Usunięty

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Przepiękny... Jak zaproszenie to życia, ale te tego cukierkowego, tylko takiego najlepszego - prawdziwego :) 6, zdolniacho! :D
  • *nie tego cukierkowego. Przeczytałam jeszcze raz i brzmi to tak, jakby podmiot liryczny wypowiadał obietnice wszystkich dni, a te prośby w końcowej zwrotce... zupełnie jakby po ostatnich słowach ktos zasnął bezpieczny u boku drugiej osoby :)
  • Ktokolwiek 26.03.2016
    marcepanowypotwor piękna interpretacja :) dziękuję :)
  • Chris 26.03.2016
    Świetne! Po prostu świetne :)
  • Ktokolwiek 26.03.2016
    Dziękuję Chris ;)
  • Neurotyk 26.03.2016
    Uff... Zaniemówiłem, ponieważ napisałaś NAJLEPSZY wiersz z gatunku pogranicza piosenki jaki tu widziałem u Ciebie, a może i generalnie. Twój wiersz mogę porównać śmiało do "Julii i Ja", a wiesz przecież, że autor słów do "Julia i Ja" Bogdan Olewicz jest jednym z guru polskich tekściarzy, napisał między innym wszystkie przeboje Perfect... Idziesz w jego ślady. Jeżeli w tym wieku tak piszesz, to niedługo posłuchamy twoich wierszy w radiu, w czyimś wykonaniu. Dziękuję za dedykację. Wiersz jest mi bliski i nie potrafię w tej chwili nic innego powiedzieć... 5 :-)
  • Ktokolwiek 26.03.2016
    Neurotyk, chciałabym, żeby było jak mówisz :) cieszę się, że podoba ci się wiersz :) napisałam go na podstawie tych kilku słów, które napisałeś pod moim ostatnim wierszem. Powiedziałeś ,,Mamy całą wieczność" a ja chwyciłam się tego i napisałam wiersz, a jedyne, czego chciałam pisząc go, to żeby ci się spodobał :)
  • Neurotyk 26.03.2016
    Ktokolwiek, od razu skojarzyłem nawiązanie i inspirację słowami "Mamy całą wieczność" :) Pięknie przeobraziłaś te słowa w poezję. BARDZO mi się podobał, okazuje się, że natchnienie, szczere, uniesienie pod wpływem impulsu, chwili, poryw szczerości daję najbardziej piękne, błyskotliwe, niebanalne i głęboko wartościowe rezultaty w postaci wiersza, który po porostu porusza... :)
  • Angela 26.03.2016
    Czy Ty koniecznie musisz pisać takie piękne wiersze? : ) 5
  • alfonsyna 26.03.2016
    Twoje wiersze są chyba moimi ulubionymi na tym portalu - nie trafiłam jeszcze na żaden, który by mi się nie spodobał. Gratuluję talentu i życzę wielu zasłużonych sukcesów :) 5.
  • Ktokolwiek 26.03.2016
    Dziękuję za wasze opinie :)
  • KarolaKorman 27.03.2016
    Piękne :) Cieszę się, że jest w Tobie tyle nadziei, 5 :)
  • Rasia 27.03.2016
    Piękny wiersz. Zakonczyłaś go w świetny sposób :) Zostawiam 5.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania