdr
  • Cyber.Wiedźma 29.10.2018
    Dzięki Freya.
  • Canulas 29.10.2018
    "Ale nie mogłam nazwać serii po prostu ,,jabłko", bo będzie to wyglądać dziwnie." - bo wyglądałoby to dziwnie. Ewentualnie początek: nie mogę nazwać.

    Po połowie mogę powiedzieć, że widzę nadstaranie. Że widzę pewne ugrzecznienie językowo, ale nie przez pryzmat braku przekleństw, co w zapisie zdań.
    Wszystko robisz" jakieś", jakby w ogawie, że bez tego" czegiś" będzie zbyt biednie.

    " - No to zaczynamy - mruknęła cicho pod nosem" - np tu. Czemu służy aż takie spiętrowanie? Nie lepiej po prostu: mruknęła.

    Czy wypalone dziury po petach, swoją drogą, to ładne akurat, muszą być podciągnięte pod skojarzenie?

    Poza tym skoro jest sama, ok, pierwszą rzecz można zapisać kwestią dialogową, ale mniej dziwaczne dalej można to ubierać w przemyśleniach. Ewentualnie metkując je cudzysłowami.
    Lecę do dalszej części tekstu.

    Aaa, łóżeczko dla dziecka opisane very najs
  • Canulas 29.10.2018
    "Rano obudził ją płacz córki, mała domagała się jedzenia od swojej rodzicielki." - Od swej rodzicielki - do wyjebania.


    "To była ich druga przeprowadzka w tym miesiącu, a co najmniej szesnasta odkąd opuściła Podziemie. - jeśli nie chcesz dokładnie dookreslić, tylko zawrzeć w około, używaj bardziej, hehe, okrągłych liczb. Piętnastu, dwudziesta. Dwudziesta piąta. Wtedy Ci uwierzę, że nie pamiętasz, że straciłeś rachubę bo tyle ich było. Około szesnasta, to niekoniecznie.

    "Mimo swojej pozycji w wspólnocie i wysokiego statusu społecznego w całym Podziemiu" - we
  • Canulas 29.10.2018
    Ok, tyle na szybko. Pomysł bardzo fajny i nie czuję tu zmęczenia materiału. Świetnie pomyślane, bo niby duże spectrum możliwości interpretacyjnych zostaje, ale nie czuć, że było.
    Piszesz, że Ci zależy na serii i czuję Twój wigor, to se pozwoliłem odwaniej. Nie chcę Cię jednak jakoś wyhamowywać. Jak coś, mogę się skompletowaćdo: "o jacie, świetne" i to też będzie prawda.
    Pozdrox
  • Cyber.Wiedźma 29.10.2018
    Trzy komentarze, w jednym się nie dało?
    Ale dzięki, przemyśle niektóre poprawki.
  • Canulas 29.10.2018
    Cyber.Wiedźma, nie dało. Na tel. groziło to skasowaniem któregoś. Ciesz się. Robię Ci wirtualny ruch.
  • Cyber.Wiedźma 29.10.2018
    Canulas, wdzięczna jestem niesłychanie.
  • Aisak 29.10.2018
    Mam wrażenie, że twoi bohaterowie są bardzo do siebie podobni.
    Tło jest inne, jednak postacie, które nakreślasz są kalkami kalek.
    Szkoda.
  • Cyber.Wiedźma 29.10.2018
    Aisak, okej. Które cechy?
  • Aisak 30.10.2018
    Np wulgarność.
    Laska uciekła z piekła, nieważne czy piekło było. dosłowne, czy metaforycznie. Tu akurat dosłowne. Okej, ma dziecko z Diabłem, ale czy musi trącić patologią? Po co te kurwy i żłopanie wina ba wstępię?

    Tacy są twoi bohaterowie. Nad wyraz patologiczni.

    Czy ta bohaterka nie mogłaby być inna?
    Bardziej subtelna, wyważona, przecież to nie oznacza słabości.
    Jeśli planujesz serię, to myślę, że nie raz wymsknie się jej przekleństwo.

    Ale oczywiście, jako autor zrobisz, jak uważasz.


    Miłego dnia.
  • Cyber.Wiedźma 30.10.2018
    Ludzie klną, to chyba normalne?
    Rzadziej, częściej.
    Piją alkohol, rzadziej, częściej.
    I nie wszystkie moje postacie są... Patologiczne... Raczej przestawiam ich w sytuacjach, w których muszą pokazać jakąś skrajność.
    A to, że przyciąga was tylko patologia, to już nie moja wina.
  • Canulas 30.10.2018
    Cyber.Wiedźma, no nie wiem, nie wiem. Ja na przykład, kiedy mnie się ciśnie brzydkie słowo na usta, szukam zamienników. Kurde blaszka czy potyla noga.
    A alkohol? Nie znam gościa
  • Cyber.Wiedźma 30.10.2018
    Canulas, akurat.
  • Canulas 30.10.2018
    Cyber.Wiedźma, Kurde blaszka Ci do tego
  • Cyber.Wiedźma 30.10.2018
    Canulas, phi.
  • Elorence 30.10.2018
    Aisak, nie wiem, ale to "trącenie patologią" tu pasuje. Piekło to piekło, tam nikt szczery nie jest. I skoro ona uciekła stamtąd z dzieckiem, to wiadomo, że nie było tam cudownie. Mi to wszystko pasi.
  • Aisak 30.10.2018
    Elorence, jasne, że pasuje. Patologia i Piekło.

    Dobra. To pa.
  • Elorence 30.10.2018
    Taa, pasi mi. Moje klimaty. Zdolne dziecko! :D
    Nie wiem, czy oglądasz "Supernatural". Ale klimatycznie bardzo blisko.
    Pytanie. Ta kobieta jest demonem? Czy człowiekiem?
    Ładne imię: Elodie. Jak marka, która produkuje rzeczy dla niemowląt :)
    Podobało mi się, więc nie trać energii i dokończ tę serię, skoro już zaczęłaś :D
    Pozdrawiam! :)
  • Cyber.Wiedźma 30.10.2018
    Encia, zasługujesz na serduszko <3
  • Enchanteuse 30.10.2018
    Cyber.Wiedźma jejku dziękuję :))
    Tylko czemu tu?
  • Cyber.Wiedźma 30.10.2018
    Enchanteuse, dla funu i po złości innym.
  • Cyber.Wiedźma 30.10.2018
    Przestałam oglądać Supernatural jak wysadzili to zajebiste auto. A jeżeli chodzi o mamusię, to się dowiecie później.
  • Elorence 30.10.2018
    Taa, te morderstwa Inpali były straszne :(
  • Elorence 30.10.2018
    *Impali
  • Wrotycz 30.10.2018
    Za dużo info w prologu. Na butelce rzuconej warto skończyć. A temat dzieciątka - diabła chwytliwy. Psychologicznych i empirycznych niekonsekwencji sporo. Za to zdecydowanie mało przecinków. Góra dwa punkty.
  • Cyber.Wiedźma 30.10.2018
    Cool.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania