Mały Breivik

W zeszłym roku kupiłem Lucusiowi na piąte urodziny "Małego Chemika". Teraz zbliżała się szósta rocznica urodzin mojego synka. Chłopak koniecznie chce "Małego Breivika", ale ja nie zgodziłem się. Trudno było wytłumaczyć mu, że na "Breivika" jest jeszcze za młody. Lucuś płakał i w końcu udobruchałem go obietnicą innego prezentu.

Kupiłem Lucusiowi na szóste urodziny "Małego Rasistę". Ładnie opakowany zestaw zawierał miniaturową gilotynkę, madejowe łóżeczko, mini akumulatorek do rażenia prądem i czterdzieści figurek ludzkich.

Jakież było moje i Lucusia zdziwienie, kiedy w domu, po rozpakowaniu prezentu, okazało się, że wszystkie figurki są białe! Lucuś rozpłakał się. - Po co mi zestaw z białasami? - szlochał - przecież nie będę ścinał i raził prądem białych!

Zapakowałem z powrotem "Małego Rasistę" do pudełka i zły jak diabli udałem się do sklepu z zabawkami w celu złożenia reklamacji.

Uprzejma pani sprzedawczyni kajała się i przepraszała mnie gorąco. Wyjaśniła, że w hurtowni zabawek, skąd zamówiono zestawy "Małego Rasisty", zaszła pomyłka. Zestawy z figurkami Murzynów wysłano niechcący do Afryki, a na nasz polski rynek wypuszczono serię z białasami przeznaczoną dla Afroamerykanów. Niestety musiałem czekać, aż pomyłkowo wysłane do Kinszasy zestawy "Małego Rasisty" wrócą do Polski, albo przyjąć zwrot pieniędzy. Wybrałem czekanie.

Mój Lucuś tymczasem siedzi przed komputerem i gra w gry. Z jego pokoiku dziecięcego słyszę ciągły jazgot broni maszynowej i krzyki zabijanych Niemców.

Czekamy.

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Canulas 01.12.2018
    Jakby kapkę obliczone pod komentarzowe show.
    Takie tam, oo
    Ale napisane, jak zwykle, ładnie.
  • sensol 01.12.2018
    ale to to chyba nie dobrze, może gdyby na odwrót było
  • Agnieszka Gu 01.12.2018
    Witam,
    Nieco szokujące, acz dziwnie znajome... ;)
    A poważnie, nieźle napisane, ze sporą dawką ironii ;)
    Pozdrawiam :)
  • kalaallisut 01.12.2018
    Sensol nie mogę :)))
  • z dużym wykopem pod fundament
  • betti 01.12.2018
    Niezłe... uśmiałam się, chociaż płakać powinnam, biedne dzieciaki, skazane na rasizm...
  • betti 01.12.2018
    No i ten tytuł... strasznie optymistyczny...
  • Pan Buczybór 01.12.2018
    Końcówka wprowadziła trochę kontrastu i ładnie zamknęła całość. Ogólnie całkiem pomysłowy czarny humor. Dobrze napisane.
  • Freya 02.12.2018
    Ano właśnie, kolor skóry o niczym nie świadczy - jest tylko dodatkowym argumentem dla nienawiści wobec innych :) Pozdro
  • Angela 07.12.2018
    A nie prościej było białasów jakąś farbką na czekoladowo pomalować? Była by dodatkowa lekcja plastyki.
    Tak na poważnie, jeśli w ten sposób będziemy kształtować młode pokolenia, to matuszka ziemia długo nie pociągnie.
  • Ahahahahahaha. Bycze.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania