Mamy to! Na nowe wezwanie do Bitwy zapraszają 00.00 i Maurycy Lesniewski

Literkowa wraz z 00.00 i Maurycym Lesniewskim zwycięzcami poprzedniej edycji zapraszają do zabawy na słowa.

Wystarczy napisać i wrzucić na Główną, a link umieścić w wątku na Forum.

Następnie czytać i komentować zgłoszone wiersze, a potem już tylko czekać na głosowanie.

 

Piszmy więc!

 

Wszystkie chwyty dozwolone!

Interpretacja wiersza jak zawsze dowolna, można zaszaleć również w prozie poetyckiej.

Niech wygra najlepszy!

 

Dwa tematy i dwa wezwania na zaskoczenie czytelnika.

 

Pierwszy - Zamiera uśmiech, kiedy na rozdrożu kosiarz wskazuje kierunek szczęścia.

Drugi - Strata sprawia, że doceniamy to czego wcześniej nawet nie dostrzegaliśmy.

 

Maurycy mówi że temat, a właściwie dwa bardzo zbliżone, podaje w imieniu zabieganej Szu :)

 

Termin nadsyłania prac niech upłynie 28 września 2019 to jest sobota o północy.

W razie potrzeby przedłużenia terminu, zrobimy to i ogłosimy.

 

Życzymy wszystkim Autorom weny i niech wygra najlepszy!

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod Literkowe Bitwy

 

Zapraszamy!

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania