-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Canulas 18.07.2019
    No więc tekst piosenki w miarę, ale tylko dlatego, że włączyłem linię melodyczną. Natomiast sama linia (nie wiem czy twoja czy nie) przepiekielnie zajebista. I faktycznie w jej obrębie tekst zyskuje sporo.
  • Anonim 18.07.2019
    Dzięki, Canu, za czytanie i słuchanie.
    Tak, muzyka jest moja, w tej piosence także całkowicie zagrana przeze mnie.
    Cholernie mnie ucieszyło, że Ci się spodobała muzyka, mimo iż ten tekst darzę szczególną sympatią, chociaż kiepściutko napisany.
    A jak Ci się spodobał ten kawałek, to posłuchaj "Życie odbiera nam śmierć" tez do tekstu, który jest na stronie. Tam gra komputer.

    Pozdrawiam.
  • Canulas 18.07.2019
    Antoni Grycuk, ja już przesłuchałem ze trzy i niestety lub stety, muszę Cię tu radośnie poinformować, że jak mnie puści klin neimocy i wrócę do pisania serii, to jedna z tych piosenek (właśnie ta akurat) na sto pro poleci w zapętleniu. jak coś lubię, to przekraczam granicę przyzwoitości, więc w najbliższych dniach od tej nuty możesz mnie tylko oderwać sądowym nakazem.
  • Anonim 18.07.2019
    Właśnie ta piosenka, czyli która: "Mamy czas", czy "Życie odbiera nam śmierć"? Ale chyba pierwsza, sądząc po wczesniejszym komencie.
  • Canulas 18.07.2019
    Antoni Grycuk - mamy czas
  • Bogumił 18.07.2019
    Jutro odsłuchań? Mogę?
  • Bogumił 18.07.2019
    Odsłucham
  • Anonim 18.07.2019
    Proszę.
  • O.k. , ale jest to dość proste.
  • Anonim 19.07.2019
    Tak, takie samo mam zastrzeżenie do tego tekstu, że trochę zbyt prosto i nieprofesjonalnie napisany.
    Ale, jak mówię, darzę go dużym sentymentem. Chyba jednak przez wzgląd na muzykę...

    Dzięki za odwiedziny.

    Pozdrawiam.
  • Anonim 19.07.2019
    Druga sprawa, że najpierw powstała muzyka i musiałem dopasować tekst do muzyki zarówno rytmicznie, jak i sylabowo. Stąd trochę sztuczny ten tekst się wydaje.
  • Antoni Grycuk muszę poznać muzykę.
  • Pan Buczybór 19.07.2019
    Krótka piosenka, ale na moje oka (i wyobraźniowe ucho) całkiem niezła
  • Anonim 19.07.2019
    Dzięki, Panie B.

    Pozdrawiam.
  • little girl 19.07.2019
    No tak spróbowałam czytnąć bez podkładu, a potem do linku zerknąć. I powiem ci nuta mega i tekst ciekawie się wpasowuje:) Ogólnie na plus.
  • Anonim 19.07.2019
    Dzięki za czytanie i słuchanie.

    Pozdro!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania